ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی S9
تکنولوژی

سامسونگ به فروش بیشتر گلکسی S9 نسبت به S8 امیدوار است

دی جی کو، مدیر عامل بخش موبایل سامسونگ در اظهار نظر جدید خود نسبت به فروش بیشتر گلکسی S9 در مقایسه با پرچمدار قبلی این شرکت ابراز امیدواری کرده است. آقای کو پیش بینی می ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۸ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۲:۰۰

دی جی کو، مدیر عامل بخش موبایل سامسونگ در اظهار نظر جدید خود نسبت به فروش بیشتر گلکسی S9 در مقایسه با پرچمدار قبلی این شرکت ابراز امیدواری کرده است. آقای کو پیش بینی می کند که گلکسی S9 با استقبال بیشتری از سوی مردم مواجه شده و می تواند رکورد فروش ۳۷ میلیون واحدی گلکسی S8 را پشت سر بگذارد.

کو در ادامه صحبت های خود از بازخوردهای اولیه گلکسی S9 سخن گفته و آن ها را فراتر از حد انتظار توصیف کرده. غول کره ای برای بازاریابی هر چه بهتر این محصول، شعار تبلیغاتی Reimagined را برای آن در نظر گرفته که بر خلاف تصورات به اموجی های واقعیت افزوده این شرکت اشاره نمی کند، بلکه منظور دوربین دوگانه جدید دستگاه است که اپرچرهای متغیر و فیلمبرداری اسلوموشن قدرتمند جزو برجسته ترین خصوصیات آن هستند.

نکته ای که می تواند گلکسی S9 را به محصول موفق تری نسبت به نسل قبلی خود تبدیل کند، رونمایی زودهنگام آن است. S9 در مقایسه با S8 که بعد از MWC 2017 معرفی شد، چند هفته زودتر رونمایی شده و همین می تواند شانس آن را برای فروش بیشتر در بازار افزایش بدهد.

البته این نکته را هم نمی توان انکار کرد که گلکسی S9 به اندازه S8 محصول انقلابی و متفاوتی به نظر نمی رسد، هر چند که در دوربین پیشرفت های زیادی داشته است. با تمام این اوصاف، باید منتظر ماند و دید که عملکرد پرچمدار جدید سامسونگ در بازار چگونه خواهد بود.

نظر شما چیست؟ آیا با این شرایط فکر می کنید گلکسی S9 می تواند رکورد فروش کهکشانی قبلی سامسونگ را پشت سر بگذارد؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • E.A
    E.A | ۸ اسفند ۱۳۹۶

    من از اس۸ خیلی خوشم‌نیامد رفتم بخرم اس ۷ ادج گرفتم بجاش خیلیم راضیم ازش چون کاملا روان هست ولی از اس ۹ خوشم اومد جالبه دوربینش بنچمارک فوق العاده ای هم داده بیرون فک میکنم بفروشه قشنگ

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی