ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نمایشگر آیفون ۱۰
تکنولوژی

ظاهراً ال جی در آزمون اپل رد شده؛ احتمال عدم موفقیت در تست کیفی نمایشگر آیفون 2018

اپل احتمالاً قصد دارد در سال جاری میلادی سه مدل آیفون را معرفی نماید و حالا تنها چند ماه مانده به عرضه این گوشی ها به بازار، وال استریت ژورنال خبر می دهد که کوپرتینویی ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۱:۳۰

اپل احتمالاً قصد دارد در سال جاری میلادی سه مدل آیفون را معرفی نماید و حالا تنها چند ماه مانده به عرضه این گوشی ها به بازار، وال استریت ژورنال خبر می دهد که کوپرتینویی ها در ساخت نمایشگر یکی از این گوشی ها به مشکل برخورده اند و تلاش آنها برای سپردن تولید این ماژول به ال جی به بن بست خورده است.

ظاهراً ال جی نتوانسته به بازده و استاندارد مد نظر اپل دست یابد

بنا بر گزارش اخیر مشخص شده که وابستگی اپل به سامسونگ موجب گشته اپل برای تأمین نمایشگر آیفون Xs پلاس که قرار است گران قیمت ترین آیفون سال 2018 باشد، با مشکلاتی مواجه شود و راه حل را در همکاری با ال جی ببیند که البته این تصمیم نیز راه به جایی نبرده است.

قرار بوده نمایشگر های OLED آیفون مورد اشاره، توسط سامسونگ تولید شوند. البته اپل تلاش کرده بود با ال جی نیز وارد همکاری شود تا بتواند از انحصار گرایی سامسونگ در این زمینه جلوگیری کند. با این حال ال جی نتوانسته به زمان بندی از پیش تعیین شده برای تولید نمایشگرهای OLED مورد نظر اپل دست پیدا کند و به نظر می رسد موفق نشده به استانداردهای کیفی و بازده مورد نظر اپل دست پیدا کند، به این ترتیب تولید، تنها به سامسونگ واگذار شد.

بنا بر گزارش ها ال جی فاقد دستگاه های پیشرفته ای است که سامسونگ در اختیار دارد

همچنین این گونه اعلام شده که ال جی فاقد تجهیزات تولید پیشرفته ای است که سامسونگ در اختیار دارد، که این موضوع نیز یکی از مشکلات دیگری است که ال جی را از تولید نمایشگرهای OLED مورد نیاز برای آیفون های آتی باز داشته. پیش از این نیز تحلیلگران بارها در مورد اینکه اپل در پی یک تولید کننده نمایشگر OLED دیگر برای آیفون های آتی خود است، خبر داده بودند. لازم به یادآوری است که نمایشگر آیفون 10 (بررسی دیجیاتو) نیز توسط سامسونگ ساخته شده اند.

این موضوع که سامسونگ تنها سازنده نمایشگرهای مورد نیاز آیفون است، موجب شده که کمپانی کره ای بتواند قیمت عرضه این ماژول ها را کنترل کند و به نظر می رسد با مسائلی که اکنون ال جی با آنها مواجه است، در حال حاضر راه حلی برای این مشکل اپل وجود ندارد.

ال جی در گوشی V30 خود از نمایشگر OLED ساخت خودش بهره برده

با این حال ال جی در موبایل های خود از جمله V30 از نمایشگرهای OLED ساخت خود استفاده می کند که البته بنا بر ادعای وبسایت خبری ورج، کیفیت نمایشگر این گوشی چندان تعریفی ندارد. کمپانی یاد شده همچنین پیش از این نمایشگرهای مورد نیاز برای موبایل پیکسل 2 اکس ال را تولید کرده بود که بر اساس گزارش ها به نظر می رسید کیفیت آن بستگی به شانس خریداران گوشی هوشمند اخیر گوگل دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (44 مورد)
  • Dandelions
    Dandelions | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷

    فقط کامنتاااااااااااااااااااااااا ? ? ? ? ادم فکر میکنه واستاده تو میدون شوش و چارتا پسر بچه که تازه سیبیل دراوردن دارن واسه هم کری میخونن و گنده لات بازی در میارن. ادم متاسف میشه از کامنتاااا ? ? ? ?

  • darksider
    darksider | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷

    متن کامل خبر در سایت the verge جهت دیدن فن بوی های گرامی الجی کاملا اشتره شده به مشکلات خط تولید و ابروریزی صفحه نمایش v30 و گوگل پیکسل 2 ایکس ال
    Apple’s efforts to diversify its reliance on Samsung as an iPhone display manufacturer has reportedly hit problems. The Wall Street Journal reports that efforts to get LG Display’s OLED screens into the iPhone production line have hit manufacturing issues. Apple is reportedly divided on whether LG will be able to succeed as the second source of OLED displays for the iPhone.

    Analysts have been warning for months that Apple is in “urgent” need of finding another iPhone OLED supplier besides Samsung. Apple currently uses Samsung’s OLED displays for the company’s iPhone X model. The reliance on a single supplier means Samsung controls pricing on the displays that Apple is buying — and there’s no other alternative at the moment.

    LG returned to using OLED phone displays for the V30, but the quality of the display wasn’t very good. LG has also been supplying OLED displays for Google’s Pixel 2 XL handset, and it’s been a lottery whether owners get a good display or not. LG is leading in OLED displays for TV sizes, but the company appears to be struggling to bring that experience over to smaller smartphone displays.

  • pouya rahmani
    pouya rahmani | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷

    من خودم اولش می خواستم ال جی بخرم ولی به خاطر مشکلات ریز و درشت و عجیبی که مدلای مختلفش داشتن پشیمون شدم و گوشی قبلیم سامسونگ A5 2015 بود که خیلی اذیتم کرده بود و با بودجه ای که داشتم هوآوی نوا پلاس گرفتم و از دی پارسال تا الان خیلی خوب بوده و من راضیم ازش و طرفدار پر و پا قرض هیچ برندی هم نیستم و گوشی بعدیم اکه پرچمدار هوآوی نباشه قطعا یا سونی می گیرم یا اچ تی سی و یا حتی ال جی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی