ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

جزییات طرح امداد جاده ای رامک خودرو در تعطیلات خرداد ماه

شرکت رامک یدک ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودروهای گروه صنعتی رامک خودرو نماینده انحصاری شرکت سانگ یانگ کره جنوبی در ایران در راستای افزایش کیفیت و با هدف بالابردن رضایتمندی از خدمات ارائه ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۸:۳۰

شرکت رامک یدک ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودروهای گروه صنعتی رامک خودرو نماینده انحصاری شرکت سانگ یانگ کره جنوبی در ایران در راستای افزایش کیفیت و با هدف بالابردن رضایتمندی از خدمات ارائه شده ،سعی بر آن دارد تا با اتکا بر نظرات مشتریان گرانقدر رسالت خود را به انجام رساند.
رامک یدک در آستانه تعطیلات خرداد ماه سال جاری ، برنامه خود برای طرح امداد ویژه این ایام را اعلام کرد.رامک یدکسید داود مقدسی مدیر شبکه خدمات رامک یدک گفت: در آستانه تعطیلات 14 تا 18 خرداد ماه و افزایش سفرهای جاده ای کشور، شرکت رامک یدک به منظور رفاه حال مشتریان طرح امداد جاده ای را در دو جاده پرتردد اجرا می نماید.
وی در مورد جزئیات این برنامه گفت: طرح امداد در 2 مسیر جاده چالوس تا فیروزکوه و اتوبان تهران قم کاشان از روز دوشنبه 14 تا  روز جمعه 18 خرداد  اجرایی می شود.
بر اساس این گزارش مشتریان می توانند در صورت نیاز به ارائه خدمات امداد و یا مشاوره با شماره تلفن های ۱۶_۴۷۱۴۲۷۱۵ به صورت شبانه روزی تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی