ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی اس ۹
تکنولوژی

اپلیکیشن پیام رسانی گلکسی اس ۹ به چت بات مجهز خواهد شد

اپلیکیشن پیام رسانی سامسونگ در گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس احتمالا به زودی از چت بات ها پشتیبانی خواهد کرد. اخیرا یکی از کاربران شناخته شده در فروم XDA اسکرین شات هایی منتسب به اپلیکیشن ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۶:۰۰

اپلیکیشن پیام رسانی سامسونگ در گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس احتمالا به زودی از چت بات ها پشتیبانی خواهد کرد.

اخیرا یکی از کاربران شناخته شده در فروم XDA اسکرین شات هایی منتسب به اپلیکیشن پیام رسان گلکسی اس ۹ را منتشر کرده که در آن نام چت بات در منوی بالایی اپ Messages کنار گفتگوها و مخاطبان دیده می شود. این قابلیت از طریق سرویس های Rich Communications یا RCS میسر شده که قرار است برای ایجاد تجربه کاربری بهتر جایگزین SMS شود.

چت بات های مختلفی از جمله HereWeGo ، CNN ، SkyScanner  Walgreens و غیره در پیام رسان سامسونگ پشتیبانی می شوند که کاربران با استفاده از آنها امکان دریافت اطلاعات، بررسی وضعیت سفارشات و غیره را دارند.  گلکسی اس ۹

احتمالا شاهد پشتیبانی از این امکانات از طریق سرویس جدید گوگل به نام «چت» نیز خواهیم بود که گوگل برای تمرکز بر توسعه آن، کار روی سرویس Allo را متوقف کرده بود.

چت گوگل نیز احتمالا مبتنی بر RCS بوده و در صورت پشتیبانی اپراتور همراه از RCS، کاربران می توانند برای پیامک ها از ویژگی های جدیدی مانند ارسال فایل های حجیم، تصاویر با کیفیت یا چت های گروهی استفاده نمایند. این مسئله می تواند پیام رسانی اندروید را متحول کرده و به ابزاری با رقابت با iMessage اپل تبدیل شود.

هنوز زمان ارائه عمومی این قابلیت مشخص نشده اما کاربری که اسکرین شات را منتشر کرده با نصب نسخه ای لو رفته از پچ امنیتی ماه میلادی جاری به آن دست پیدا کرده، بنابراین ممکن است در هفته های آتی شاهد انتشار رسمی آن باشیم.

در حال حاضر، 55 اپراتور همراه و 11 کمپانی تولید کننده در جهان پشتیبانی خود را از چت اعلام کرده اند اما عدم رمزنگاری سراسری پیام ها امکان دسترسی غیر مجاز به محتوای آن را میسر می کند که باعث ایجاد نگرانی های امنیتی میان برخی کاربران شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • MR.SRT
    MR.SRT | ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷

    اول بیا باگ هاتو درست کن بعد برو سراغ این چیزا
    انگار نه انگار ۵ میلیون پولشو‌ دادم

  • pine
    pine | ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷

    و البته عدم وجود رمز نگاری در ان موجب خوشحالی برخی مسولین نیز شده است

مطالب پیشنهادی