ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نوکیا

موبایل نوکیا اکس احتمالا در ماه آینده معرفی می شود

کمپانی HMD پس از معرفی چندین موبایل مختلف از جمله نوکیا 6 و نوکیا 8 سیروکو در MWC 2018، حالا خود را برای معرفی مدل دیگری آماده می کند که احتمالا نوکیا اکس نام خواهد داشت. ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۱

کمپانی HMD پس از معرفی چندین موبایل مختلف از جمله نوکیا 6 و نوکیا 8 سیروکو در MWC 2018، حالا خود را برای معرفی مدل دیگری آماده می کند که احتمالا نوکیا اکس نام خواهد داشت.

تبلیغات مربوط به معرفی این اسمارت فون در چین رویت شده اند و احتمالا در هفتم اردیبهشت ماه شاهد رونمایی از آن باشیم. همانطور که در تصویر زیر مشاهد می کنید این تبلیغات با الهام از طراحی موبایل تهیه شده اند اما در آنها به مشخصات و قابلیت های نوکیا اکس اشاره نشده است.نوکیا اکسبا این حال از گوشه و کنار خبر می رسد که این تلفن هوشمند در دو مدل با رم های 4 و 6 گیگابایت، حافظه داخلی 64 گیگابایت و به همراه چیپست های کوالکام یا مدیاتک عرضه خواهد شد. علاوه بر این بر خلاف نام آن که یک پرچمدار را به ذهن متبادر می کند، در بین میان رده ها جای خواهد گرفت.

در حال حاضر مشخص نیست که نوکیا اکس برای بازارهای جهانی طراحی شده یا تنها به دست کاربران آسیایی می رسد. گفتنی است برخلاف آیفون اکس که پسوند آن 10 تلفظ می شود، در موبایل های نوکیا این حرف به عدد خاصی اشاره ندارد.

این نخستین بار نیست که یک تلفن هوشمند اندرویدی از برند نوکیا با پسوند اکس عرضه می شود و در سال 2014 که مایکروسافت کنترل بخش موبایل این کمپانی را به دست گرفته بود نیز مدل های نه چندان قدرتمند اکس، اکس ال و اکس پلاس به بازار راه پیدا کردند که چندان هم با استقبال کاربران مواجه نشد. نوکیا اکسکمپانی HMD تلاش گسترده ای را برای تسخیر بازار پر رونق اسمارت فون شروع کرده و پیش از این خبرهایی در رابطه با عرضه موبایل های نوکیا 8 پرو و نوکیا 9 نیز در سال جاری منتشر شده بود. بر این اساس موبایل پرچمدار نوکیا 8 پرو احتمالا میزبان نمایشگری 6.01 اینچی با رزولوشن Full HD پلاس و نسبت تصویر 18:9در کنار چیپست اسنپدراگون 845 خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • saeed_ebrahimi
    saeed_ebrahimi | ۲۸ فروردین ۱۳۹۷

    جانم

  • امین جبالی
    امین جبالی | ۲۷ فروردین ۱۳۹۷

    دوستان با تجربه ای که داشتم کلا از نوکیا پشیمون شدم واقعا مثل قبل نیست.کیفیتا واقعا پایین و درصد خرابی بالا من نوکیا ۲ گرفتم روز بعد دیگه روشن نشد حتی گارانتیش شکایت میکرد که تمام سری گوشیهاش خرابی بالایی دارن حتی مدل ۸ که خودم رو کاغذ فک میکردم عالی باشه.پیشنهاد میکنم ببوسید بزارید کنار

    • mohammad_reza_hosseini_pur
      mohammad_reza_hosseini_pur | ۲۷ فروردین ۱۳۹۷

      داداش چرا جو میدی ما نوکیا 6 و 8 داریم بنازم چقد کار میکنه انتوتو هم ازش گرفتم از اکثر همرده هاش بالاتر بود

  • Gol pesar
    Gol pesar | ۲۷ فروردین ۱۳۹۷

    ولي بنظر 10 باشه، چون شايعات قبلي گوشي بعدي نوكيا رو نوكيا 10 عنوان ميكردن

مطالب پیشنهادی