ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Chery Tiggo 5 1397
خودرو

تجهیزات بیشتر برای چری تیگو 5 مدل 97؛ مدیران خودرو در پی صدر نشینی در بازار

بعد از ظهر دیروز شرکت مدیران خودرو در نمایندگی ستوده و نمایشگاه اختصاصی چری که در نازی آباد تهران واقع شده، از یک محصول جدید برای مشتریان ایرانی رونمایی کرد. این خودرو که با حضور ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۳:۵۰

بعد از ظهر دیروز شرکت مدیران خودرو در نمایندگی ستوده و نمایشگاه اختصاصی چری که در نازی آباد تهران واقع شده، از یک محصول جدید برای مشتریان ایرانی رونمایی کرد.

این خودرو که با حضور جمعی از خبرنگاران و مدیران رده بالای شرکت مدیران خودرو رونمایی شد، در اصل نسخه بهبود یافته کراس اوور تیگو 5 محسوب می شود و پسوند 1397 به آن اضافه شده است.

Chery Tiggo 5 1397

چری تیگو 5 مدل 1397 مجهزتر از نسخه استاندارد بوده و در آن امکاناتی مثل چراغ خوشامد گویی، سنسور پارک جلو، سنسور نور و باران، سیستم مسیریاب ماهواره ای، دوربین عقب پیشرفته، آینه برقی تاشو و سانروف تعبیه شده است.

Chery Tiggo 5 1397

تودوزی چرم مصنوعی با رنگ دوگانه، گرمکن صندلی های جلو، صندلی برقی راننده، صفحه نمایش بزرگ 10 اینچی عمودی، چهار کیسه هوای ایمنی، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی،  فرمان برقی، کامپیوتر سفر، کروز کنترل و سیستم تهویه مطبوع لمسی دیجیتال از دیگر ویژگی های این نسخه از چری تیگو 5 هستند.

Chery Tiggo 5 1397

برای خرید این کراس اوور چینی مجهز که نسخه های پیشین آن ظاهرا با استقبال مناسبی روبرو شده، باید 115 میلیون تومان کنار گذاشت.

آنطور که اعلام شده امکان سفارش این خودرو از امروز فراهم گشته و علاقه مندان می توانند برای خرید آن اقدام کنند.

Chery Tiggo 5 1397

این نسخه از تیگو 5 که از آن با نام فیس لیفت 1397 نیز یاد می شود، از لحاظ فنی تغییری به خود ندیده و با همان قوای محرکه و سیستم انتقال قدرت قبلی به دست مشتریان خواهد رسید.

Chery Tiggo 5 1397

بد نیست اشاره کنیم نیروبخش چری تیگو 5 یک موتور 2 لیتری است که می تواند 139 اسب بخار قدرت در دور 5750 و 182 نیوتن متر گشتاور در دور 4300 تولید کند. وظیفه انتقال قدرت نیز در تیپ های بالاتر بر عهده جعبه دنده CVT گذاشته شده است.

Chery Tiggo 5 1397

برای این کراس اوور چینی، مدیران خودرو 5 سال یا 150 هزار کیلومتر گارانتی در نظر گرفته که با توجه به شرایط موجود، یک امتیاز بزرگ برای آن محسوب می شود.

به گفته این شرکت تاکنون بیش از 30 هزار دستگاه تیگو 5 در ایران به فروش رسیده که رقم قابل توجهی در این رده قیمتی به نظر می رسد.

به گفته بابک صدرایی، مدیربازاریابی برند چری در ایران،مدیران خودرو نهایت تلاش خود را به کار بسته است تا از افزایش قیمت محصولات خود جلوگیری کند اما با توجه به افزایش نرخ ارز و وضع قوانین تازه، قیمت 115 میلیونی مدل 97 تیگو 5 برای این محصول در نظر گرفته شده است که همچنان رقمی رقابتی در مقایسه با سایر کراس اوور های موجود در بازار محسوب می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی