ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Cloudflare
تکنولوژی

سرویس DNS جدید کلاودفلر نوید اینترنت سریع تر و امن تر را می دهد

شرکت Cloudflare، یکی از بزرگترین سرویس های میزبانی سرور و CDN آمریکا ساعاتی پیش از سرویس DNS جدید مخصوص مصرف کننده خود پرده برداشت. سرویس مذکور در عین حفظ امنیت و حریم خصوصی، سرعت بیشتر ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۳ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۸:۳۰

شرکت Cloudflare، یکی از بزرگترین سرویس های میزبانی سرور و CDN آمریکا ساعاتی پیش از سرویس DNS جدید مخصوص مصرف کننده خود پرده برداشت. سرویس مذکور در عین حفظ امنیت و حریم خصوصی، سرعت بیشتر در استفاده از اینترنت را برای کاربران تضمین کرده است.

سرویس مورد بحث بر مبنای https://1.1.1.1 کار می کند، یک DNS resolver که همه افراد قادر به استفاده از آن هستند. با این وجود، خصوصیت منحصر به فرد سرویس کلاودفلر امنیت بسیار بالای آن است که به گفته این شرکت کلیه داده های دی ان اس ثبت شده در آن در کمتر از ۲۴ ساعت به طور کامل پاک می شوند.

سرویس های دی ان اس معمولا توسط شرکت های ارائه دهنده اینترنت یا به اصطلاح ISP ها تأمین می شوند تا بتوانند دامین هایی مثل Google.com را به یک آدرس آی پی قابل فهم برای مودم ها و گیرنده های وای فای تبدیل کنند. با این وجود معمولا سرورهای دی ان اس ارائه شده توسط ISP ها کنده بوده و از نظر امنیتی خیلی قابل اعتماد نیستند.

به غیر از این، ISP شما یا هر شبکه وای فای دیگری که از آن استفاده می کنید می توانند از سرورهای دی ان اس برای ردیابی سایت هایی که از آن ها بازدید کرده اید استفاده نمایند. بنابراین سرویس دی ان اس جدید کلاودفر به خاطر پاکسازی داده ها امنیت بسیار بالایی را برایتان تضمین خواهد کرد.

گفتنی است که سرویس دی ان اس شرکت کلاودفلر از هر دو استاندارد DNS روی TLS و HTTPS پشتیبانی کرده و مطابق آخرین تست های انجام شده، زمان پاسخگویی جهانی آن ۱۴ میلی ثانیه بوده است که در مقایسه با سرویس های رقیبی مثل OpenDNS با ۲۰ میلی ثانیه و DNS گوگل با ۳۴ میلی ثانیه به میزان قابل توجهی سریع تر است.

در صورتی که خواستار استفاده از دی ان اس کلاودفلر هستید، می توانید تمام اطلاعات لازم را با مراجعه به این لینک کسب کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • oldboy
    oldboy | ۱۵ فروردین ۱۳۹۷

    چرا وارد سایتش نمیشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی