ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

47 درصد از والدین آمریکایی، فرزندان خود را معتاد به دیوایس های موبایل می دانند

بنابر یک نظرسنجی آنلاین که با مشارکت 4201 والد آمریکایی انجام شد و طی ماه گذشته میلادی به پایان رسید، 47 درصد از والدین آمریکایی احساس می کنند فرزندان شان به موبایل های خود اعتیاد ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۵ اسفند ۱۳۹۶ | ۰۸:۳۰

بنابر یک نظرسنجی آنلاین که با مشارکت 4201 والد آمریکایی انجام شد و طی ماه گذشته میلادی به پایان رسید، 47 درصد از والدین آمریکایی احساس می کنند فرزندان شان به موبایل های خود اعتیاد پیدا کرده اند. از آن جایی که در این نظرسنجی، تنها دو گزینه در اختیار مشارکت کنندگان قرار گرفته بود، 53 درصد دیگر گفتند که چنین نظری ندارند.

تقریباً دو سوم از همین والدین اذعان داشته اند که فرزندان شان به یک دیوایس متصل به اینترنت، مانند یک اسمارت فون یا یک تبلت دسترسی دارند. 64 درصد از فرزندان، دیوایس مخصوص خود را دارند و 14 درصد نیز موبایل یا تبلت خود را با شخصی دیگر به اشتراک می گذارند.

در این بین 24 درصد از فرزندان به یک دیوایس موبایل دسترسی ندارند. نکته جالب تر اینکه دقیقاً 50 درصد از والدین نسبت به تاثیرات این دیوایس ها بر سلامت ذهنی فرزندان خود نگران نیستند و 50 درصد باقی مانده، نگرانی هایی دارند.

بخش اعظمی از والدین اعتراف می کنند که مسئول محدود کردن استفاده فرزندان خود از دیوایس های موبایل و نیز دور نگه داشتن آنها از محتویات نامناسب در فضای مجازی هستند. 60 درصد از بزرگسالان متعقدند یوتوب در محدود کردن دسترسی کودکان به برخی محتویات موفق بوده و 36 درصد نیز مخالف بوده و تلاش سرویس های استریم ویدیو در این حوزه را «ضعیف» می خوانند.

گفتنی است که تنها 40 درصد از والدین از قابلیت های یوتوب برای محدود کردن دسترسی کودکان استفاده می کنند و در همین حال، 37 درصد تمایلی به استفاده از آن ندارند و 22 درصد دیگر نیز اصلاً نمی دانستند یوتوب چنین قابلیتی ارائه می دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی