ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مادربرد ماینینگ H370 ایسوس
تکنولوژی

مادربرد ماینینگ جدید ایسوس با پشتیبانی از ۲۰ کارت گرافیک رونمایی شد

تصور کنید که یک مزرعه استخراج ارزهای رمزپایه متشکل از ۲۰ رایانه ماینینگ را در اتاق کار خود داشته باشید. خب ایسوس با مادربرد جدید H370 خود این رویا را به واقعیت تبدیل کرده است. ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۷:۰۰

تصور کنید که یک مزرعه استخراج ارزهای رمزپایه متشکل از ۲۰ رایانه ماینینگ را در اتاق کار خود داشته باشید. خب ایسوس با مادربرد جدید H370 خود این رویا را به واقعیت تبدیل کرده است.

محصول جدید چیزی نیست که بخواهید از آن در رایانه رومیزی خود استفاده کنید، بلکه برد مذکور به طور اختصاصی برای استخراج ارزهای رمزپایه همچون بیت کوین یا اتریوم طراحی و تولید شده و می تواند به طور همزمان میزبان ۲۰ پردازنده گرافیکی (GPU) باشد.

ابتکار جالب ایسوس در تولید مادربرد مذکور جایگزینی پورت های USB به جای درگاه های PCIe است که این امکان را می دهد کارت های گرافیکی مورد نیاز خود را به صورت اکسترنال به برد متصل نمایید.

سازنده معتقد است که مدیریت و نگهداری یک مزرعه استخراج بر مبنای برد H370 بسیار ساده تر، ارزان تر و کم زحمت تر خواهد بود. ضمناً برای هر چه بهتر کردن این روند به طور پیشفرض بهینه سازی ها و ابزارهای نرم افزاری خاصی برای مدیریت داده های گرافیکی و ارورهای احتمالی در اختیار کاربر قرار خواهند داشت.

مادربرد ماینینگ H370 ایسوس
رابط کاربری گرافیکی برای مانیتور کردن وضعیت عملکردی تک تک پردازشگرهای گرافیکی متصل شده

مقوله نسبتاً جدید ماینینگ ارزهای دیجیتالی تاثیری عمیق در صنعت تولید سخت افزارهای رایانه ای بر جای گذاشته است. این مسئله نه تنها سبب افزایش قیمت چشمگیر کارت های گرافیکی شده، بلکه بسیاری از تولید کنندگان را ترغیب کرده تا سخت افزارهای اختصاصی را برای این کار تولید و عرضه نمایند.

گرچه مادربورد H370 ایسوس نخستین نمونه در نوع خود نیست، اما به لحاظ تعداد پردازشگرهای پشتیبانی شونده قطعه یک پیشرو است. این مسئله احتمالاً در خصوص قیمت تمام شده آن نیز صدق خواهد کرد.

محصول مورد بحث قرار است از سه ماهه سوم سال جاری میلادی و در ابتدا در آمریکای شمالی روانه بازار شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی