ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ساعت هوشمند Gear S4 سامسونگ
تکنولوژی

ساعت هوشمند Gear S4 سامسونگ احتمالاً در دو سایز روانه بازار می شود

به تدریج اخبار و شایعات در خصوص نسل تازه ساعت های هوشمند کمپانی سامسونگ در حال افزایش است. در همین راستا به تازگی شنیده شده Gear S4 احتمالاً در دو سایز نمایشگر راهی بازار می ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۷:۰۰

به تدریج اخبار و شایعات در خصوص نسل تازه ساعت های هوشمند کمپانی سامسونگ در حال افزایش است. در همین راستا به تازگی شنیده شده Gear S4 احتمالاً در دو سایز نمایشگر راهی بازار می شود.

ظاهراً این پوشیدنی هوشمند جدید کره ای ها که در حال گذراندن مراحل توسعه خود در خاک آمریکاست قرار است به پیروی از اپل واچ با دو سایز متفاوت نمایشگر و صد البته قیمت های متفاوت برای پوشش طیف وسیع تری از نیاز کاربران به تولید برسد.

ناگفته نماند که جدای از سایز نمایشگر، همین حالا هم پوشیدنی تایزنی سامسونگ در مدل های مختلف (بر حسب داشتن قابلیت اتصال LTE) عرضه می شوند. بنابراین انتظار می رود تنوع ساعت های سری Gear به شکل چشمگیری افزایش یابد.

نمایشگر مربعی اپل واچ های کمپانی اپل در دو سایز ۳۸ میلی متری و ۴۲ میلی متری در دسترس خریداران قرار دارند. ساعت Gear S2 سامسونگ نیز از پنل دایره ای ۴۳ میلی متری برخوردار بود و مدل Gear S3 هم نمایشگری ۴۶ میلی متری دارد. در این میان مدل Gear Sport هم هست که نمایشگری ۴۴.۶ میلی متر را در اختیار کاربر قرار می دهد. با این تنوع محصول هنوز مشخص نیست که کمپانی کره ای کدام سایزها را به عنوان ابعاد نهایی نمایشگر ساعت هوشمند Gear S4 خود برخواهد گزید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • آریا
    آریا | ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷

    تایزن مفتش گرونه

مطالب پیشنهادی