ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Lexis Audio Editor
نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی Lexis Audio Editor؛ ضبط و ویرایش فایل های صوتی در اندروید

این که «برای ویرایش صدا حتما به ماوس و کیبورد احتیاج دارم» دیدگاه غلطی نیست. بله، نه فقط ویرایش صدا بلکه اکثر کارها هنوز در دسکتاپ با سرعت و پرفرمنس بهتری انجام می گیرد. با ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۹:۰۰

این که «برای ویرایش صدا حتما به ماوس و کیبورد احتیاج دارم» دیدگاه غلطی نیست. بله، نه فقط ویرایش صدا بلکه اکثر کارها هنوز در دسکتاپ با سرعت و پرفرمنس بهتری انجام می گیرد. با این وجود بعضی اپلیکیشن های موبایل هم دست کمی از نرم افزارهای مک و پی سی ندارند.

مثال بارز این موضوع را می توانید در ویرایشگر صدای Lexis ببینید که به عنوان یک ادیتور مبتدی، بسیاری از احتیاجات شما را برای ضبط و ویرایش فایل های صوتی برآورده می کند.

فریب ظاهر ساده و قدیمی اش را نخورید، Lexis با قریب به ۵ میلیون دانلود و میانگین امتیاز ۴.۳ یکی از بهترین ویرایشگرهای صوتی است که در اندروید می توانید به سراغش بروید. این استقبال خوب دلایل متعددی دارد که شاید مهم ترین شان را بتوانیم سادگی کار با اپلیکیشن توصیف کنیم.

بر خلاف اکثر ویرایشگرهای صوتی که منوهای متعدد و تو در تو دارند، Lexis هر چه دارد را در یک صفحه به شما ارائه می کند. بنابراین رابط کاربری قدیمی و از مد افتاده اپلیکیشن هر چند که خوشایند نیست، اما حداقل عنصر «سادگی» را به خوبی حفظ کرده تا برای یادگیری کار با آن خیلی به زحمت نیفتید.

Lexis تقریبا شبیه نسخه های قدیمی نرم افزار Audacity است که برای ویرایش های ساده و چند دقیقه ای، امکانات خوب و مقعولی در اختیارتان قرار می دهد. برش زدن صدا، Reverse کردن، میکس کردن چندین فایل با هم و اضافه کردن fade in و fade out ساده ترین هایشان هستند و کاهش نویز و کمپرس صدا و دستکاری تنظیمات گزینه های کمی حرفه ای تر.

اما یکی از کاربردهای خوب Lexis ضبط صداست. می توانید صدایتان را ضبط کنید و با بالا و پایین بردن تنظیمات خروجی نهایی را به کیفیت دلخواهتان برسانید؛ این که صدا بم باشد یا زیر، حجم صدا بالا باشد یا پایین و این که صداهای اطراف در پس زمینه پخش شده یا به طور کامل حذف بشوند را می توانید با Lexis انجام بدهید.

یکی از کاربردهای این قابلیت برای دکلمه کردن یا صحبت روی فایل های صوتی است که می تواند برای پادکسترها یا سازندگان کتاب های صوتی گزینه کارآمدی باشد. Lexis از فرمت های صوتی flac ،m4a ،aac ،wma و mp3 و حتی فرمت های ویدیویی mp4، 3gp و 3g2 پشتیبانی به عمل می آورد که تقریبا تمام فرمت های استاندارد و رایج روز محسوب می شوند.

با این وجود، نکته کمی ناامیدکننده اینجاست که در نسخه رایگان اپلیکیشن نمی توانید خروجی هایی با فرمت mp3 تحویل بگیرید. اما خبر خوب این که در همین نسخه رایگان بسیاری از قابلیت های نسخه کامل آزاد هستند و ضمنا بر خلاف بسیاری از ویرایشگرهای رایگان، تبلیغات تهاجمی تمرکزتان از کار روی صدا را به هم نمی ریزند.

در مجموع Lexi Audio Editor برای انجام ویرایش های ساده و مبتدی و البته ضبط صدا، می تواند اپلیکیشن مفید و کارآمدی در اسمارت فون های اندرویدی تان باشد. این اپلیکیشن را می توانید به رایگان از گوگل پلی دانلود کنید.

Lexis Audio Editor

Lexis Audio Editor

سازنده: pamsys قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 19.3 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • hassan
    hassan | ۲۹ بهمن ۱۳۹۶

    نرم افزار Audio mp3 editor از این بهتره و ساده تره

  • omidapk2020
    omidapk2020 | ۲۸ بهمن ۱۳۹۶

    عالیه من نسخه پرو رو از فارسروید دان کردم دمت گرم دیجیاتو

مطالب پیشنهادی