ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

شکاف بالای نمایشگر موبایل OnePlus 6 وان پلاس
تکنولوژی

امکان مخفی کردن شکاف بالای نمایشگر در OnePlus 6 وجود خواهد داشت

از زمانی که نخستین تصویر رسمی از موبایل OnePlus 6 به عنوان پرچمدار جدید کمپانی وان پلاس منتشر شد، جنجال هایی بر سر شکاف بالای نمایشگر آن به وجود آمده است. به همین دلیل مدیرعامل ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۶ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۱:۳۰

از زمانی که نخستین تصویر رسمی از موبایل OnePlus 6 به عنوان پرچمدار جدید کمپانی وان پلاس منتشر شد، جنجال هایی بر سر شکاف بالای نمایشگر آن به وجود آمده است. به همین دلیل مدیرعامل این استارتاپ چینی «Pete Lau» در گفتگویی مستقیم با کاربران تلاش کرده تا به بخشی از شبهات پاسخ دهد.

لو در پاسخ به بازخوردهای منفی متعدد از جانب کاربران نسبت به تعبیه شکاف مذکور گفته است که خود او به شخصه اصلاً از ایده سیاه کردن فضای دو طرف این بخش در بالای نمایشگر به منظور مخفی سازی آن (مشابه روشی که در موبایل هوآوی P20 ارائه شده) خوشش نمی آید، اما به نظر می رسد در اختیار قرار دادن چنین گزینه ای برای کسانی که به شکاف بالای نمایشگر حساسیت دارند منطقی به نظر می رسد.

بدین ترتیب مدیرعامل کمپانی چینی تایید کرد که قابلیت مذکور در قالب یک به روز رسانی نرم افزاری و پس از عرضه سراسری OnePlus 6 در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. نباید از نظر دور داشت که این خود نشان می دهد فاصله چندانی تا رونمایی از این موبایل جدید نداریم.

لو همچنین تایید کرد که پرچمدار ۲۰۱۸ وان پلاس قرار است مجهز به ۸ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • ramin 20i
    ramin 20i | ۱۶ فروردین ۱۳۹۷

    واقعا چرا وان پلاس بصورت رسمی وارد کشور نمیشه
    خودش رقیبی هست برای بقیه

  • mobina
    mobina | ۱۶ فروردین ۱۳۹۷

    خب مگه دلتون درد میکنه اصلا اون بریدگی رو بسازید که ظاهر گوشی رو هم خراب کنید

مطالب پیشنهادی