ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

اینستاگرام برای رقابت با اسنپ چت، قابلیت های بیشتری به دایرکت اضافه می کند

با توجه به اطلاعات به دست آمده اینستاگرام برنامه دارد تا برای رقابت با اپلیکیشن های پیام رسان بازار ویژگی های بیشتری را به پیام رسان مستقل اینستاگرام دایرکت اضافه کند. در نسخه کنونی اینستاگرام ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۵:۱۵

با توجه به اطلاعات به دست آمده اینستاگرام برنامه دارد تا برای رقابت با اپلیکیشن های پیام رسان بازار ویژگی های بیشتری را به پیام رسان مستقل اینستاگرام دایرکت اضافه کند. در نسخه کنونی اینستاگرام دایرکت، کاربر می تواند تمام پیام ها را پیش از آنکه غیب شوند جواب دهد.

اما در آپدیت جدید این برنامه اگر یک عکس یا ویدیو بفرستید، می توانید کاری کنید تا پیام ها بعد از یک بار دیدن پاک شوند یا مخاطب برای جواب دادن به آن محدودیت زمانی داشته باشد. بر اساس بیانیه رسمی اینستاگرام، این تغییرات به معنای «کنترل بیشتری رو محتویات اشتراک گذاشته در دایرکت» هستند.

ویژگی که دیگر اپلیکیشن های مشابه همانند اسنپ چت از آن بی بهره اند و اینستاگرام به کمک آن می خواهد کاربران بیشتری را به سمت خود بکشاند. گزینه های جدید اینستاگرام دایرکت از ماه گذشته برای بعضی کاربران فعال شده و احتمالا در هفته های آتی نیز شاهد عرضه جهانی آن خواهیم بود.

بد نیست بدانید یکی از محبوب ترین بخش های اسنپ چت، پلتفرم خصوصی پیام رسان آن است و با توجه به اطلاعات به دست آمده، 64 درصد از کاربران این اپ تمایل دارند تا جای استوری از طریق پیام های شخصی با دوستان شان ارتباط برقرار کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی