ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویوو Z1
تکنولوژی

گوشی ویوو Z1 با نمایشگر 6.3 اینچی معرفی شد؛ اسنپدراگون 660 با قیمت 240 یورو

کمپانی چینی ویوو از گوشی هوشمند میان رده Z1 رونمایی کرده که بسیاری از مشخصات گوشی های V9 و نیز X21 را به ارث برده است. ویوو Z1 به چیپست اسنپدراگون 660 مجهز شده و ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۵ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۰:۱۶

کمپانی چینی ویوو از گوشی هوشمند میان رده Z1 رونمایی کرده که بسیاری از مشخصات گوشی های V9 و نیز X21 را به ارث برده است.

ویوو Z1 به چیپست اسنپدراگون 660 مجهز شده و دارای 4 گیگابایت به همراه 64 گیگابایت حافظه داخلی است. دوربین اصلی آن دوگانه و با حسگرهای 13 و 2 مگاپیکسلی است، در حالی که دوربین سلفی حسگری 24 مگاپیکسلی دارد.

گوشی جدید ویوو نمایشگری 6.26 اینچی با نسبت 19 به 9 دارد، از پنل LCD بهره می برد و روزلوشنی 2280 در 1080، یا به عبارتی +fHD را ارائه می دهد. در بالای این نمایشگر یک بریدگی تعبیه شده. این طراحی در ماه های اخیر به ترند دنیای گوشی های هوشمند بدل شده است.

ویوو Z1 از دو سیم کارت پشتیبانی می کند، همچنین به لطف درگاه کارت حافظه میکرو اس دی امکان افزایش میزان حافظه جانبی تا 256 گیگابایت فراهم شده. البته این درگاه با یکی از سیم کارت ها مشترک است و در صورت استفاده از کارت حافظه باید قید استفاده از یکی از سیم کارت ها را بزنید.

باتری ویوو Z1 ظرفیتی 3260 میلی آمپر ساعتی دارد و یک حسگر اثر انگشت نیز در قاب پشتی آن جای گرفته. علاوه بر این فناوری تشخیص چهره کاربر نیز در آن تعبیه شده است.

این گوشی به اندروید 8.1 به همراه نسخه 4.0 رابط کاربری اختصاصی ویوو، «فان تاچ» مجهز شده است. ابعاد ویوو Z1 برابر 154.81 در 75.03 میلی متر است و ضخامتی 7.89 میلی متری دارد. وزن آن نیز 149.3 گرم است.

ویوو Z1 همزمان با رونمایی با قیمت 1799 یوآن چین (در حدود 240 یورو) در رنگ های مشکی، آبی و قرمز برای پیش خرید عرضه شده است. قرار است این گوشی هوشمند از 14 خرداد برای خریداران ارسال شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • اردلان
    اردلان | ۵ خرداد ۱۳۹۷

    امیدوارم یه نمایندگی هم برای این برند و همچنین برندهایی مثل شیائومی تو ایران زده بشه.
    گوشی با این مشخصات خوب حیفه تو بازار ایران با این گوشیهای هواوی و سامسونگ رقابت نکنه

  • alireza mir
    alireza mir | ۵ خرداد ۱۳۹۷

    دیگه میومدن آیفون ایکس رو میکردن تو حلقشون

  • کیوان صمدی
    کیوان صمدی | ۵ خرداد ۱۳۹۷

    واقعا مشخصات خوبی داره ولی در ایران به خاطر میانرده های هوآوی وارد نمیشه و باید قیدش رو بزنیم. امیدوارم هر چه زودتر این انحصار بازار تموم بشه.

مطالب پیشنهادی