ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلگرام از دومین عرضه اولیه ارز رمزپایه خود ۸۵۰ میلیون دلار بدست آورد

در حالی که روز به روز از ارزش بیت کوین کم می شود، تلگرام با ارز مجازی گرم (Gram) خود توانسته ضمن رکورد شکنی رونقی دوباره به بازار ارزهای دیجیتالی بدهد. با توجه به مدارک ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۲ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۴:۳۴

در حالی که روز به روز از ارزش بیت کوین کم می شود، تلگرام با ارز مجازی گرم (Gram) خود توانسته ضمن رکورد شکنی رونقی دوباره به بازار ارزهای دیجیتالی بدهد. با توجه به مدارک ارائه شده از کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا، تلگرام در دومین عرضه اولیه ارز رمز پایه (ICO) خود 850 میلیون دلار به دست آورد.

بیت کوین تا چند ماه پیش با قیمت 20 هزار دلار به فروش می رسید؛ این سکه مجازی اکنون 6600 دلار ارزش دارد

زمزمه های پول مجازی تلگرام اولین بار در روزهای پایانی سال 2017 شنیده شد و این شرکت نخستین عرضه اولیه ارز رمز پایه خود را در اواسط فوریه سال جاری انجام داد. آن ها از این مرحله 850 میلیون دلار درآمد کسب کردند و با حساب دومین عرضه اولیه، تلگرام 1.7 میلیارد دلار را در همین ابتدای کار از پول مجازی گرم به جیب زده است.

رقمی که حدود 500 میلیون دلار بیش تر از انتظارات اولیه تلگرام برای مرحله ICO بوده و گرم توانسته بیشتر از انتظارات آن ها ظاهر شود. همچنین تاکنون هیچ ارز مجازی نتوانسته در ابتدای انتشار به این حد از سودآوری برسد و گرم بزرگترین عرضه اولیه را میان ارزهای مجازی تجربه کرده است.

ارز دیجیتالی تلگرام
خرید ارز دیحیتالی گرم برای ایرانی ها ممنوع است.

جالب اینجاست گزارشات منتشر شده نشان می دهند که تلگرام خودش را برای سومین عرضه اولین ارز رمزپایه با سقف 850 میلیون دلار نیز آماده می کند تا در نهایت درآمد این کمپانی واقع در دبی از ICO گرم به 2.5 میلیارد دلار برسد.

با توجه به گفته بعضی منابع داخلی به نظر می رسد تلگرام برنامه داشته تا در همین عرضه اولیه، گرم را در بازارهای عمومی نیز به فروش برساند اما این طرح به خاطر سیاست های کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا برای بازار ICO لغو شد. تلگرام اخیرا تایید کرده که بیش از 200 میلیون کاربر ماهیانه دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Eilya Rahimi
    Eilya Rahimi | ۱۲ فروردین ۱۳۹۷

    این پیش فروش دوم خصوصی بوده یا عمومی؟؟؟؟؟؟

  • new wolf
    new wolf | ۱۲ فروردین ۱۳۹۷

    یه دوتا اصلاح باید کنید تو متن اون اول 850 دلار به احتمال زیاد اشتباه نوشتید باید بشه 850 میلیون دلار پاراگراف آخرم به جای گفته است نوشتید گفتی است ?

    • مانی قاسمی
      مانی قاسمی | ۱۲ فروردین ۱۳۹۷

      ممنون، اصلاح شد.

    • Erfaan Zandii
      Erfaan Zandii | ۱۲ فروردین ۱۳۹۷

      خوب حالا شاید واقعا گفتی است

مطالب پیشنهادی