ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

اولین تصاویر و اطلاعات از بازی PES 2019 لو رفت

امروز اولین تصاویر و جزییات از بازی PES 2019 در فروشگاه پلی استیشن هنگ کنگ دیده شد. بنابر اطلاعاتی که به بیرون درز کرده، بخش My Club و Master League که از ارکان اصلی سری ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۵:۱۲

امروز اولین تصاویر و جزییات از بازی PES 2019 در فروشگاه پلی استیشن هنگ کنگ دیده شد. بنابر اطلاعاتی که به بیرون درز کرده، بخش My Club و Master League که از ارکان اصلی سری PES به حساب می آیند، دچار تحولات اساسی شده اند.

11 مهارت جدید و انیمیشن های بهبود یافته از دیگر ویژگی های PES 2019 به شمار می روند. همچنین تغییر استقامت و خستگی بازیکنان در طول مسابقه، در چهره آن ها قابل مشاهده خواهد بود.

همان طور که پیش از این گفتیم، در بخش My Club بازی PES 2019، تغییرات زیادی صورت گرفته و همه المان های این قسمت، از نحوه به خدمت گرفتن بازیکنان گرفته تا انتشار نسخه های مختلفی از آن ها در طول سال، تغییر کرده است.

در بخش گرافیکی نیز بازی نسبت به نسخه پیشین پیشرفت های زیادی داشته و این عنوان از فناوری HDR و رزولوشن 4K پشتیبانی خواهد کرد. مانند سال گذشته، انتظار می رود نسخه پی سی بازی PES 2019 با نسخه کنسول های نسل هشتمی یکسان باشد.

بخش مستر لیگ بازی هم از این تغییرات وسیع جا نمانده و سیستم نقل و انتقالات و مدیریت تیم در دوره پیش فصل، واقعی تر از گذشته شده دنبال خواهد شد.

همچنین لیگ های لایسنس شده زیادی در این بازی حضور خواهند داشت. البته این خبر در حالی اعلام می شود که چندی پیش کونامی اعلام کرد که با پایان همکاری این کمپانی و یوفا، از سال آینده لیگ قهرمانان اروپا در سری PES حضور ندارد.

فروشگاه پلی استیشن تاریخ انتشار بازی را 9 شهریور ماه ذکر کرده است. نسخه فعلی این فرنچایز یعنی PES 2018 با واکنش مثبتی از سمت کاربران و منتقدان روبرو شد. برای کسب مهارت در بخش های مختلف این بازی می توانید به مقالات آموزشی دیجیاتو از PES 2018 مراجعه کنید.

در انتها نگاهی به اولین تصاویر منتشر شده از PES 2019 خواهیم داشت:

بازی PES 2019

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • LOGANLEGEN
    LOGANLEGEN | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷

    اینم اطلاعاتش مثل سامسونگ یک سال قبل معرفی لو میره

    • علی عباس زاده
      علی عباس زاده | ۲۷ خرداد ۱۳۹۷

      داداش دو ماه بیشتر به انتشارش نمونده ها!

مطالب پیشنهادی