ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

عجیب ترین خودرو های آگهی شده طی هفته اخیر در اینترنت

همانطور که همه ما با سایت های آگهی آنلاین در اینترنت آشنا هستیم کشور های خارجی نیز طرفداران زیادی دارد. در این مطلب قصد داریم نگاهی به چند خودرو خاص و گران قیمت که در ...

سید محمد سعید چاوشی
نوشته شده توسط سید محمد سعید چاوشی | ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ | ۲۱:۰۰

همانطور که همه ما با سایت های آگهی آنلاین در اینترنت آشنا هستیم کشور های خارجی نیز طرفداران زیادی دارد. در این مطلب قصد داریم نگاهی به چند خودرو خاص و گران قیمت که در هفته اخیر در کشور های خارجی آگهی شده اند نگاهی بیندازیم.

1. الفا رومئو جولیتا اسپرینت زاگاتو

الفا رومئو جولیتا اسپرینت زاگاتو

شماره یک لیست ما یک آلفا رومئو سال 1960 است که به طور کامل بازسازی شده است. بازسازی این خودرو شامل فنربندی، موج گیر های جدید، سیستم روغن بهینه شده و هدرز باز طراحی شده می شود. در نهایت نیز لازم است اشاره کنیم این خودرو کوپه تنها یکی از 160 عدد ساخته شده از این خودرو است که تولید شده است و قیمتی توافقی برای آن در نظر گرفته شده است.

2. مازراتی ایندی 4.7

مازراتی ایندی 4.7

دومین خودرو عجیب یک مازراتی مدله سال 1972 است که از یک موتور V8 با حجم 4.7 لیتر بهره می برد. طبق عکسی که توسط فروشنده منتشر شده است خودرو در شرایط خوبی است و هیچ حرفی از این که آیا بازسازی یا تعمیر شده باشد به میان نیامده است.

کارکرد این خودرو برابر 66.394 کیلومتر است که در کنار شیشه های برقی، سیستم تهویه دستی و فرمان هیدرولیک قیمتی 99200 دلاری برای آن در نظر گرفته شده است.

3. فراری F12 برلینتا 70 Anniversary

فراری F12 برلینتا 70 Anniversary

بر خلاف دو شماره اول سومین شماره از این لیست یک فراری نو است که سال پیش تولید شده است اما با مدل های معمولی تفاوت هایی دارد که می توان به خط کشیده شده در وسط، شماره 18 که به یادبود فراری 250 Testa Rossa سال 1957 بر روی آن نوشته شده است و تو دوزی داخل که رنگی خاص به خود گرفته است.

برای این فراری با کارکرد تنها 843 کیلومتر قیمتی 599.995 دلاری در نظر گرفته شده است.

4. بیوک گرند نشنال

بیوک گرند نشنال

بیوک گرند نشنالی که این هفته آگهی شده بود نسبت به سال خود که به 30 سال قبل بر می گردد یک خودروی صفر به حساب می آید.

با وجود اینکه بدنه خودرو را خاک گرفته است اما کاملا خودرو فابریک بوده و تمام قطعات و لوازم ماشین برای خودش است و هیچ چیزی جز باتری تعویض نگردیده است.

برای این بیوک 1987 قیمتی برابر 71 هزار دلار برآورد شده است.

5. کاترهام 7 کلاب اسپرت کانورتیبل

کاترهام 7 کلاب اسپرت کانورتیبل

کلاب اسپرت 7 که بر پایه لوتوس 7 ساخته شده است و هیچ وجه تمایزی با آن ندارد.

قلب تپنده این خودرو یک موتور 1.8 لیتری است که در کنار جعبه دنده 5 سرعته دستی 310 کیلومتر در مجموع راه رفته است. قیمت این خودرو برابر 44.950 دلار است.

6. تویوتا اف جی 40

تویوتا اف جی 40

این خودرو که یک اف جی کاملا باز سازی شده است که از سال 1960 تا 1984 تولید می شد. خودرو بازسازی شده مذکور نیز از به همان وسایل نوستالژیک مانند کاست پلیر AM/FM و فرمان هیدرولیک مجهز است.

سیستم انتقال قدرت این خودرو از اول تا آخر دوباره طراحی شده است اما طبق گفته های رئیس تیم بازسازی این خودرو، از موتور خود آن استفاده شده است و این بهترین انتخاب ممکن برای حفظ ارزش یک خودرو کلاسیک است. قیمت این خودرو نیز 72 هزار دلار برآورد می شود.

7. بی ام و M1

بی ام و M1

مسلما هم از نظر طرفداران بی ام و هم از نظر بقیه عاشقان خودرو، این خودرو یکی نادر ترین و عالی ترین خودرو های این شرکت است.

این مدل که یکی از 453 مدل تولید شده است. این خودرو که 30 سال است برای فروش قرار نگرفته است با کارکرد تقریبا 12 هزار کیلومتر در شرایط صفر قرار دارد که موتور، جعبه دنده و سایل اتاق کاملا سالم هستند.

زیر کاپوت این خودرو یک موتور 3.5 لیتری 6 سیلندر خطی قرار دارد که توان تولید 274 اسب بخار و 330 نیوتن بر متر گشتاور دارد.

8. مرسدس 300SL رودستر

مرسدس 300SL رودستر

گوهری ناب و زیبا در دنیای خودرو سازی را چگونه می‌خواهند به فروش برسانند معلوم نیست اما این فروشگاه آلمانی اقدام به فروش این خودرو کرده است.

طبق عکس ها داشبورد و صندلی ها مقداری نیاز به بازسازی دارند اما در کل در شرایط سالمی قرار دارد.

این خودرو که متولد ماه مارس سال 1960 است از یک موتور 6 سیلندر 3 لیتری 215 اسب بخاری و یک جعبه دنده دستی 4 سرعته بهره می برد که تنها 70 هزار کیلومتر راه رفته است و در مجموع قیمتی 1.17 میلیون دلاری برای آن در نظر گرفته شده است.

9. کادیلاک الدورادو کانورتیبل

کادیلاک الدورادو کانورتیبل

این خودرو را می توان یکی از خوش قیمت ترین الدورادو های کانورتیبل دانست که موتور 8.2 لیتری V8 آن بیشتر از 150 هزار کیلومتر کار نکرده است.

فروشنده اینگونه توضیح داده است که خودرو متعلق به عموی وی بوده که دیگر نیازی به آن ندارند.

با توجه به نزدیک شدن فصل تابستان مطمئنا چنین هیولایی یک گزینه مناسب برای خرید محسوب می شود.

در نهایت دوست داریم نظر شما درباره آگهی های آنلاین را بدانیم و بپرسیم ایا تا به حال اقدام به خرید خودرو از آنها کرده اید؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Gimli
    Gimli | ۱۵ خرداد ۱۳۹۷

    فقط گرندنشنال ???

  • hadi
    hadi | ۱۴ خرداد ۱۳۹۷

    خوب بود ممنون، چند روز پیش همکارم یه ایمپالا 1974 خرید

مطالب پیشنهادی