ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هفتگانه برترین خودروهای حاضر در نمایشگاه ژنو 2018

نمایشگاه خودرو ژنو 2018 نیز با تمام هیجاناتش تمام شد. در این نمایش، کانسپت های بسیار متفاوت و چشم نوازی معرفی شد، که به زودی به آن ها نیز خواهیم پرداخت. اما آنچه در پیش ...

سبحان نظری
نوشته شده توسط سبحان نظری | ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ | ۲۰:۳۰

نمایشگاه خودرو ژنو 2018 نیز با تمام هیجاناتش تمام شد. در این نمایش، کانسپت های بسیار متفاوت و چشم نوازی معرفی شد، که به زودی به آن ها نیز خواهیم پرداخت. اما آنچه در پیش رو خواهید خواند، شامل خودروهایی است که به عنوان محصول نهایی رونمایی شدند و به زودی وارد بازار خواهند شد. هفت محصولی که ادامه می بینید بدون شک در آینده نزدیک از خودروهای مهم دنیا خواهند بود.

7- Audi A6

آئودی A6 در سگمنت پر رقیب سدان لوکس قرار دارد. تنها ب ام و سری 5 و مرسدس بنز کلاس E، برای روشن شدن میزان سختیِ رقابت در این سگمنت، کافی هستند. بدون شک نمی توان با قطعیت A6 را پیروز میدان خواند. اما آنچه باعث می شود به آن توجه ویژه ای کنیم، پیشرفت چشم گیرش نسبت به مدل های پیشین است. A6 از بیرون تا درون، بسیار زیبا و جذاب است.

6- Porsche 911 GT3 RS

دقیقا کمی قبل از نمایش ژنو عکس ها و مشخصات GT3 جدید لو رفت. اما تاثیری در از بین رفتن جذابیت این مدل 911 نداشت. GT3 نسل جدید، هیولایی است که آسفالت را نشانه گرفته. موتور 6 سیلندر تخت مشهور پورشه با 4 لیتر حجم، در GT3 2019، غرش هایی می آفریند که مو را به تن سیخ می کند و صدای دلنشین آن تا رسیدن به خطوط قرمز، یعنی 9000 دور بر دقیقه همه جا را خواهد لرزاند.

شاهکار 520 اسب بخاری پورشه، در رنگ سبز توجه همه را به خود جلب کرد.

5- Volvo V60

شاید V60 به جذابی 911 سبز نباشد، اما بدون شک ولوو زیباترین استیشن تاریخ را ساخته. همچنان در دورانی که اکثر خودروسازان مشغول به ارضای بازار محبوب کراس اوور ها هستند، ولوو با طراحی واگن زیبای خود پیروز بی بدیل این سگمنت است.

مشابه سایر مدل های ولوو، V60 نیز موتور 4 سیلندر توربو با 2 لیتر حجم خواهد داشت، که می تواند بنا به درخواست مصرف کننده با یک موتور برقی نیز عرضه شود. در این صورت بازه توانی V60 بین 250 تا نزدیک به 400 اسب بخار خواهد بود.

4- Mercedes-AMG GT 4Door Coupe

گرچه AMG GT چهار در، در حقیقت، بر روی همان پلتفرم E63 سوار است، ولی با خارج شدن CLS63 تیونینگ آ ام گ از خط تولید بنز، اینچنین محصولی برای رقابت با پانامرای پورشه واقعا لازم بود. باید اعتراف کرد GT 63 یک محصول اسپرت تمام عیار است.دو مدل موتور یعنی 6 سیلندر خطی 3 لیتری و یا یک موتور V8 با 4 لیتر حجم، برای GT 63 در نظر گرفته شده که بازه توانی آن را از 429 تا 630 اسب بخار متفاوت می کند. حتی با انتخاب موتور ضعیف تر هم، شکی نیست که این کوپه 4 در، یکی از بهترین تجربه های رانندگی را در اختیار مالکان قرار خواهد داد.

3- Jaguar l-Pace

محصول جدید جگوار، شایسته آن بود که مهم ترین اتفاق ژنو شمرده شود، چرا که هر خودروسازی آرزوی شکست دادن تسلا را در بازی خودش دارد و ال پِیس می تواند برای تسلا خطرناک باشد. چرا که این محصول برقی، نه تنها به شکل قابل توجهی از مدل ایکسِ تسلا ارزان تر است، بلکه می تواند 395 اسب بخار توان ایجاد کند. همچنین 240 مایل مسافت رانندگی را هم به آن اضافه کنید، تا ارزش این پلنگ انگلیسی بهتر مشخص شود.

2- Lamborghini Huracan Performante Spyder

علاوه بر اینکه عکس های لو رفته مدل جدید هوراکان را پیش از رونمایی در ژنو، چپ و راست در اینترنت دیده ایم; و همچنین تغییر خاصی به غیر از حذف سقف مدل هوراکان در محصول جدید دیده نمی شود، همچنان عاجز از کم اهمیت جلوه دادن محصول جدید لامبورگینی هستیم. و هوراکان اسپایدر جایگاه دوم را از آن خود می کند. مدل جدید هوراکان به نسبت نسخه کوپه سنگین تر و کمی هم کند تر خواهد بود. اما رانندگی با موتور 5.2 لیتری 630 اسب بخاری، بدون سقف، که به راننده غرش واقعی لامبورگینی 10 سیلندر را می فهماند، آنقدری لذت بخش است که جای هیچ بحثی نمی گذارد.

1- Ferrari 488 Pista

محصول جدید فراری هیجان انگیزترین قسمت ژنو بود. پیستا، مدل قدرتمند تر از نسخه پایه 488 است و نقطه عطف آن کاهش جرم چشم گیر 488 است که فراری آن را به 2,822 پوند رساند.

موتور V8 با 3.8 لیتر حجم مجهز به دو توربوِ پیستا با 720 اسب بخار توان، آنقدری سریع خواهد بود که با احتساب وزن جدیدش، رقیب خود یعنی McLaren را شکست دهد. گرچه پیروزی فراری پیشاپیش مشخص است، اما همچنان فراری پیستا مورد انتظار ترین محصول معرفی شده در ژنو است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Reza
    Reza | ۲۸ اسفند ۱۳۹۶

    جای پراید خالیه

    • ائلشن جوادی
      ائلشن جوادی | ۲۸ اسفند ۱۳۹۶

      ??????

مطالب پیشنهادی