ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

اولین سری بورگوارد BX7 تحویل خریداران شد

اولین سری از خودروهای بورگوارد Bx7، شامگاه چهارشنبه طی مراسمی با حضور مسئولین شرکت کیان موتور وارنا و اصحاب رسانه تحویل مشتریان شد. علی مهریان، مدیرعامل شرکت کیان موتور وارنا در این مراسم گفت: امروز ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۴:۴۵

اولین سری از خودروهای بورگوارد Bx7، شامگاه چهارشنبه طی مراسمی با حضور مسئولین شرکت کیان موتور وارنا و اصحاب رسانه تحویل مشتریان شد.
علی مهریان، مدیرعامل شرکت کیان موتور وارنا در این مراسم گفت: امروز یک سال از فعالیت کیان موتور در ایران گذشته است.

با توجه به تغییرات مکرر قوانین، کار بزرگی صورت گرفته و برای تحویل نخستین سری از محصولات بوگوارد زحمات فراوانی کشیده شده است.

نمایندگان بورگوارد در ایران حضور دارند و فعالیت ما رصد می شود. مجوزهای لازم و تاییدیه ها طی این یک سال دریافت شده است.بورگوارد BX7مهریان با بیان به اینکه کیان موتور وارنا کار خود را با دو کراس اوور BX5 و BX7 از محصولات بورگوارد در ایران آغاز کرد، ادامه داد: چشم انداز شرکت رسیدن به بالاترین سطح خدمات و فروش است.
در ادامه سیامک مهتابی، مدیر خدمات پس از فروش شرکت کیان موتور وارنا به صحبت پرداخت و بیان کرد: تعمیرگاه مرکزی کیان موتور وارنا در کیلومتر 9 جاده مخصوص و در شرق تهران نیز در دست راه اندازی است.
وی ادامه داد: در رشت و اصفهان نیز شعب شرکت دایر شده و درحال مذاکره برای افزودن شعب بیشتر در شهرهای مهم دیگر هستیم.بورگوارد Bx7مهداوی افزود: گارانتی محصولات بورگوارد 7 سال یا 150 هزار کیلومتر است.
خودروهای بورگوارد BX5 و بورگوارد BX7 از نوع کراس اوور بوده که ظرفیت BX5 پنج سرنشین و BX7 هفت سرنشین است.
بورگوارد BX7 شاسی بلندی 7 نفره مجهز به پیشرانه 2 لیتری توربو با حداکثر توان 224 اسب بخار است که از سیستم انتقال قدرت iAWD بهره می برد.بورگوارد bx7بورگوارد بی ایکس 7 شامل امکانات خوبی است که می توان به نمایشگر 12.3 اینچی ، صندلی های چرم ناپا و هماهنگی آن با اندروید اتو و IOS ،سیستم مانیتورینگ ۳۶۰ درجه اطراف خودرو اشاره کرد.
‏‌BX7 یک شاسی بلند میان سایز لوکس است که خودروهایی مانند آئودی Q5 و بی ام و X3 در این دسته قرار می گیرند. در ایران نیز این خودرو باید با کره ‌ای‌ هایی مانند سانتافه و سورنتو به رقابت بپردازد.کراس اوور BX5 از پیشرانه 1.8لیتری توربو با حداکثر توان 190 اسب بخار و سیستم انتقال قدرت هوشمند AWD به هر 4 چرخ بهره می برد.
از امکانات بورگوارد BX5 می توان به سیستم تعلیق چند اتصالی در عقب، دیسک های خنک شونده جلو، فرمان الکتریکی، رینگ های آلومینیومی، تودوزی چرم، تهویه دوگانه خودکار، سانروف برقی، سنسورهای پارک جلو و عقب و سیستم کنترل پایداری اشاره کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Majid
    Majid | ۱۱ خرداد ۱۳۹۷

    کپی مضخرف از جگوار f_pace

  • sepehri
    sepehri | ۱۰ خرداد ۱۳۹۷

    فقط وارد میشه با قیمت کیلویی و با پشتیبانی لوازم یدکیه صفر

مطالب پیشنهادی