ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کسب و کار

تبریک توییتری تیم کوک به مناسبت تولد استیو جابز

استیو جابز مدیرعامل سابق اپل که بنیانگذار این شرکت هم هست و با توسعه محصولاتی نظیر آیپاد و آیفون نقشی پررنگ در موفقیت آن ایفا نمود در تاریخ ۲۴ فوریه سال ۱۹۵۵ میلادی دیده به ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۵ اسفند ۱۳۹۶ | ۲۲:۰۰

استیو جابز مدیرعامل سابق اپل که بنیانگذار این شرکت هم هست و با توسعه محصولاتی نظیر آیپاد و آیفون نقشی پررنگ در موفقیت آن ایفا نمود در تاریخ ۲۴ فوریه سال ۱۹۵۵ میلادی دیده به جهان گشود و اگر امروز همچنان زنده بود ۶۳ ساله می شد.

جابز نتنها با همراهی استیو وزنیاک در سال ۱۹۷۶ اپل را تاسیس کرد و با توسعه برخی از نخستین کامپیوترهای شخصی، آینده تکنولوژی دنیا را رهبری نمود، با وجود رانده شدن از شرکتی که خود سنگ بنایش را گذاشته بود، آن را از شکست و سقوطی هولناک نجات داد.

جابز در اکتبر سال ۲۰۱۱ میلادی و در حالی که تنها ۵۶ سال داشت تسلیم مرگ شد اما اثری که بر فرهنگ سازمانی اپل گذاشت برای همیشه باقی ماند. تیم کوک مدیرعامل کنونی اپل همیشه می گوید DNA استیو جابز که همانا سلیقه، طرز تفکر، کمال گرایی بی حد و حصر وی و تعهدش به کار سخت و البته نوآوری بوده، همواره مبنای کار اپل را می سازد.

کوک به همین مناسبت در توییتر خود نوشت:

به یاد استیو جابز، دوست و مدیرمان در تولد ۶۳ سالگی اش: آنچه باعث پیوند ما در اپل شده، توانایی ساخت محصولاتی بود که دنیا را تغییر دادند. ما همیشه به این هدف پایبندیم و به تو استیو.

همین حالا اگر نگاهی به مجموعه محصولات اپل بیاندازیم در خواهیم یافت که هیچ کدامشان یا دست کم تعداد اندکی از آنها هستند که به نوعی از طرز تفکر استیو جابز تاثیر نگرفته باشند و اگر جابز و نوآوری هایش نبودند چه بسا دنیا به گونه دیگری بود. اپل و به طور مشخص محصولات آن زندگی میلیون ها نفر از مردم دنیا را تغییر داد و این تغییر شاید بیشتر از هرچیز دیگری مدیون تلاش های جابز باشد.

شاید به شنیدن فایل صوتی زندگی نامه استیو جابز علاقمند باشید

شاید به خواندن این مطالب علاقمند باشید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • sina zakeri
    sina zakeri | ۶ اسفند ۱۳۹۶

    روحت شاد استیو
    بعد تو اپل اپل نشد
    برای همین دیگه سمتش نرفتم
    فعلا که با ال جی سرخوشم

  • hamed58
    hamed58 | ۵ اسفند ۱۳۹۶

    اینکه ایفون دنیارو تغیرداد شکی نیست.اما بعدش چه محصولات انقلابی داشتن؟؟ ایرپاد.. هوم پاد؟ ایفون x ؟ شاید مفهوم انقلاب عوض شده در تعاریف مدیریتی

  • Mr. Saxobeat
    Mr. Saxobeat | ۵ اسفند ۱۳۹۶

    هیچکی نتونست جای ادیسون باشه
    هیچکی نتونست جای انیشتین باشه
    هیچکی هم نمی تونه مثل استیو جابز باشه حتی تیم کوک با میراث جابز
    روحت شاد

مطالب پیشنهادی