ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

جریمه 100 هزار تومانی برای استفاده از موبایل هنگام رانندگی

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ  از جریمه 100 هزار تومانی استفاده از تلفن همراه و وسایل ارتباطی مشابه همچون هندزفری در هنگام رانندگی خبر داد. سرهنگ حسن عابدی جانشین پلیس راهور تهران بزرگ با اعلام ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۷:۱۵

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ  از جریمه 100 هزار تومانی استفاده از تلفن همراه و وسایل ارتباطی مشابه همچون هندزفری در هنگام رانندگی خبر داد.
سرهنگ حسن عابدی جانشین پلیس راهور تهران بزرگ با اعلام این مطلب اظهار داشت: 32 درصد تصادفات راهنمایی و رانندگی به علت عدم توجه به جلو توسط راننده رخ می‌دهد.همچنین سرهنگ مسعود جبارزاده اعلام کرد: صحبت با تلفن همراه ، ارسال پیامک و اقداماتی نظیر آن از جمله مواردی است که انجام آن از سوی راننده در حین رانندگی تمرکز و تسلط راننده را به شدت کاهش داده و سبب افزایش حوادث و تصادفات رانندگی به ویژه تصادف با عابران پیاده می ‌شود.
وی ادامه داد:‌ در همین راستا نیز قانون، صحبت با تلفن همراه را تخلف تشخیص داده و مبلغ 100 هزار تومان جریمه برای آن پیش بینی شده و ضمن اینکه صحبت با تلفن همراه ، ارسال پیامک و ... در حین رانندگی در سرعت های بالای 60 کیلومتر در ساعت علاوه بر جریمه 100 هزار تومانی سه نمره منفی برای خودروهای شخصی و 5 نمره منفی برای خودروهای عمومی دارد.معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بز رگ افزود: در هفته گذشته برابر آمارها اعمال قانون خودروها به دلیل استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی سه برابر در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.
جبار زاده از رانندگان خواست که در حین رانندگی به هیچ عنوان با تلفن همراه صحبت نکرده و نیز اقدام به ارسال و خواندن پیام و محتوا در تلفن همراه خود نکنند چرا که آنالیز تصافات رانندگی نشان می‌ دهد بسیاری از تصادفات به دلیل صحبت با تلفن همراه و بی‌ توجهی راننده رخ داده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • sepehri
    sepehri | ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷

    چپاول جدید

  • Morteza
    Morteza | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷

    بنظر من باید جریمه ها رو خیلی زیاد کنن و خیلی هم سخت بگیرن و راحت جریمه کنن .
    رانندگی هامون خیلی افتضاحه ، از بی فرهنگی گذشته و به بی شعوری رسیده

    • SaEkra12
      SaEkra12 | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷

      به شدت با قسمت اخر نظرت موافقم

  • Heh
    Heh | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷

    کار خیلی خوبیه.. لطفا با رانندگان مست و... هم بیشتر برخورد بشه.. همش باعث تصادفن اینجور آدما. بخاطر راننده های مست خیلی کشته داشتیم مرسی بای

مطالب پیشنهادی