ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بیکسبی
تکنولوژی

سامسونگ تاریخ عرضه اسپیکر هوشمند بیکسبی را مشخص کرد

نخستین گزارش ها از تلاش سامسونگ برای توسعه اسپیکر هوشمند بیکسبی سال گذشته منتشر شد و روز گذشته «دیجی کو»، مدیر بخش موبایل این کمپانی پس از رونمایی از گلکسی اس 9 تاریخ عرضه این ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۷ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۹:۴۵

نخستین گزارش ها از تلاش سامسونگ برای توسعه اسپیکر هوشمند بیکسبی سال گذشته منتشر شد و روز گذشته «دیجی کو»، مدیر بخش موبایل این کمپانی پس از رونمایی از گلکسی اس 9 تاریخ عرضه این محصول را مشخص کرد.

کمپانی کره ای سال گذشته و همراه با معرفی گلکسی اس 8 از دستیار هوشمند بیکسبی رونمایی کرد که به محصولات دیگر از قبیل تلویزیون و یخچال نیز راه پیدا می کنند.

این اسپیکر احتمالا به عنوان کنترلر مرکزی سیستم Connected Vision سامسونگ عمل کرده و کاربران از طریق آن اشیاء متصل به شبکه از قبیل تلویزیون، یخچال، اجاق گاز، ماشین لباسشویی و غیره را کنترل می کنند. بیکسبیدیجی کو در گفتگو با «وال استریت ژورنال» تائید کرده که این کمپانی در نیمه دوم سال 2018 از نخستین اسپیکر هوشمند مجهز به بیکسبی خود رونمایی خواهد کرد اما فعلا نمی تواند زمان دقیق آن را مشخص کند.

در حال حاضر بازار اسپیکرهای هوشمند در سیطره بازیگران قدرتمندی مانند آمازون و گوگل قرار دارد و هر دو کمپانی امکان تعبیه دستیارهای خود را برای شرکت های دیگر نیز فراهم کرده اند.

اگرچه کمپانی کره ای طرفداران پرو پا قرصی دارد اما جلب نظر کاربرانی که به کار با دستیارهای دیگر خو گرفته اند ساده نخواهد بود، هرچند وجود بیکسبی در محصولات دیگر این شرکت می تواند نقطه قوتی برای آنها باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی