ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

صادرات 30 درصدی پژو 301 مونتاژی؛ وعده جدید مدیرعامل ایران خودرو

مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو از عرضه خودروی پژو ۳۰۱  به صورت مونتاژی در سال آینده خبر داد. هاشم یکه ‌زارع در مراسم افتتاح کارخانه تولید کاتالیست یورو ۵ خودرو اظهار کرد: برای اولین ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۵:۴۵

مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو از عرضه خودروی پژو ۳۰۱  به صورت مونتاژی در سال آینده خبر داد.
هاشم یکه ‌زارع در مراسم افتتاح کارخانه تولید کاتالیست یورو ۵ خودرو اظهار کرد: برای اولین بار در تاریخ صنعت خودروی ایران، خودروی پژو ۳۰۱ به عنوان یک خودروی جدید با ساخت داخل ۵۰ درصدی در سال آینده بر روی خط تولید قرار خواهد گرفت
وی با بیان اینکه طبق قرارداد منعقد شده با پژو حداقل ۳۰ درصد محصولات مشترک تولیدی باید به خارج از کشور صادر شود، خاطرنشان کرد: خودروهای تولیدی ما باید  به ۷۰ درصد ساخت داخل برسند و این اصلی‌ ترین شرط ما در قرارداد با پژو است. البته در این مسیر صنعت قطعه‌ سازی ما نیز باید خود را به روز کرده و همگام  با فن آوری های جدید به سمت جلو حرکت کند.

قیمت پژو 301 مونتاژی تاکنون از سوی مدیران ایران خودرو اعلام نشده است. اما با توجه به قیمت 94 میلیونی نسخه های وارداتی، بعید نیست که 301 مونتاژی در زمره خودروهای 70 میلیونی بازار قرار گیرد.او با بیان اینکه با پژو به توافق رسیدیم که قطعه ‌سازان توانمند ایرانی در پروژه خودروسازی پژو در الجزایر مشارکت کنند، خاطرنشان کرد: با بهبود وضعیت صنعت خودرو در چند سال اخیر وضعیت واحدهای قطعه ‌سازی نیز بهبود یافته و به طور خاص ۲۰ هزار نفر از نیروهای تعدیل شده واحدهای قطعه‌ سازی به مشاغل خود بازگشته اند.
وی در ادامه بیان کرد: ایران خودرو در جهت رونق واحدهای قطعه ‌سازی اعلام می‌ کند که هر واحد جدید قطعه ‌سازی که با استانداردهای روز مربوطه ایجاد شود، تا پنج سال خرید محصولات آن را تضمین خواهیم کرد.مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو افزود: در این مسیر نیاز به کمک سایر دستگاه ‌ها نیز داریم. در واقع باید شرایطی ایجاد شود که تولید راحت‌ ترین کار در کشور باشد نه اینکه گران‌ ترین زمین و گران‌ ترین سوخت را به واحدهای تولیدی بدهیم.
وی خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی به معنای حرکت به سمت تولید صادرات محور در داخل کشور است که تحقق آن باعث بی‌ نیازی از ارزهای نفتی خواهد شد.مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو ادامه داد: اعلام می‌ کنیم که ایران خودرو هم‌ اکنون‌ آمادگی دارد محصولات خود را با استاندارد آلایندگی یورو ۵ عرضه کند، بنابراین اگر سوخت یورو ۵ به‌صورت سراسری در کشور توزیع شود، استاندارد آلایندگی تمام محصولات جدید به یورو ۵ ارتقاء خواهد یافت.
یکه ‌زارع ادامه داد: امیدواریم وزارت نفت همت کند هرچه زودتر تولید و توزیع سوخت بنزین و گازوئیل یورو ۵ آغاز شود تا بتوانیم نسبت به تولید و عرضه خودروهای با استاندارد آلایندگی یورو ۵ اقدام کنیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • afshingm
    afshingm | ۱۹ فروردین ۱۳۹۷

    "وی با بیان اینکه طبق قرارداد منعقد شده با پژو حداقل ۳۰ درصد محصولات مشترک تولیدی باید به خارج از کشور صادر شود، خاطرنشان کرد: خودروهای تولیدی ما باید به ۷۰ درصد ساخت داخل برسند و این اصلی‌ ترین شرط ما در قرارداد با پژو است. "
    #حمایت_از_کالای_ایرانی #حمایت_از_تولید_داخلی
    واسه حرف رهبر مملکت ارزش قائل نشدن یعنی همین !
    "بنز و هیوندای نمیتونن استاندارد های ما را پاس کنند" ?

  • Hamed_Naseri_1
    Hamed_Naseri_1 | ۲۷ اسفند ۱۳۹۶

    هاشم یکه زارع یک دروغگوی کفتار صفته
    عمرا اگه این ماشینو همون ۷۰ بدن دست مردم
    پژو ۲۰۰۸هم همینطوری بود
    آخرش با ۹۹تومن فروختنش توی بازار هم ۱۳۰تومنه

  • ali
    ali | ۲۷ اسفند ۱۳۹۶

    خیلی جالبه کمرگی ماشین افزایش دادن تا ایران خودرو مونتاژ بکنه بعد بگه داریم ارزون میدیم

    • mehdi kaviany
      mehdi kaviany | ۲۷ اسفند ۱۳۹۶

      جای تاسف داره که به اسم تولید داخلی دارن ملت سرکیسه میکنن سر واردات خودرو و قیمت هاشون ، بعد میان منتاژ صفر انجام میدن و یه رنگ کردن خودرو رو 30 درصد داخلی سازی حساب میکنن ، که اونم ترررررر میزنن توش.
      جالبه بدونید 90 درصد شرکت های وارد کننده خودرو هم سهام داراش ایرانخودرو و سایپا هستن ، پس هم تعرفه های واردات بره بالا میتونن از واردات هم سود کنن .
      خودروسازی ایران یک توهم باطل هست و دارن خودشونو گول میزنن ، اینها بعد 40 سال یک قطعه اصلی خوردو رو هم نمیتونن طراحی کنن .
      ملت ما باید دوباره کمپین راه بندازن و راکت کنن بازار اینارو ، ولی بدون گدا بازی دفعه قبل که به خاطر وام مثل چی... رفتن ثبت نام کردن ، یه همبستگی واقعی تا ورشکستگی کامل
      مزایا :
      1- روزی 20 نفر با خودرو سایپا و ایرانخوردو نمیمیرن
      2- بنزین کمتر مصرف میشه به خاطر متور های غیر استاندارد جهانی و قدیمی و کم بازده
      3- یکی از دقدقه های فکری ملت سر دزیدی اینا کم میشه
      4- میشه یک استارت آپ ایرانی واقعی ایجاد کرد و این همه مخ طراحی خودرو در جهان دعوت به همکاری کرد و واقعا خودرو ملی طراحی کرد (اینا الان نمیذارن هیچ استارت آپ خودرویی جون بگیره )
      معایب :
      بیکاری 10 هزار نفر کارگر این خودرو ساز ها که راهکار داره :

      سود از مصرف کمتر بنزین و کشته شده های کمتر که باعث خانوار بی سرپرست میشه خیلی راحت میشه حقوق این 10 هزار نفرداد حتی پولم زیاد میاد.

      به امید نابودی خائنین به مردم

      • حمیدرضا
        حمیدرضا | ۲۸ اسفند ۱۳۹۶

        منتاژ --- مونتاژ
        راکت --- راکد
        متور --- موتور
        دقدقه --- دغدغه
        سعی کنیم درست بنویسیم.

        • afshingm
          afshingm | ۱۹ فروردین ۱۳۹۷

          شما کل مطلبو نگرفتی صاف رفتی سراغ غلط املایی !؟ کلانتر غلط املایی ?

      • afshingm
        afshingm | ۱۹ فروردین ۱۳۹۷

        بابا کارگر های خود همین خودروسازی ها با ماشین های تولید دست خودشون تو جاده ها کشته دادن ! در ضمن الان اون روزی بیست نفر رسیده به روزی 45 نفر به صورت میانگین

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی