ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون 2018
تکنولوژی

چند مدل آیفون 2018 معرفی خواهند شد؛ 3 یا 4؟

چند آیفون 2018 قرار است در سال جاری میلادی معرفی شوند؟ 3 یا 4؟ اطلاعات جدیدی که از منابع مرتبط با زنجیره تأمین اپل به دست آمده جواب احتمالی این سوال را می دهد. بنا ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۰:۰۰

چند آیفون 2018 قرار است در سال جاری میلادی معرفی شوند؟ 3 یا 4؟ اطلاعات جدیدی که از منابع مرتبط با زنجیره تأمین اپل به دست آمده جواب احتمالی این سوال را می دهد.

بنا بر گفته منبع مذکور اپل قرار است در سال 2018 تعداد 4 مدل آیفون جدید را معرفی کند؛ نسل دوم آیفون 10، نسخه بزرگتر آیفون 10 پلاس، یک نسخه ارزان قیمت تر آیفون 10 (احتمالاً با نام آیفون 9). این سه مدل قرار است در شهریور تا مهر ماه سال جاری رونمایی شوند.

ولی در کنار آنها یک آیفون 2018 دیگر هم در راه خواهد بود؛ نسل دوم آیفون SE که احتمالاً در ماه جاری میلادی (خرداد تا تیر ماه) رونمایی خواهد شد. اما چه جزئیاتی از این آیفون ها می دانیم؟

آیفون SE جدید

این گوشی احتمالاً همچنان «آیفون SE» نام خواهد داشت. گمان می رود این گوشی از ماژول TrueDepth بی بهره باشد. به این ترتیب خبری از فناوری تشخیص چهره Face ID نخواهد بود. همچنین احتمالاً این گوشی از نمایشگر بزرگ بهره مند باشد، شاید مشابه با آن ظاهری که در آیفون 10 دیده ایم. هنوز مشخص نیست که از سخت افزار آیفون 7 یا 8 در این گوشی استفاده خواهد شد یا خیر؟ شاید حداقل قیمت این گوشی 449 دلار باشد.

آیفون 2018
ظاهر و مشخصات احتمالی سه آیفون 2018 که پیش از این منتشر شده بود. البته نسل دوم آیفون SE در این جدول نیست.
جایگزین آیفون 10 با قیمت ارزان تر و اندازه بزرگتر

احتمالاً اندازه نمایشگر این گوشی در حدود 6 اینچ خواهد بود و قیمت آن از 550 دلار بیشتر و شاید نزدیک به قیمت 699 دلاری آیفون 8 باشد.

آیفون 2018
طرحی از آیفون 9

بر اساس تصاوری منتسب به این گوشی که پیشتر منتشر شده، شاسی آن فلزی خواهد بود و به دوربین اصلی تکی در عقب و ماژول Face ID در جلو مجهز خواهد شد.

نسل دوم آیفون 10 و نسخه پلاس

گمان می رود که جایگزین آیفون 10 با اندازه ای مشابه (نمایشگر 5.8 اینچی) قیمتی ارزان تر از آیفون 10 داشته باشد، درحالی که آیفون 10 پلاس با اندازه بزرگتر (6.4 اینچی) حداقل قیمت 1000 دلاری داشته باشد.

آیفون 2018
طرحی از آیفون 10 پلاس

همچنین احتمال می رود که قیمت آیفون 10 فعلی نیز به میزان 200 دلار کاهش یابد.

 

تماشا کنید: سامسونگ در آگهی جدید گلکسی‌اس 9، آیفون‌های قدیمی اپل را به سخره می‌گیرد 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ali ah
    ali ah | ۱۲ خرداد ۱۳۹۷

    چند مدل ایفون میخرم امسال 0 یا _1؟؟؟

مطالب پیشنهادی