ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

HTC
تکنولوژی

کمپانی HTC از ادغام بخش های موبایل و واقعیت مجازی و تعدیل کارکنان خبر داد

کمپانی HTC امروز از ادغام واحدهای موبایل و واقعیت مجازی و تعدیل تعدادی از کارکنان شعبه آمریکایی خود خبر داد. این کمپانی در سال های گذشته با چالش های بسیاری در بخش تلفن های هوشمند مواجه ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۵ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۶:۰۰

کمپانی HTC امروز از ادغام واحدهای موبایل و واقعیت مجازی و تعدیل تعدادی از کارکنان شعبه آمریکایی خود خبر داد.

این کمپانی در سال های گذشته با چالش های بسیاری در بخش تلفن های هوشمند مواجه بود و بخش اعظمی از بازار خود را از دست داده است.

همین مساله باعث شد که مسئولان آن با واگذاری بخشی از کسب و کار موبایل به گوگل موافقت کنند که بر اساس آن 2 هزار مهندس HTC به گوگل پیوسته و پتانسیل های این مجموعه در زمینه موبایل را بیش از پیش کاهش دادند.

از سوی دیگر زیر مجموعه واقعیت مجازی این کمپانی از رونق خوبی برخودار است و به نظر می رسد که هدف از این ادغام استفاده از توانایی های بخش موبایل در زمینه واقعیت مجازی و گسترش این بازار باشد. HTCدر روزهای گذشته یکی از سخنگویان HTC در بیانیه ای که از طریق ایمیل به سایت های مختلف ارسال شده از ادغام واحدهای موبایل و واقعیت مجازی خبر داد:

ما به تازگی بخش های موبایل و VR را زیر یک چتر مدیریتی یکپارچه کرده ایم. به منظور بازسازی کسب و کار و استفاده بهینه تر از منابع، بخشی از نیروهای خود را نیز تعدیل می کنیم.

HTC تعداد دقیق کارمندانی که قرار است برکنار شوند را مشخص نکرده اما برخی منابع مدعی شده اند که این موج تعداد زیادی از کارمندان آمریکایی را در برمی گیرد، به گونه ای که تنها پرسنل HTC Global شغل خود را حفظ می کنند.

به نظر می رسد که این پروژه یکی دیگر از سلسله تغییراتی است که به دگرگونی کلی HTC منجر می شود، برای مثال این کمپانی ممکن است تنها روی واقعیت مجازی تمرکز کرده و  برای همیشه بازار موبایل آمریکا را ترک کند.

پیش از این شایعات بسیاری در مورد موبایل HTC U12 منتشر شده بود اما خبرهای فعلی ممکن است این مساله را نیز تحت تاثیر قرار دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • u kh
    u kh | ۵ اسفند ۱۳۹۶

    @Sina zakeri
    خخخ داداچ اچ تی سی درحال نابود شدنه?!حالا تنهایی گفتی یا کسیم کمکت کرده?تو رو باید ببرن جای مینگ چی کوه بزارن این جا تلف میشی.
    طبق منابع تعداد افراد تعدیل شده حداکثر صد تاست و برخی منابع تعداد کمتری ذکر کردند.در حقیقت زیرشاخه HTC USA حالا شده زیر مجموعه HTC global .و حتی بعد از اون هم کارکنان HTC global در آمریکا خواهند موند، که این کار برای کاهش هزینه هاست .
    تغییر دوم هم اینه که اچ تی سی پنچ تا زیر مجموعه اصلی مدیریتی داره شامل:آمریکا شمالی ،آسیا شمالی و مرکزی ، تایوان،اروپا و چین که قبلا در هر کدوم از این بخش ها دوتا مدیر داشتند که یکیشون مدیر تلفن های هوشمند و دستگاه های متصل بودن و اون یکی مدیر واقعیت مجازی حالا بعد از این تغییر مدیر تلفن های هوشمند و دستگاه های متصل میشه مدیر هر دو بخش .
    بهتره بدونید اچ تی سی در هر کوارتر حدودا صد میلیون دلار ضرر داده تو سال گذشته که با این تغییرات به راحتی میتونن روند ضرر دهی رو متوقف کنند.این رو هم در نظر بگیرین که بازار واقعیت مجازی یه بازار در حال رشده و روز به روز بهتر میشه و هدست وایو فوکوس و وایو پرو هنوز عرضه نشدن و این که یو یازده گوشی بسیار خوبی بود حداقل خیلیییی از LG g6 با سی پی یوی نسل گذشته بهتر بود حتی u11+ هم از v30+ سرتره.برین دوربین u11+رو تو قسمت مقایسه دوربین gsmarena مقایسه کنین با آیفون ایکس و نوت ایت و پیکسل دو و وی30 و xz1 مخصوصا تو قسمت low light اون وقت که میفهمین تبلیغات چه میکنه و صد حیف که اچ تی سی تبلیغات نداره.

  • sina zakeri
    sina zakeri | ۵ اسفند ۱۳۹۶

    دو روز پیش کامنت دادم که اچ تی سی در حال نابود شدنه بعضی ها اومدن خندیدن
    خدا رو شکر حرفام رو دیجیاتو ثابت کرد. حالا هم میگم ال جی به زودی تو ایران حرف اول رو میزنه جای سامسونگ رو میگیره. اینم میام و ثابت می کنم

    • darksider
      darksider | ۵ اسفند ۱۳۹۶

      شما اول اون دنیایی که توش ال جی زده همه رو ترکونده نشون بده ابت کردن پیشکش

    • darksider
      darksider | ۶ اسفند ۱۳۹۶

      میگما سر پست قبلی هم نشستی تو جواب همه گفتی ال جی با v30 ترکونده همه رو میشه اون دنیایی که توش v30 زده ترکونده رو نشون ما بدی؟ شاید اخه شما داری تو دنیای دیگه ای زندگی میکنی

مطالب پیشنهادی