ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
تکنولوژی

نگاه نزدیک دیجیاتو به موبایل پرچمدار سونی اکسپریا XZ2 [تماشا کنید]

امروز در شهر بارسلون و در جریان کنگره جهانی موبایل (MWC) شرکت سونی کنفرانس خبری نسبتاً کوتاهی را برگزار کرد تا از پرچمدار جدیدش یعنی اکسپریا XZ2 و نسخه کوچک ترش به نام اکسپریا XZ2 ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۳:۵۶

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

امروز در شهر بارسلون و در جریان کنگره جهانی موبایل (MWC) شرکت سونی کنفرانس خبری نسبتاً کوتاهی را برگزار کرد تا از پرچمدار جدیدش یعنی اکسپریا XZ2 و نسخه کوچک ترش به نام اکسپریا XZ2 کامپکت رونمایی کند.

پس از پایان مراسم، توانستیم با این پرچمدار جدید ژاپنی که زبان طراحی متفاوتی نسبت به نسل های قبلی دارد، از نزدیک آشنا شویم و مدتی با آن کار کنیم. در ادامه می توانید با سونی اکسپریا XZ2 از نگاه دیجیاتو آشنا شوید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • Sasan_Entezari
    Sasan_Entezari | ۷ اسفند ۱۳۹۶

    به نظر من که حاشیش معقول شده از حق نگزریم ولی طراحی پشتش خیلی یه جوریه، خیلی صبر کرده بودم گوشی جدید سونی بگیرم حیف که با پوشتش حال نکردم

  • امیر سادات شیرازی
    امیر سادات شیرازی | ۷ اسفند ۱۳۹۶

    شماها که تا حالا یه گوشی پرچمدارم دستتون نگرفتید نظر ندید بزارید ما حالش و میبریم شماها جی ۷ یا ۵ سامسونگ و بخرید حال کنید قدر زر زرگر شناسد قدر گوهر گوهری

    • darksider
      darksider | ۷ اسفند ۱۳۹۶

      با پاره اجرت خوش باش کاری به بقیه نداشته باش

  • mohamadmehddi
    mohamadmehddi | ۷ اسفند ۱۳۹۶

    می ارزه

  • abbas rezayee
    abbas rezayee | ۷ اسفند ۱۳۹۶

    posht gooshi ro kheyli zesht zade hala ke yekami tarahisho behtar karde aqalan bayad hashie haro kamtar tar az inam mizad hatta

  • Saeed Nouroozi
    Saeed Nouroozi | ۷ اسفند ۱۳۹۶

    لبه 2.5D یکم خرابش کرده زیادی برجستست،اگه تخت بودنشو حفظ میکرد و گوشهاش مثل الان گرد بود به نظرم جالبتر از کار در میومد بلاخره اولین تجربه تغییر طراحیه و انتظار میره توی نسلهای ایندش بهتر بشه با اینکه الانشم از خیلی از گوشیای تو بازار قشنگتره

  • Hamid Khaleghi
    Hamid Khaleghi | ۷ اسفند ۱۳۹۶

    متاسفانه حتی طرفدارانش رو هم خوب راضی نکرده

    • Abbas km
      Abbas km | ۷ اسفند ۱۳۹۶

      من خودم سونی دارم Xperia X ولی واقعا نا امید شدم

  • Abolfazl Mandi
    Abolfazl Mandi | ۷ اسفند ۱۳۹۶

    سامسونگ با وجود تغیرات جزئی توی اس 9 به نظرم خیلی بهتر از سونی بوده تا اینجا
    باید منتظر بود بقیه برندا چیکار میکنن

  • Chris Redfield
    Chris Redfield | ۷ اسفند ۱۳۹۶

    تو عکس نمای سه رخ خیلی قشنگه ولی از روبه‌رو و پشت که نگاه می‌کنی حالت به هم میخوره ??

  • Javad
    Javad | ۷ اسفند ۱۳۹۶

    بیشتر شبیه نگاه نزدیک به مانی قاسمی بود تا نگاه نزدیک به گوشی های سونی ، طراحی جالبی نداره با توجه به سایر گوشی های موجود

    • Abbas km
      Abbas km | ۷ اسفند ۱۳۹۶

      ? ? ? ? ای ول

  • jojo ali lo
    jojo ali lo | ۷ اسفند ۱۳۹۶

    من که به این اشغال ۲ تومن هم نمیدم به چیش به نازم اخه باتریش پنل حاشیش اه

مطالب پیشنهادی