ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویر رسمی هوآوی P20 و P20 Pro فاش شد

ساعاتی پیش تصاویر رسمی دو اسمارت فون P20 و P20 Pro هوآوی پیش از برگزاری کنفرانس این شرکت در نمایشگاه MWC فاش شد. هر دو دیوایس در قسمت جلو دارای طراحی نسبتا مشابهی هستند؛ دارای ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۶ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۲:۵۸

ساعاتی پیش تصاویر رسمی دو اسمارت فون P20 و P20 Pro هوآوی پیش از برگزاری کنفرانس این شرکت در نمایشگاه MWC فاش شد. هر دو دیوایس در قسمت جلو دارای طراحی نسبتا مشابهی هستند؛ دارای نمایشگر تقریبا بدون حاشیه بوده و در قسمت بالای صفحه شان یک فرورفتگی به چشم می خورد که بدون شک از آیفون X الگوبرداری شده است.

با این وجود، هنوز هیچ تصویری از پشت بدنه این دو دیوایس منتشر نشده. بنابراین مشخص نیست که شایعه دوربین سه گانه برای این دو دیوایس صحت دارد یا خیر. اما چیزی که از این دو تصویر برداشت می شود این است که هوآوی P20 و P20 Pro تفاوت های کاملا مشخصی با یکدیگر دارند.

هوآوی P20 که تصویر آن را در ابتدای خبر مشاهده می کنید، دارای یک دکمه فیزیکی زیر نمایشگر است که احتمالا به عنوان حسگر اثر انگشت نیز کاربرد داشته باشد. اما چنین چیزی را در P20 Pro مشاهده نمی کنید که می تواند به این معنا باشد که هوآوی سنسور اثر انگشت را به پشت بدنه منتقل کرده است.

هوآوی P20 Pro

اما به غیر از این موضوع، از دو تصویر لو رفته چیز بیشتری نمی توان برداشت کرد و هوآوی نیز جزئیاتی در مورد این دو اسمارت فون در اختیار رسانه ها قرار نداده است. البته بعضی شایعات حاکی از آنند که مدل P20 ممکن است در تاریخ ۲۷ مارس امسال «رونمایی» یا در بازار «عرضه شود».

همچنین در شایعه ای دیگر ذکر شده که مدل P20 دارای بدنه شیشه ای دوگانه (جلو و پشت دستگاه) خواهد بود و احتمالا این موضوع برای P20 Pro هم صادق باشد. خوشبختانه صحت یا نادرستی این شایعات ساعاتی دیگر با برگزاری کنفرانس هوآوی در نمایشگاه MWC مشخص خواهد شد.

اخبار تکمیلی کنفرانس هوآوی که ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه امروز برگزار می شود را می توانید در دیجیاتو دنبال کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Sam Anderwood
    Sam Anderwood | ۶ اسفند ۱۳۹۶

    ولی خدایی از اس ۹ خیلی قشنگتره ..کاش پایینشو بدون حاشیه میزد

  • Sam Anderwood
    Sam Anderwood | ۶ اسفند ۱۳۹۶

    ????

    اون حاشیه ی پایین چی میگه این وسط


    واقعا که

  • Chris Redfield
    Chris Redfield | ۶ اسفند ۱۳۹۶

    زیباست

مطالب پیشنهادی