ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

نگاهی بر مشخصات، امکانات و قیمت نهایی بورگوارد BX5 در ایران

کراس اوور کامپکت شرکت تازه احیا شده بورگوارد به نام BX5، از جثه ای نه چندان بزرگ اما فضای مناسبی داخلی بهره می برد که با توجه به منابع خارجی، به لطف طراحی خوب و ...

آرمین نعم الحبیب
نوشته شده توسط آرمین نعم الحبیب | ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ | ۰۹:۳۰

کراس اوور کامپکت شرکت تازه احیا شده بورگوارد به نام BX5، از جثه ای نه چندان بزرگ اما فضای مناسبی داخلی بهره می برد که با توجه به منابع خارجی، به لطف طراحی خوب و منطقی کابین خودرو پدید آمده است. البته میزان فضای صندوق بار را می توان تا حدی کوچک عنوان کرد.

کراس اوور BX5، از پیشرانه 1.8 لیتری توربوشارژ شده با قوای 190 اسب بخار در دور موتور 5500 دور در دقیقه و گشتاور 280 نیوتون متر در دور موتورهای 1750 و 1450 دور در دقیقه بهره می برد که فعلاً تنها گزینه در دسترس برای بازار ایران خواهد بود. این خروجی توسط گیربکس تیپ ترونیک شش سرعته کوپل شده با سیستم های AWD یا تک محوره به چرخ ها انتقال می یابد. طبق گفته کمپانی بورگوارد، شتاب 0 تا 100 این خودرو در حدود 9 ثانیه و میزان مصرف سوختش برابر 7.3 لیتر در 100 کیلومتر برای مدل های AWD و برای مدل محور جلو 6.9 لیتر برآورد می شوند.

رینگ های اسپرت ۱۸ اینچی، نمایشگر لمسی ۸ اینچی روی داشبورد، نمایشگر کامپیوتر سفری ۴.۲ اینچی، سیستم صوتی با ۶ بلندگو و ناوبری ماهواره‌ای، فرمان برقی، چراغ های روشنایی روز LED، آینه‌های برقی جمع‌شونده همراه با گرم‌کن داخلی و چراغ خوش‌ آمدگویی، سقف پانورامیک، فرمان و صندلی‌ های دوخت چرم، استارت دکمه‌ ای، کروز کنترل، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین کمکی پارک، سیستم پارک اتوماتیک (EPB)، کنترل پایداری الکترونیکی (ESC)، دیفرانسیل الکترونیکی (EDS)، ترمز کمکی (HBA)، سیستم کمکی حفظ خودرو در شیب (HAC) و سنسور نمایشگر فشار باد تایرها، از شاخص ترین امکانات رفاهی در بورگوارد BX5 تیپ لاکچری هستند.

بورگوارد در تلاش است تا با ارائه کیفتی درخور برندی با رگ و ریشه آلمانی، در ازاء مبلغی معقول ( با توجه به استاندارد های غیر معقول بازار خودروی ایران) به شعار "لوکس دست یافتنی" خود تا حدودی تحقق بخشد که این امر در سایه قیمت گذاری و خدمات پس از فروش مناسب چندان دور از دسترس نخواهد بود.

شرکت کیان موتور وارنا، نماینده رسمی بورگوارد در ایران، قیمت بورگوارد BX5 را برابر با 239 میلیون تومان برای مدل فول و با موعد تحویل ۱۲۰ روزه تعیین کرده است. پیش‌ پرداخت ۶۰ میلیون تومان به هنگام ثبت نام و ۶۰ میلیون تومان ۴۵ روز پس از ثبت نام از شرایط فروش این خودرو هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • darksider
    darksider | ۲۴ اسفند ۱۳۹۶

    یه چینی دیگه که به سبک ام جی دارن براش بازاریابی میکنن یعنی همون حملات که برند معتبر المانی و...اما این دوستان بهتره سرنوشت ام جی رو تو بازار ببینن تا بفهمن مردم اینهمه پول بالای جنس چینی نمیدن

  • Pedram Yalve
    Pedram Yalve | ۲۴ اسفند ۱۳۹۶

    به نظر من با توجه به اينكه برند خيلي سرشناسي نيست حداقل براي ما ايراني ها و اينكه ايراني ها خيلي اه ريسك نيستن مخصوصا تو اين بازه قيمتي خيلي فروش بالايي رو در كوتاه مدت نميتونه تجربه كنه

مطالب پیشنهادی