ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پی 20 پرو
تکنولوژی

تست مقاومت پی 20 پرو در برابر خراش، آتش و فشار [تماشا کنید]

هواوی پی 20 پرو آخرین موبایل بخت برگشته ای است که به مسلخ کانال یوتیوبی JerryRigEverything برده شده تا مقاومت آن در برابر آزمون های خراش، آتش سوزی و خمش به محک گذاشته شود. گوشی جدید ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۳:۰۰

هواوی پی 20 پرو آخرین موبایل بخت برگشته ای است که به مسلخ کانال یوتیوبی JerryRigEverything برده شده تا مقاومت آن در برابر آزمون های خراش، آتش سوزی و خمش به محک گذاشته شود.

گوشی جدید هواوی در مرحله اول سربلند از این آزمون بیرون آمده و تنها در سطح 6 دچار خش شده که در سطح 7 نیز عمق آن کمی بیشتر می شود. این مساله چندان جای تعجبی ندارد چرا که کمپانی سازنده نمایشگر را با لایه پلاستیکی محافظ پوشانده، هرچند در مورد وجود گوریلا گلس سخنی به میان نیامده است.

در مرحله دوم نوبت به تست خمش رسیده که با افزایش فشار مقاومت موبایل در هم می شکند، با نگاهی دقیق تر اما متوجه می شویم که تنها گلس شکسته و نمایشگر 6.1 اینچی Full View مشکل خاصی ندارد.پی 20 پروعلاوه بر این به نظر می رسد شکستگی گلس هم ناشی از خراش های عمیق سطح 7 در مرحله قبل است. بنابراین اگر ابتدا این تست روی پی 20 پرو پیاده می شد، ممکن بود گلس هم مقاومت بالاتری از خود نشان دهد. با این حال تاکنون آزمون خمش روی بیش از 100 موبایل اجرا شده و اغلب آنها بدون خرد شدن شیشه آن را پشت سر گذاشته اند.

در مرحله سوم که پی 20 پرو باید با آتش دست و پنجه نرم کند، نمایشگر اولد حدود 20 ثانیه در برابر حرارت مستقیم دوام می آورد اما اثر به جای مانده روی صفحه از بین نمی رود. باقی ماندن اثر حرارت یکی از ویژگی های معمول میان پنل های اولد به شمار می رود.

شاید به خواندن این مطالب هم علاقمند باشید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • nioosha movaseghi
    nioosha movaseghi | ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷

    در مورد مقاومت و کیفیت ساخت این گوشی میشه گفت که طبق معمول همیشه هواووی بی نظیر عمل کرده ... فریم اطراف همان‌طور که گفتیم فلزی است. جنس این فلز آلومینیومی است اما با تراشی که خورده و لعابی که روی آن به کار رفته و براق شده است ظاهری شبیه به استیل پیدا کرده است. زیباتر شدن یک گوشی همراه، ساده‌تر بودن پروسه مهندسی سازی عبور فرکانس‌های رادیویی و عملکرد بهتر گوشی‌های فلزی در دفع حرارت

    گوشی‌ با بدنه فلزی کارایی بهتری را در مقایسه با گوشی‌های دارای بدنه شیشه ای در طول زمان داشته‌اند و این امر به دفعات نیز ثابت شده است. پنل‌های شیشه ای پشتی توانایی خوبی در انتقال حرارت ندارند. این پنل‌ها حرارت را نگه می‌دارند و باعث می‌شوند که پردازشگر یک گوشی فشار بیشتری را تحمل کند و این در حالیست که یک گوشی‌ با ساختاری فلزی توانایی بهتری در دفع حرارت دارد و به پردازشگرش اجازه می‌دهد تا برای مدت زمان طولانی‌تری با سرعت کلاک زیاد کار کند.

  • kamran naseri
    kamran naseri | ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷

    بهترین تست مقاومت رو سامسونگ داره

  • shima
    shima | ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷

    واقعا طراحیش افتضاحه

    • hamad
      hamad | ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷

      سلیقه شما افتضاحه اکثر برسی هاشو که سایت های معتبر گذاشتن اکثرا به طراحی زیبا وخوشدست اشاره کردن.

مطالب پیشنهادی