ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات کاملی از گلکسی A6 و A6 پلاس منتشر شد

شرکت سامسونگ قصد دارد که در آینده‌ای نزدیک دو موبایل اقتصادی خود یعنی گلکسی A6 و A6 پلاس را معرفی کند. به همین دلیل است که شایعات زیادی درباره‌ این دو موبایل در سایت‌های مختلف ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۲:۱۵

شرکت سامسونگ قصد دارد که در آینده‌ای نزدیک دو موبایل اقتصادی خود یعنی گلکسی A6 و A6 پلاس را معرفی کند. به همین دلیل است که شایعات زیادی درباره‌ این دو موبایل در سایت‌های مختلف منتشر شده است اما به تازگی یک سایت اندونزیایی مشخصات کاملی از این دو گوشی منتشر کرده که به روند گسترش شایعات پایان داده است.

گلکسی A6 و A6 پلاس، هر دو از نمایشگر‌های اینفینتی سوپر امولد با اندازه‌های متفاوت استفاده می‌کنند. بدین ترتیب که موبایل A6 نمایشگری ۵.۶ اینچی با رزولوشن +HD خواهد داشت و یک صفحه‌نمایش ۶ اینچی با رزولوشن +FHD در A6 پلاس تعبیه خواهد شد.

گوشی A6 پلاس از یک دوربین دوگانه بهره می‌برد که شامل دو سنسور ۱۶ و ۵ مگاپیکسلی (با گشودگی دیافراگم  f1.7 و f1.9) ‌می‌شود و به همین دلیل از ویژگی Live Focus برخوردار است که پیش از این در پرچمداران گلکسی نوت 8 یا گلکسی اس 9 تعبیه شده بود. یک سنسور ۲۴ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f1.9 هم نقش دوربین سلفی را برای این موبایل ایفا می‌کند.

گلکسی A6 دارای دوربین های اصلی و سلفی مشابه ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود. در حالی که دوربین جلویی امکان تنظیم شدت نور فلش را برای کاربر فراهم می کند. گشودگی دیافراگم این دو لنز نیز f1.7 و f1.9 اعلام شده است.ضمن اینکه تمامی دوربین‌های هر دو موبایل از فلش LED استفاده خواهند کرد.

موبایل A6 از یک چیپست اگزینوس 7870 و ۳ گیگابایت رم به همره ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره خواهد برد. از سوی دیگر در A6 پلاس، یک چیپست اسنپدراگون ۴۵۰، ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی تعبیه شده است.

دو گوشی اقتصادی گلکسی A6 و A6 پلاس به ترتیب از باتری‌هایی با ظرفیت ۳۰۰۰ و ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعت بهره می‌برند و دستیار مخصوص سامسونگ یعنی بیکسبی نیز در آنها تعبیه شده است. با این حال با توجه چیپست‌های بکار رفته در آنها، به نظر نمی‌رسد که نسخه‌ی کاملی از این دستیار هوشمند در آنها قرار بگیرد. به همین دلیل ممکن است گوشی‌های اقتصادی یاد شده از  قابلیت‌های صوتی این دستیار بی بهره بمانند.

از دیگر ویژگی‌های این دو موبایل می‌توان به نصب شدن اندروید 8.1 اوریو به صورت پیش فرض و بهره‌مندی از سه درگاه برای دو سیم‌کارت و یک حافظه‌ی اکسترنال اشاره کرد.

هنوز تاریخ عرضه و قیمت این موبایل‌ها مشخص نشده اما این سایت تخمین می‌زند که موبایل کوچکتر قیمتی میان ۳۰۰ تا ۳۴۰ یورو داشته باشد و مدل بزرگتر به نرخی بین ۳۶۰ تا ۴۰۰ یورو عرضه شود.

تماشا کنید: ویدیوی نگاه نزدیک به گوشی گلکسی A6 سامسونگ

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Amirhossein
    Amirhossein | ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷

    از کی تا حالا سری A سامسونگ شده موبایل اقتصادی ؟!!؟!!

    موبایل اقتصادی میشه سری j . . . . .

    ولی واقعا با A5 ۲۰۱۷ هیچ فرقی نداره !!!

    ظاهر پشتش هم تقریبا شکل سری j شده !!!

  • shima
    shima | ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷

    پشتش مثل J7 pro و سری J هست بنظرم j8 و j8 plus باشه نه A6 و A6 plus چون مدل های 2018 سری A معرفی شده سری J هنوز مدل 2018 ازش معرفی نشده

مطالب پیشنهادی