ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

grand tour (2)
خودرو

گرند تور در انتظار سرنوشتی مبهم؛ آیا آمازون به همکاری با تیم کلارکسون ادامه می دهد؟

یکشنبه گذشته انتشار گزارشی در نشریه انگلیسی دیلی میل، ناراحتی و خشم افراد بسیاری را در شبکه های اجتماعی به دنبال داشت. این گزارش که به سرعت در بین کاربران و سایر سایت ها دست ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۶:۳۰

یکشنبه گذشته انتشار گزارشی در نشریه انگلیسی دیلی میل، ناراحتی و خشم افراد بسیاری را در شبکه های اجتماعی به دنبال داشت. این گزارش که به سرعت در بین کاربران و سایر سایت ها دست به دست شد، حکایت از آن دارد مجموعه خودرویی پرطرفدار و پر بیننده گرند تور احتمالا بعد از فصل سوم دیگر تولید نمی شود.

منبع گزارش دیلی میل فردی ناشناس است که خواسته نامش فاش نشود. آن طور که این منبع ناشناس اظهار کرده "هنوز مشخص نیست که یک فصل دیگر ساخته خواهد شد. هیچ کسی هیچ چیزی امضا نکرده و کارکنان نمی دانند زمانی که فیلمبرداری پایان می یابد، افراد مجموعه کجا خواهند رفت."

برای اطلاع از صحت گفته های این شخص، دست اندرکاران دیلی میل با تهیه کننده مجموعه گرند تور یعنی اندی ویلمن تماس گرفته و درباره سرنوشت این برنامه خودرویی جذاب پرسیده اند. آقای ویلمن در این باره گفته "ما در حال حاضر بر روی فصل سوم تمرکز کرده ایم."

ظاهرا دیلی میل به جرمی کلارکسون نیز رجوع کرده و نظر او را نیز درباره این موضوع جویا شده که البته وی از هر گونه اظهار نظر خودداری نموده است. این مجری توانمند بعدا با انتشار توئیتی گفته "مسخره است اگر دیلی میل را باور کنید." ریچارد هموند و جیمز می دیگر مجریان گرند تور، هیچ واکنشی در توئیتر از خود نشان نداده اند.

شایعاتی که پیرامون خاتمه گرند تور با فصل سوم بر سر زبان ها می چرخند، احتمالا به واسطه بازگشت جرمی کلارکسون به مسابقه تلویزیونی "چه کسی می خواهد میلیاردر شود" قوت گرفته اند. این مسابقه به مناسبت بیستمین سالگرد پایه گذاری، در هفت اپیزود از شبکه ITV بریتانیا پخش می شود.

با توجه به شواهد اندک موجود، سخت بتوان آینده گرند تور را پیش بینی کرد. البته از آنجایی که فصل دوم این مجموعه خودرویی بسیار جذاب و تماشایی از آب درآمده بود، بنظر می رسد که آمازون و تیم گرند تور به ترکیب و تعادل مطلوب دست پیدا کرده و توانایی تهیه و تدارک فصول دیدنی و پر بیننده را دارند.

علاوه بر این با در نظر گرفتن سرمایه گذاری 250 میلیون دلاری آمازون برای جذب سه مجری و تهیه مجموع گرند تور، کمی بعید است که این کمپانی به این زودی ها دست از سر کلارکسون و تیم وی بردارد!

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • sedaghat
    sedaghat | ۲۲ اسفند ۱۳۹۶

    برخلاف فصل اول ک قابل پیش بینی و آبکی داشت پیش میرف فصل دومو خوب جمع کردن و به احتمال زیاد چند فصل دیگه هم خواهد داشت

مطالب پیشنهادی