ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

عرضه عمومی سهام شیائومی
تکنولوژی

شیائومی به جای آمریکا سهام خود را در هنگ کنگ عرضه خواهد کرد

به لطف تغییر برخی قوانین در هنگ کنگ کمپانی شیائومی قصد دارد به زودی عرضه اولیه سهام (IPO) خود را در این کشور به اجرا گذاشته و رسماً به یک کمپانی سهامی عام تبدیل شود. ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۱:۴۵

به لطف تغییر برخی قوانین در هنگ کنگ کمپانی شیائومی قصد دارد به زودی عرضه اولیه سهام (IPO) خود را در این کشور به اجرا گذاشته و رسماً به یک کمپانی سهامی عام تبدیل شود.

گفته شده ارزش سهام اولیه شیائومی چیزی در حدود ۱۰ میلیارد دلار خواهد بود و بدین ترتیب احتمالاً شاهد بزرگترین عرضه اولیه سهام یک شرکت از سال ۲۰۱۴ تا کنون خواهیم بود. انتظار می رود پس از این تغییر ارزش کل کسب و کار موبایل ساز چینی به ۱۰۰ میلیارد دلار بالغ شود.

در همین راستا چندی پیش شیائومی برای نخستین بار گزارش تفصیلی عملکرد مالی خود را منتشر ساخت که نشان می دهد علی رغم درآمد ۱۸.۲ میلیارد دلاری، این شرکت ضرر خالص ۶.۹ میلیارد دلاری را در سال ۲۰۱۷ تجربه کرده است. این در حالیست که کمپانی مذکور توانسته بود در سال قبل از آن سودآوری قابل توجهی را تجربه نماید.

مقامات اقتصادی در هنگ کنگ با تصویب قوانین جدیدی راه را برای مدیریت و سرمایه گذاری بسیار آسان تر در کمپانی های مختلف را برای صاحبان کمپانی ها و سرمایه گذاران هموار کرده است. همین تغییرات سبب شده تا برندهای بزرگی چون علی بابا و حالا شیائومی به جای کوچ به نیویورک و وال استریت، هنگ کنگ را برای عرضه عمومی سهام ارزشمند خود انتخاب نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی