ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ارائه بیمه SOS با همکاری همراه اول

شرکت ارتباطات سیار ایران یا همان همراه اول که پیش‌تر با امضای تفاهم نامه سه جانبه با بیمه ملت و شرکت جیرینگ، از طرح «همراه ملت» رونمایی کرده بود، حالا خبر داده که خدمات بیمه ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۷ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۳:۴۵

شرکت ارتباطات سیار ایران یا همان همراه اول که پیش‌تر با امضای تفاهم نامه سه جانبه با بیمه ملت و شرکت جیرینگ، از طرح «همراه ملت» رونمایی کرده بود، حالا خبر داده که خدمات بیمه تکمیلی خود را به مشترکین همراه اولی ارائه می کند.
به‌این منظور کاربران اپراتور اول از این به بعد می‌توانند با شماره گیری کد دستوری #۱*۱*۷۰۷*، درخواست ثبت نام خود را ارسال کنند تا پس از عضویت با پرداخت حق بیمه سالیانه به مدت یک سال از خدمات بیمه تکمیلی برخوردار شوند.
روند این مراحل بدین شکل است که بعد از ثبت نام متقاضیان، به مشترکینی که ثبت نام خود را نهایی کرده باشند لینک خرید بیمه نامه‌شان ارسال می‌گردد و به تمامی آنها فرصتی 7 روزه داده می‌شود تا نسبت به خرید و تکمیل نهایی بیمه‌ خود اقدام کنند.


همراه اول تاکید کرده که این بیمه نامه برای اولین بار بصورت کاملاً الکترونیک طراحی شده و تصویر بیمه نامه معتبر به همراه مراکز پرداخت خسارت SOS و مدارک مورد نیاز جهت اخذ معرفی نامه الکترونیک و فرآیند های دریافت خسارت بصورت کاملاً واضح و شفاف برای تمامی خریداران ارسال خواهد شد.

به گفته مسئولان این پروژه، در حال حاضر در فاز اول اجرایی شدن این فرایند که برای اولین بار در کشور اتفاق می افتد، فعلا تعداد ۱۰۰ هزار نفر امکان دریافت این نوع بیمه نامه را خواهند داشت، در ضمن لازم به ذکر است حداکثر سن مجاز به خرید ۴۰ سال بوده و هیچگونه نیازی به انجام آزمایشات پزشکی و امثالهم برای صدور این بیمه نیست.
گفتنیست ایده این محصول که از طریق بخش نوآوری اپراتور همراه اول شکل گرفته است، با همکاری جیرینگ، شرکت بیمه آسماری(SOS) و بیمه همراه پیاده سازی و اجرا می شود و در دسترس کاربران و مشترکین این شبکه قرار خواهد گرفت.مراحل اولیه این طرح در ایران تله کام 2016 صورت گرفته بود و حالا به مرحله نهایی شدن خود نزدیک می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • mhalizade
    mhalizade | ۸ اسفند ۱۳۹۶

    چقدر سقف تعهدات پایینه

مطالب پیشنهادی