ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

قوانین جدید توییتر جلوی ارسال توییت های انبوه را می گیرد

وجود ربات های اسپمر در توییتر معضل چندان جدیدی نیست، اما وقتی مشخص شد که تعداد زیادی از آن ها توانستند روی نتایج انتخابات سال ۲۰۱۶ ایالات متحده تأثیر گذار باشند، مبارزه با آن ها ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۱:۳۰

وجود ربات های اسپمر در توییتر معضل چندان جدیدی نیست، اما وقتی مشخص شد که تعداد زیادی از آن ها توانستند روی نتایج انتخابات سال ۲۰۱۶ ایالات متحده تأثیر گذار باشند، مبارزه با آن ها به یکی از دغدغه های اصلی گردانندگان این شبکه اجتماعی تبدیل شد.

در همین راستا توییتر به تازگی از تغییرات جدیدی در پلتفرم خود خبر داده که ارسال توییت های انبوه را برای استفاده کنندگان از Tweetdeck مشکل تر می کند. مطابق قوانین جدید، از بیست و سوم ماه مارس به بعد کلیه اپلیکیشن ها موظف خواهند بود که جلوی ارسال توییت های انبوه را بگیرند. در غیر این صورت، با واکنش مناسب از سوی توییتر مواجه می شوند که می تواند تعلیق اپلیکیشن و حساب کاربری ارسال کننده توییت های انبوه باشد.

طبق قوانین جدید ضد اسپم توییتر، اپلیکیشن ها نباید به کاربران اجازه دهند که یک نوشته را به طور انبوه بارها و بارها توییت کنند یا این که همان را از طریق حساب های کاربری مختلف به انتشار برسانند. مضاف بر این، کاربران این شبکه اجتماعی نمی توانند به طور همزمان از چندین حساب کاربری برای لایک، ریتوییت یا دنبال کردن یک فرد مشخص استفاده نمایند.

توییتر حتی پا را فراتر گذاشته و اپ هایی که می توانند برای ارسال پست های مشابه با هشتگ های مشخص از طریق چندین حساب کاربری اقدام کند را نیز مسدود می کند. لازم به ذکر است که تمام این تغییرات در پلتفرم Tweetdeck هم اعمال خواهد شد تا از طریق آن هم نتوانید به ارسال توییت های انبوه اقدام کنید.

در مجموع به نظر می رسد که این قوانین می توانند به طور اثربخشی ارسال توییت های اسپم را در شبکه اجتماعی توییتر کاهش بدهند تا یک توییت واحد را بارها و بارها در تایم لاین تان مشاهده نکنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی