ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

درگ ریس هفته؛ بی ام و M5 VS مرسدس بنز E63 S AMG بر روی برف

مجله تاپ گیر که به عنوان یکی از پر تیراژ ترین مجلات خودرویی جهان شناخته می شود به گونه ای که به زبان هایی غیر از زبان انگلیسی نیز منتشر می شود، برای شماره جدید ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۲۴ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۹:۳۰

مجله تاپ گیر که به عنوان یکی از پر تیراژ ترین مجلات خودرویی جهان شناخته می شود به گونه ای که به زبان هایی غیر از زبان انگلیسی نیز منتشر می شود، برای شماره جدید مجله خود یک مهمانی باشکوه زمستانی را تدارک دیده است.

در این شماره خودروهای بسیار زیادی به مصاف هم می روند که یکی از مهم ترین آن ها رقابت بی ام و M5 جدید در مقابل رقیب دیرینه خود یعنی E63 S AMG مرسدس بنز است.

این دو سدان قدرتمند آلمانی هر دو وزنی بالای 1900 kg دارند که مهم ترین دلیل این اضافه وزن سیستم چهارچرخ متحرک آن ها است که قابلیت های بسیاری همچون حرکت بر روی مسیرهای برفی که نیاز به چسبندگی و ترکشن بالاتری دارد را به این دو خودرو می بخشد.

به همین دلیل تاپ گیر یک درگ ریس برفی را برای این دو تدارک دیده است تا ببینیم کدام یک از این دو می توانند در این رقابت عجیبی عملکرد بهتری از خود نشان دهند.

بی ام و M5 با حداکثر قدرت 592 اسب بخار و مرسدس بنز E63 با حداکثر قدرت 602 اسب بخار در این بخش بسیار نزدیک به هم به نظر می رسند.

در ادامه می توانید این رقابت جذاب و نامتعارف را تماشا کنید تا ببینیم کدام یک از این دو خودرو عملکرد بهتری بر روی مسیرهای برفی از خود نشان می دهند.

بزودی مطلب مقایسه ای این دو سوپرسدان آلمانی توسط دیجیاتو منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی