نگاه نزدیک دیجیاتو به موبایل پرچمدار سونی اکسپریا XZ2 [تماشا کنید]
امروز در شهر بارسلون و در جریان کنگره جهانی موبایل (MWC) شرکت سونی کنفرانس خبری نسبتاً کوتاهی را برگزار کرد تا از پرچمدار جدیدش یعنی اکسپریا XZ2 و نسخه کوچک ترش به نام اکسپریا XZ2 ...
امروز در شهر بارسلون و در جریان کنگره جهانی موبایل (MWC) شرکت سونی کنفرانس خبری نسبتاً کوتاهی را برگزار کرد تا از پرچمدار جدیدش یعنی اکسپریا XZ2 و نسخه کوچک ترش به نام اکسپریا XZ2 کامپکت رونمایی کند.
پس از پایان مراسم، توانستیم با این پرچمدار جدید ژاپنی که زبان طراحی متفاوتی نسبت به نسل های قبلی دارد، از نزدیک آشنا شویم و مدتی با آن کار کنیم. در ادامه می توانید با سونی اکسپریا XZ2 از نگاه دیجیاتو آشنا شوید:
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
به نظر من که حاشیش معقول شده از حق نگزریم ولی طراحی پشتش خیلی یه جوریه، خیلی صبر کرده بودم گوشی جدید سونی بگیرم حیف که با پوشتش حال نکردم
شماها که تا حالا یه گوشی پرچمدارم دستتون نگرفتید نظر ندید بزارید ما حالش و میبریم شماها جی ۷ یا ۵ سامسونگ و بخرید حال کنید قدر زر زرگر شناسد قدر گوهر گوهری
با پاره اجرت خوش باش کاری به بقیه نداشته باش
می ارزه
posht gooshi ro kheyli zesht zade hala ke yekami tarahisho behtar karde aqalan bayad hashie haro kamtar tar az inam mizad hatta
لبه 2.5D یکم خرابش کرده زیادی برجستست،اگه تخت بودنشو حفظ میکرد و گوشهاش مثل الان گرد بود به نظرم جالبتر از کار در میومد بلاخره اولین تجربه تغییر طراحیه و انتظار میره توی نسلهای ایندش بهتر بشه با اینکه الانشم از خیلی از گوشیای تو بازار قشنگتره
متاسفانه حتی طرفدارانش رو هم خوب راضی نکرده
من خودم سونی دارم Xperia X ولی واقعا نا امید شدم
سامسونگ با وجود تغیرات جزئی توی اس 9 به نظرم خیلی بهتر از سونی بوده تا اینجا
باید منتظر بود بقیه برندا چیکار میکنن
تو عکس نمای سه رخ خیلی قشنگه ولی از روبهرو و پشت که نگاه میکنی حالت به هم میخوره ??
بیشتر شبیه نگاه نزدیک به مانی قاسمی بود تا نگاه نزدیک به گوشی های سونی ، طراحی جالبی نداره با توجه به سایر گوشی های موجود
? ? ? ? ای ول
من که به این اشغال ۲ تومن هم نمیدم به چیش به نازم اخه باتریش پنل حاشیش اه