ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیرین‌ کاری شبکه‌ اجتماعی اوکراینی در حوزه‌ ارز مجازی به مرگ مردی نپالی منجر شد

یک شبکه‌ اجتماعی اوکراینی به نام ASKfm یک شیرین‌کاری بامزه انجام داده و با حمایت مالی از ۴ نفر، آنها را به فتح اورست وادار کرده تا در آنجا هارد درایوی حاوی ۵۰ هزار دلار ارز ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۵ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۳:۰۰

یک شبکه‌ اجتماعی اوکراینی به نام ASKfm یک شیرین‌کاری بامزه انجام داده و با حمایت مالی از ۴ نفر، آنها را به فتح اورست وادار کرده تا در آنجا هارد درایوی حاوی ۵۰ هزار دلار ارز مجازی را مخفی کنند. حال گزارش شده این شیرین کاری به مرگ راهنمای نپالی این ۴ نفر منجر شده است.

در حین پروسه‌ی سفر این ۴ نفر به اورست، یک راهنمایی محلی اهل نپال نیز آنها را همراهی کرده است. مشخص نیست که در چه مقطعی از این صعود برای راهنما اتفاقاتی افتاده است اما پس از این سفر، مرد نپالی با گروه ۴ نفره همراه نبوده و به نظر می‌رسد که حین صعودیا پس از آن فوت شده است.

با این حال کوهنوردی اهل کولورادو که این ۴ شخص اوکراینی را حین صعود ملاقات کرده، معتقد است که این گروه در زمانی نامناسب راهنمای محلی خود را گم کردند و مرگ وی در صورت توجه این ۴ نفر قابل پیشگیری بوده است.

Taras Pozdnii، یکی از این تیم ۴ نفره پس از بازگشت از نپال به کشور اوکراین به رسانه‌ها گفته است که آنها پس از رسیدن به نوک قله، راهنمای خود را گم کردند و دیگر نتوانستند وی را پیدا کنند. به گفته‌ی این کوهنورد اوکراینی، آنها در آن زمان تصور می‌کردند که این راهنما به سفر خود پایان داده و به محل زندگی خود بازگشته. آنها به هیچ وجه تصور نمی‌کردند که پس از بازگشتشان با خبر مرگ او مواجه شوند.

جالب اینجاست که شبکه‌ اجتماعی اوکراینی ASKfm در ویدیوی‌ تبلیغاتیش، علاقه‌مندان به ارز مجازی را تشویق کرده تا اگر به اندازه‌ی کافی شجاع هستند به قله‌ی کوه اورست رفته تا هارد درایو مخفی را پیدا کنند. حال بعید است که شخصی پس از خواندن یا شنیدن خبر مرگ مردی نپالی در جریان پروسه‌ی یاد شده، جرئت کند به این قله سفر کرده و هارد درایو مذکور را بیابد.

 

تماشا کنید:دوربین رایدی، راهکاری ارزان قیمت برای جلوگیری از خواب آلودگی راننده

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Amir_Safari
    Amir_Safari | ۵ خرداد ۱۳۹۷

    من فقط می خوام کسی ک ایده قرار دادن این ویدیوهای بی ربط آخر مطالب رو داده ببینم،تا حالا مشنگ واقعی از نزدیک ندیدم

  • یحیی خالدی
    یحیی خالدی | ۵ خرداد ۱۳۹۷

    باز ویدیوی آخر مارو داغون کرد
    چه ربطی داشت به مطلب؟

مطالب پیشنهادی