ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

بازی معروف Project CARS هم راهش را به تلفن‌های هوشمند پیدا کرد

بعد از تایید پورت‌های موبایل پابجی، فورتنایت و ARK Survival Evolved حالا نوبت به یکی دیگر از بازی‌های معروف رایانه‌های شخصی رسیده تا راهش را به تلفن‌های هوشمند پیدا کند؛ استودیوی Slightly Mad در همکاری با ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۲:۱۵

بعد از تایید پورت‌های موبایل پابجی، فورتنایت و ARK Survival Evolved حالا نوبت به یکی دیگر از بازی‌های معروف رایانه‌های شخصی رسیده تا راهش را به تلفن‌های هوشمند پیدا کند؛ استودیوی Slightly Mad در همکاری با کمپانی GAMEVIL از ساخت نسخه موبایل «پروجکت کارز» (Project CARS) رونمایی کرد.

پروجکت کارز یک بازی رانندگی/شبیه‌سازی است که نسخه اول آن در سال 2015 برای پلتفرم‌های خانگی منتشر شد و نظر مثبت منتقدان و بازیکن‌ها را جلب کرد. سال گذشته نیز قسمت دوم بازی به انتشار رسید و با بهبود نقاط ضعف عنوان پیشین، بعضی‌ها از آن به عنوان یکی از بهترین شبیه‌ساز‌های ریسینگ نسل هشتم یاد کردند.

نسخه موبایل بازی که فعلا پروجکت کارز گو (Project CARS GO) نام دارد، راه عنوان اصلی را ادامه می‌دهد و همانند آن با یک شبیه‌ساز رانندگی طرف هستیم؛ سازنده می‌خواهد تا یک تجربه کامل از سری پروجکت کارز را به تلفن‌های هوشمند بیاورد. با توجه به اطلاعات به دست آمده، بازی دارای ماشین‌های لایسنس شده زیادی بوده و بخش شخصی‌سازی در آن دارای اهمیت زیادی است.

پروجکت کارز گو-project cars go
اولین اسکرین‌شات‌های منتشر شده از بازی خبر از عنوانی با گرافیک و جزییات بالا، همانند نسخه کنسولی را می‌دهند.

استودیوی Slightly Mad جزییات بیشتری از پورت بازی نداده و هنوز تاریخ عرضه پروجکت کارز گو مشخص نیست. با این حال اگر بازی امسال به انتشار برسد، 2018 به یکی از بزرگترین سال‌های صنعت بازی موبایل از دیدگاه سبک ریسینگ بدل می‌شود. گیم‌لافت تا پایان امسال آسفالت 9 را منتشر می‌کند و نسخه اندروید گرید اتو اسپورت نیز چند ماه دیگر عرضه می‌کند.

طبیعتا حضور پروجکت کارز گو این رقابت را جذاب‌تر خواهد کرد. بد نیست بدانید پورت موبایل پروجکت کارز، اولیه تجربه ریسینگ کمپانی GAMEVIL به شمار می‌رود.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • LOGANLEGEN
    LOGANLEGEN | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷

    بله امسال سال گوشی های هوشمنده و کسی نمیخاد از غافله درآمدش عقب بمونه

مطالب پیشنهادی