ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

jeep_grand-wagoneer-1986_r3
خودرو

جیپ با احیای مدل Grand Wagoneer به دنبال ساخت یک شاسی بلند سوپر لوکس است

چند وقتی است که اخباری مبنی بر تولید شاسی بلند هفت نفره گرند واگنیر (Grand Wagoneer) توسط جیپ به گوش می رسد. این مدل قرار است در رده ای بالاتر از گرند چروکی قرار گرفته ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۹:۳۰

چند وقتی است که اخباری مبنی بر تولید شاسی بلند هفت نفره گرند واگنیر (Grand Wagoneer) توسط جیپ به گوش می رسد. این مدل قرار است در رده ای بالاتر از گرند چروکی قرار گرفته و تکمیل کننده محصولات جیپ باشد.

با وجود خبرها و شایعات گوناگون درباره این موضوع، تا همین چندی پیش اطلاعات زیادی درباره جزئیات و مشخصات مدل مذکور منتشر نشده بود. آقای مایک منلی (Mike Manley) مدیر عامل جیپ اخیرا در مصاحبه ای که با نشریه تاپ گیر در نمایشگاه خودروی ژنو داشته به سابقه این کمپانی در تولید مدل های لوکس اشاره کرده و گفته:

در گذشته نه چندان دور گرند چروکی رقیب ب ام و X5 به شمار می رفت. این خودرو لوکس بود و اکنون نیز باید در چنان جایگاهی قرار بگیرد. من قصد دارم جیپ را در کلاس خودروهای بزرگ، به عنوان یک برند لوکس مطرح کنم.

Jeep Grand Cherokee SRT vs Porsche Cayenne Turbo S vs BMW X5 M

وی در ادامه صحبت های خود افزوده:

گرند واگنیر در حوالی سال 2020 به عنوان یک مدل سوپر لوکس ظهور خواهد کرد. ما چندین سال است که بر روی این مدل کار کرده و در حال توسعه آن هستیم. گرند واگنیر قطعا در رده ای بالاتر از گرند چروکی خواهد ایستاد.

ظاهرا جیپ با تولید مجدد گرند واگنیر می خواهد مدل های معروفی مثل رنجرور، مرسدس GLS، لینکلن Navigator و کادیلاک اسکالید را به چالش کشیده و یک گزینه بهتر برای مشتریانی که به دنبال یک شاسی بلند هفت نفره فول سایز با بودجه بیش از 100 هزار دلار هستند، تدارک ببیند.

Jeep Grand Wagoneer (1)

سوالی که پیش میاید اینست که گرند واگنیر دقیقا با چه قیمتی به دست مشتری خواهد رسید؟ آقای منلی در مصاحبه ای که پیش تر با نشریه بریتانیایی اتو اکسپرس داشت، در این باره گفته بود:

اگر به رده های بالایی این سگمنت در ایالات متحده نگاهی داشته باشیم، خواهیم دید گرند واگنیر توانایی رقابت با تمامی رقبای موجود را دارد. بنابراین قیمتی بین 130 الی 140 هزار دلار دور از انتظار نخواهد بود. البته قبل از آن ما نیازمند تثبیت جایگاه این خودرو هستیم.

Jeep Grand Wagoneer (2)

بر اساس برخی پیش بینی ها نسل جدید گرند واگنیر از پلتفرمی مشترک با مازراتی لوانته و شاسی بلند هفت نفره آلفارومئو برخوردار خواهد بود.

 

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی