ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

می خواهم برنده باشم؛ بررسی قوی ترین تیم های فیفا ۱۸

انتخاب تیمی که با سبک و سیاق خاص بازی کردن شما سنخیت داشته باشد کار آسانی نیست. اکثر ما بنا به علاقه شخصی به تیم های باشگاهی و یا ملی به سراغ آن ها می ...

حسین توکلی
نوشته شده توسط حسین توکلی | ۱۰ فروردین ۱۳۹۷ | ۲۰:۳۰

انتخاب تیمی که با سبک و سیاق خاص بازی کردن شما سنخیت داشته باشد کار آسانی نیست. اکثر ما بنا به علاقه شخصی به تیم های باشگاهی و یا ملی به سراغ آن ها می رویم. اما امروز ما در دیجیاتو تصمیم گرفتیم که این انتخاب را با معرفی بالانس ترین تیم های 4.5 و 5 ستاره برای شما کمی ساده تر کنیم.

مهم نیست که می خواهید کریر جدیدی ایجاد کنید، به بازی کردن آنلاین بپردازید و یا به دنبال این هستید که در بازی ای دوستانه رقیب خود را به خاک و خون بکشید، ما هوای شما را داریم؛ پس در ادامه با ما همراه باشید.

تیم های 4.5 ستاره

تاتنهام اسپرز

زمانی که در فصل 2017-2016 تاتنهام رده دوم را کسب کرد، تصور این که ریتینگ بازیکنان این تیم پیشرفتی نجومی به خود ببیند اصلا سخت نبود. میانگین ریتینگ بازیکنان این تیم لیگ برتری به 84 می رسد.

شش تا از بازیمنان تاتنهام در میان لیست 30 نفره برترین بازیکنان لیگ برتر انگلستان قرار دارند. از این میان کریستین اریکسن با اوورال 87 و هوگو لوریس، با میانگین فوق العاده برای یک دروازه بان یعنی 88 خودنمایی می کنند

اما ستاره شماره یک این تیم بی شک هری کین محسوب می شود که می توان از او به عنوان یکی از بهترین مهاجمان کلاسیک بازی یاد کرد. صد البته با فرم فعلی او حتما میانگین امسال و حتی نسخه بعد او بیشتر از پیش خواهد بود.

چه بازی آنلاین، کریر مود و یا یک بازی کلاسیک دوستانه باشد، تاتنهام می تواند با لشگری از استعداد های جوان و خطرناک در تمامی خطوط تمامی نیاز های شما را بر طرف کند.

ناپولی

یکی از قابل ستایش ترین تیم های اروپایی در حال حاضر، ماشین فوتبالی بی نقص و منظم ماریتزیو ساری است که هم چون طوفانی سهمگین در حال درنوردیدن سری آ است.

در دنیای بازی هم، تیم آن ها کیفیت قابل ملاحظه ای در تمامی زمان ها ارائه می دهد؛ از کالیدو کولیبالی در قلب دفاع با اوورال 84 گرفته تا نوک خط حمله که به مارک همشیک با 87 امتیاز ختم می شود. در پشت لایه آخر هجومی هم 3 هافبک سرعتی خطرناک حضور دارند تا این ضیافت را تکمیل کنند.

اگر شما برای شکست حریفتان بر روی انتقال سریع توپ و حرکات سریع  بازیکنان حساب باز می کنید، ناپولی تیم مورد علاقه شما خواهد بود. تمام سه بازیکن اصلی خط هافبک آن ها یعنی دریس مرتنز، لورنزو اینسینیه و خوزه کایخون، همه و همه از امتیاز سرعت 90 بهره مند هستند که به تنهایی کافی است تا نشان دهد که تا چه میزان می تواند حمله های این تیم زهربار و خوفناک باشد.

لیورپول

صحبت از مثلث هجومی مرگ بار به میان آمد، فراموش نکنیم که خط حمله لیورپول نیز در این نسخه به شدت کارآمد و سرعتی است. محمد صلاح بازیکن سال قاره آفریقا با اوورال 83 و سادیو مانه با 84 امتیاز در حالی که روبرتو فرمینیو یا دنیل استوریج خط هجومی را رهبری می کنند، می توانند به راحتی گوشه های زمین را به اختیار خودشان در بی اورند.

مانه که به طرز غیر منطقی ای در فیفا 17 ضعیف طراحی شده بود در این نسخه با رسیدن از 79 به 84، شاهد پیشرفتی قابل ملاحظه بوده است. در کنار این ها کوتینیو حتی پس از انتقال به بارسا نیز با اوورال 88 هنوز هم در لاین آپ لیورپول قرار دارد و می تواند کمک شایانی به شما و تیم تان بکند.

نیمه هجومی لیورپول چیزی کم و کسر ندارد ولی خط دفاعی آن ها حتی با حضور جوئل ماتیپ یکی از قوی ترین دفاع های بازی با اوورال 83 چنگی به دل نمی زند،  هر چند خط آتش آن ها بسیار وسوسه انگیز به نظر می آید.

بروسیا دورتموند

زنبور ها همیشه انتخاب جذابی در تمامی شماره ها به حساب می رفتند و طبق همین سنت قدیمی در فیفا 18 هم دورتموند می تواند انتخابی بسیار منطقی برای هر کسی باشد. حتی با رفتن عثمان دمبله به بارسا، دورتمند پیکره خود را حفظ کرده هست.

هیچ یک از طرفداران دورتموند دل تنگ بازیکن فرانسوی داستان ما در فیفا 18نخواهد شد. اندری یارملنکو که پس از خروج از دینامو کیف بالاخره شانس حضور در بازی را داشته است، جانشین خلف دمبله به شمار می رود. کریستین پالیشیچ یکی دیگر از مهره های جذاب دورتموند است که در کریر تا اوورال 89 هم می تواند دست پیدا کند.

در نهایت حضور اوبامیانگ، که به دلیل سرعت دیوانه وارش یکی از برترین بازیکنان فیفا در میان هواداران است، می تواند دلیلی برای برگزیدن این تیم برای شما باشد.

آ ث میلان

شاید یکی از جالب ترین تیم ها برای برگزیدن در کریر مود آ ث میلان ایتالیا باشد. تیمی که با خرید هایش در تابستان، ارتشی از بازیکنان جوان و مستعد پیشرفت را در اختیار دارد.

در اردوی روسونری، پتانسیل های بی نظیری وجود دارند از جمله جیانلوئیجی دوناروما که تا عدد 94 هم قابلیت پیشرفت دارد و یا فرنک کِسی، اندره سلوا، سوسو و مانوئل لوکاتلی.

در ادامه باید به این نکته اشاره کرد که حتی اگر قصد ندارید که از آ ث میلان در کریر مود استفاده کنید، هنوز هم انتخاب آن ها در بازی ای دوستانه برای چیرگی به حریف بد نیست. وجود یکی از قوی ترین دفاع های دنیا با اوورال 88 و متخصص ضربات کاشته یعنی هاکان چالهان اوگلو خود نشان از صحت این گزاره دارند.

تیم های 5 ستاره

منچستر سیتی

سیتیزن ها به لطف خرید های گواردیولا، از لاین آپ بسیار ترسناکی بهره مند هستند. در نوک پیکان هجومی سرخیو آگوئرو با امتیاز 89 و گابریل خسوس سرعتی با امتیاز سرعتی 87 قرار دارند.

در پشت این دو نفر هم شاهد حضور برناردو سیلوا، رحیم استرلینگ و لروی سانه آلمانی هستیم که تمام کننده این ترکیب وحشتناک هستند.

پس از این ها به داوید سیلوا و کوین دی بروین میرسیم که طراحی حملات پیکان هجومی بر روی دوششان قرار دارد.

تنها چالش شما می تواند ایجاد بالانس بین خطوط متفاوت تیم باشد اما حتی خط دفاع آن ها نیز با حضور ونسان کمپانی بسیار بی نقص است.

می توان گفت که منچستر سیتی نقط ضعفی ندارد.

رئال مادرید

آپشن های بی شماری در چینش و سبک دهی رئال وجود دارد. هر چند آن ها خرید بزرگی نداشته اند ولی درخشش آن ها در سال قبل باعث شده است تا اوورال بازیکنان اش بسیار بالا باشد.

ایسکو که جواهر چینش 2-4-4 دایموند به شمار می رود و حضور او کمک شایانی به بردن لالیگا و لیگ قهرمانان کرد، با اوورال 86 یکی از بهترین مهره های همه کاره بازی به شمار می رود. در عقب تر شاهد حضور کاسمیرو و رافائل واران هستیم که با ریتینگ 85 در کنار ایسکو از پتانسیل دار ترین بازیکنان کریر به حساب می ایند.

فرقی نمی کند با سیستم حال حاضر زیدان به میدان بروید و یا از کریستیانو رونالدو (بهترین بازیکن فیفا 18) و گریت بیل به عنوان وینگر استفاده کنید، کمتر تیمی توان رقابت با رئال مادرید را دارد.

پاریس سنت ژرمن

پی اس جی در شماره پیشین انتخابی بسیار منطقی به شمار می رفت ولی از دست دادن زلاتان ابراهیموویچ ضربه مهلکی را به آن ها وارد آورد. امسال اما با اضافه شدن نیمار و کیلیان ام باپه  این تیم جان تازه ای گرفته است.

نیمار به عنوان سومین بازیکن قدرتمند بازی با ریتینگ 92، هم در واقیعت و هم بر روی کنسول های تان یک بازیکن سرنوشت ساز به شمار می رود. ام باپه هم با جهشی دیوانه وار از ریتینتگ 71 به 83 رسیده است.

نگاهی به نیمکت آن ها بی اندازید. جولیان دراکسلر، لوکاس مورا که از سرعتی قابل توجه برخوردار است و انخل دیماریا خود به تنهایی می توانند در ترکیب اصلی تیم دیگری به عنوان ستاره به میدان بروند.

تیم ملی آرژانتین

آرژانتین که به سختی و در آخرین بازی با درخشش مسی به جام جهانی پیش رو رسید بر روی کاغذ تیم قدرتمندی به شمار می رود؛ و وقتی ما از کاغذ و امتیازات کتبی حرف می زنیم بی شک می توانیم آن را به بازی نیز تعمیم دهیم.

زوج مسی و دیبالا یکی از خاص ترین زوج های تاریخ فوتبال را در نوک خط آتش تیم تشکیل می دهند. دو چپ پای تکنیکی و سرعتی که هر کدام می توانند سرنوشت بازی را تغییر دهند.

اما به همین جا ختم نمی شود و با یک نگاه می توان موج استعداد را در تیم مشاهده کرد، آگوئرو و دی ماریا که پیش تر در متن از آن ها نام بردیم همگی برای آبی سلسته توپ می زنند.

اگر به دنبال شکست حریف تان با یک تیم هجومی و تکنیکی هستید، آرژانتین می تواند انتخاب اول شما باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • جگوار
    جگوار | ۱۲ فروردین ۱۳۹۷

    جناب توکلی، میدونم زحمت کشیدی و نمیخوام زحمتت رو در ترجمه این متن نادیده بگیرم.
    ولی یه محبت کن:

    1. اگر خودت بازیکنی، فیفاتو آپدیت کن و دوباره این متن رو بازنویسی کن. بخصوص اگر کنسول داری، دیگه حتتتما آپدیت لازمه و حتما هم Online Squad رو روشن بذار.

    2. اگر این متن ادامه نداره، که خیییلیا از قلم افتادن. ولی اگر ادامه داره، کاش مینوشتی "قسمت اول" که دیگر دوستان ناراحت از قلم افتادن تیمها و بازیکنان محبوبشون نباشن.

  • Sasan_Entezari
    Sasan_Entezari | ۱۱ فروردین ۱۳۹۷

    رئال مادرید کلا دفاعش تعطیله، یوونتوس هم بد نیست

  • سعید حنیفی
    سعید حنیفی | ۱۱ فروردین ۱۳۹۷

    پس چرا از بارسلونا اسمی نبردید؟؟؟

  • alireza
    alireza | ۱۰ فروردین ۱۳۹۷

    ماشالا پرچم هارو .اون رئال مادرید کشته منو

مطالب پیشنهادی