ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اوپو R15 و R15 DME با بریدگی نمایشگر و دوربین دوگانه معرفی شدند

شرکت اوپو موبایل های R15 و نسخه ویژه آن به نام R15 DME را به شکل رسمی معرفی کرد که ویژگی های برجسته ای از جمله نمایشگر تمام صفحه با بریدگی معروف، بدنه شیشه ای ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۷:۰۰

شرکت اوپو موبایل های R15 و نسخه ویژه آن به نام R15 DME را به شکل رسمی معرفی کرد که ویژگی های برجسته ای از جمله نمایشگر تمام صفحه با بریدگی معروف، بدنه شیشه ای و دوربین دوگانه دارند. هر دو تلفن همراه مورد بحث از نمایشگر 6.28 اینچی اولد با رزولوشن 2280×1080 پیکسل، بدنه شیشه ای و فریم فلزی براق بهره می برند.

از دیگر ویژگی های مشترک این دو موبایل می توان به سیستم عامل ColorOS 5.0 اشاره کرد که بر پایه اندروید 8.1 توسعه یافته. دستیار هوشمند جدید اوپو هم با سرعت بیشتری الگوی استفاده شما را از موبایل می آموزد، ضمن اینکه تشخیص چهره دقیق در کمتر از 0.8 ثانیه را ممکن می سازد. در ادامه مشخصات فنی این اوپو R15 و R15 DME را بررسی می کنیم.

اوپو R15

مدل R15 از چیپست جدید هلیو P60 شرکت مدیاتک با پردازنده هشت هسته ای و پردازشگر گرافیکی Mali-G72 MP3 بهره می برد که شش گیگابایت حافظه رَم آن را همراهی می کند. حافظه داخلی این تلفن همراه 128 گیگابایت در نظر گرفته شده و باتری 3450 میلی آمپر ساعتی دارد که از فناوری شارژ سریع VOOC نیز برخوردار است.

دوربین اصلی اوپو R15 از حسگر 16 مگاپیکسلی IMX519 سونی و لنزی با ضریب اف 1.7 تشکیل شده که یک حسگر 5 مگاپیکسلی نیز در کنار آن قرار گرفته است. این ماژول دوگانه توانایی تشخیص 120 صحنه مختلف را دارد و عکاسی پرتره با نورپردازی استودیویی را نیز ارائه می دهد. اوپو مثل همیشه به عکاسی سلفی هم توجه ویژه ای داشته و یک دوربین 20 مگاپیکسلی با قابلیت ثبت پرتره را به این کار اختصاص داده.

اوپو R15 نسخه Dream Mirror

مدل R15 DME به چیپست اسنپدراگون 660 مجهز شده، شش گیگابایت رَم و 128 گیگابایت حافظه داخلی دارد و ظرفیت باتری آن نیز 50 میلی آمپر ساعت کمتر از مدل R15 است.

دوربین اصلی این موبایل همان مشخصات مدل R15 را دارد اما این بار دوربین ثانویه 20 مگاپیکسلی با ضریب اف 1.7 آن را همراهی می کند. حالت عکاسی پرتره 8 مگاپیکسلی مخصوص چهره، فقط مختص اوپو R15 DME است.

این دو موبایل از اواسط فروردین ماه در کشور چین عرضه خواهند شد اما وضعیت فروش جهانی آنها هنوز مشخص نیست. اوپو R15 و R15 DME به ترتیب معادل 474 و 521 دلار قیمت دارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • kiarash dadmand
    kiarash dadmand | ۲۹ اسفند ۱۳۹۶

    چرا شاهد عرضه محصولاتی مثل وان پلاس اوپو شیامی یا حتی نوکیا به صورت جدی نیستیم؟ از دیجاتو خواهش میکنم ک مقاله ای در این باره بنویسه و پیگیر دلیل باشه

مطالب پیشنهادی