بسته های ماه رمضانی اینترنت مشترکین همراه اول
شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرده که کمپین ماه رمضان اینترنت پرسرعت این اپراتور از 10 خرداد ماه آغاز می شود و تا آخر ماه مبارک ادامه دارد. در این طرح با خرید هر طرح ...
شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرده که کمپین ماه رمضان اینترنت پرسرعت این اپراتور از 10 خرداد ماه آغاز می شود و تا آخر ماه مبارک ادامه دارد. در این طرح با خرید هر طرح اینترنت، بستهای مشابه به او هدیده داده میشود. بسته پیشنهادی به مشترکین بنا به الگوی مصرف آنها طراحی شده و شامل بسته های سه ماهه، یک ماهه و هفتگی است.
نکته قابل توجه اینجاست این کمپین شامل افرادی است که در حال حاضر از اینترنت همراه استفاده نمی کنند و یا اگر از اینترنت استفاده می کنند، بسته فعال ندارند. این حرف به این منظور است که طرحهای هدیه روی بستههای فعلی لحاظ نمیشوند. هدیه ها به صورت مختلف و شانسی خواهد بود و برای برخی شامل بسته رایگان با حجم های مختلف یک ماهه یا یک هفته ای است و برای عده ای دیگر شامل بسته هایی با ۱۵ الی ۵۰ درصد تخفیف خواهد بود.
در این طرح، بسته هایی که دارای رزرو خودکار هستند، رزرو خودکار آنها، بسته آلفا+ ۳۰ روزه با حجم ۲ گیگ+۲ گیگ هدیه شبانه به قیمت ۱۲ هزار تومان است. همچنین در زمان خرید این بسته ها دارا بودن بسته رزرو به مشترک اطلاع داده شده و از وی تایید گرفته می شود.
گفتنی است تا زمانی که کمپین رمضان فعال است، پس از اتمام حجمی یا زمانی بسته، محدودیتی در تعداد دفعات خرید مجدد بسته وجود ندارد. حتی مشترک می تواند پیش از اتمام بسته در حال مصرف، بسته پیشنهادی موجود در #۱۰۰۰* را رزرو نماید تا بعدا از آن بهره مند گردد. بسته های پیشنهادی کمپین، هم مشترکین فعلی و هم مشترکین جدید را که تازه به شبکه پیوسته اند، شامل می شود.
مشترکین همراه اول می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به پرتال اپراتور اول به نشانی www.mci.ir مراجعه کنند و مفاد طرح را مطالعه نمایند.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

متاسفم برا دیجیاتو که نظراتو فیلتر میکنه،اگه مردی بیا جوابگو باش،وقتی یه سایت درو پیت مثل دیجیاتچ که اکثر مطالبش تخصصی نیستو جانبدارانه سمتو سو میگیره چه انتظاری از بقیه کشور داشته باشیم،همه چی تو این مملکت به گند کشیده شده
همشون دزدن
ایرانسل خیلی بهتره
نمیگم خوبه میگم بین بد و بدتر بد رو انتخاب کردم
سگ زرد برادر شغاله
نامحدود سه تا هفت برداشته شده؟ ?
دوست عزیز من از همراه اول استفاده میکردم ولی به قدرب دزدیش از بسته زیاد بود که مجبور شدم از ایرانسل استفاده کنم،البته ایرانسلم خیلی گرونه
همراه اول واقعا آدم نمیدونه بهش چی گفت بسته میخوای بخری جدیدا 9 درصد یا نمیدونم بیشتر از شارژ فقط برای خرید کم میکنه من این دفعه رفتم بسته بخرم همون مبلغ ریختم تو گوشیم گفت موجودی شما کافی نیست اون نت نامحدود شبم که برداشته شده بسته هاش هم که خیلی خیلی گرونه همون ایرانسل بهتره من برگشتم دوباره به ایرانسل همراه اول قبلا خوب بود
مطمئنی دوست عزیز که طرح نامحدود شبانه رو برداشته چون من امروز صبح باهاش دانلود کردم
نه این طرح رو برنداشته تا جایی که من میدونم. هنوزم دو مدل 3 تا 7 و 1 تا 11 هست برای خریدش توی سایت همراه اول
داداش اون 9 درصد رو که میگی قدیما موقع وارد کردن شارژ کم میکرد، یا میومد رو قبض، الان موقع اسفاده کم میکنه، مثل قدیم میکنن تو پاچمون، فقط زمانش تغیر کرده
از نظر شخص من هزینه اینترنت همراه با توجه به قدرت اقتصادی مردم ما خیلی بالاست . با وجود شبکه های مدیا محور مثل یوتیوب و آپارات و اینستا ؛ حجم بسته های اپراتورها خیلی پایین و قیمت زیادی هم واسه همین حجم پایین میگیرن . باز هم میگم با توجه به قدرت خرید جامعمون ( شاید نت توی مملکت ما از بعضی کشور ها ارزونتر باشه اما مطمئن باشید این ارزونی بخاطر بی ارزش بودن واحد پول ما در قیاس با اون هاست . نه ارزان فروشی امراتور ها )
احسنت دوست خوبم،جدیدا شعار همه مسولین همین شده که ما ارزون میفروشیم،ولی موقعی که حرف از وضعیت اقتصادیه جامعه میشه میپیچونن،در کشورای دیگه اگه یه چیزی گرونه نسبت به پول بی ارزش ایرانه،وگرنه مردمش اونقد حقوق دارن که دخلو خرج یکی باشه
متاسفم برای ایرانسل ?
واقعا در این زمینه های همراه اول بهتره
قابلیت خوب دیگه ای که داره باشگاه فیروزه ای هست که با خرید شارژ و طرح و... امتیاز زیاد میشه بعد میتونه با همون امتیازا طرح بخری
طرح های اینترنت همراه اولم قیمتشم مناسب تره
دوستان یه اعتراضی چیزی ایرانسل هم یه حرکتی کنه