ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گوگل کروم 70
تکنولوژی

افزونه های معدن کاوی ارز دیجیتال از فروشگاه گوگل کروم حذف می شوند

بر اساس اعلام کمپانی گوگل، از این پس افزونه های معدن کاوی ارزهای دیجیتالی، جایی در فروشگاه مرورگر کروم نخواهند داشت. گوگل در این مورد اعلام کرده: «تا پیش از این سیاست های فروشگاه وب ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۹:۰۰

بر اساس اعلام کمپانی گوگل، از این پس افزونه های معدن کاوی ارزهای دیجیتالی، جایی در فروشگاه مرورگر کروم نخواهند داشت.

گوگل در این مورد اعلام کرده:

«تا پیش از این سیاست های فروشگاه وب کروم اجازه معدن کاوی ارزهای دیجیتالی را به افزونه هایی می داد که تنها به همین منظور طراحی شده بودند و در عین حال به کاربران نیز درخصوص رفتارهای معدن کاوی افزونه اطلاع می دادند. متأسفانه حدود 90 درصد از تمام افزونه هایی که دارای اسکریپت های معدن کاوی بودند و توسعه دهندگان آنها تلاش کرده بودند آنها را روی فروشگاه وب کروم بارگذاری کنند، با این سیاست ها تطابق نداشتند و از فروشگاه حذف شدند یا از بارگذاری آنها جلوگیری شد».

«از این پس فروشگاه وب کروم افزونه هایی که اقدام به معدن کاوی ارزهای دیجیتال می کنند را نمی پذیرد. افزونه های فعلی که اقدام به معدن کاوی می کنند تا اواخر ماه ژوئن (خرداد تا تیر ماه) از لیست افزونه ها حذف می شوند. افزونه های مرتبط با بلاک چِین که اهدافی به غیر از معدن کاوی دارند، همچنان در وب استور مجاز شناخته می شوند».

پس از اینکه اسکریپت های ویژه معدن کاوی روی مرورگر کروم فعال می شوند، تا بیش از 80 درصد از میزان پردازش پردازنده را به خود اختصاص می دهند. البته شاید این موضوع در کوتاه مدت مشکلی را برای کاربران ایجاد نکند، ولی در بلند مدت ممکن است از میزان عمر مفید پردازنده بکاهد و در عین حال کامپیوتر کاربر را بیش از پیش کند نماید.

پیش از این افزونه ای به نام «SafeBrowse» در مرورگر کروم توانسته بود بیش از 140 هزار معدن کاوی ارز دیجیتال مونرو را از کاربران کشف کند، در حالی که هیچ یک از این کاربران از اینکه مورد سوء استفاده قرار گرفته بودند اطلاعی نداشتند.

در کنار گوگل سایر کمپانی ها از جمله توییتر، فیس بوک، لینکدین، اسنپچت نیز اقدام به ممنوع کردن تبلیغ در زمینه عرضه اولیه سکه ارزهای دیجیتالی کرده بودند. عرضه اولیه سکه به سرمایه گذاران این امکان را می دهد که پیش از اینکه یک پول دیجیتالی روانه بازار شود، روی آن سرمایه گذاری کنند و به این ترتیب سرمایه اولیه برای توسعه آن توسط ارائه دهندگان فراهم شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی