ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

چه بازی‌هایی در نمایشگاه E3 2018 نمایش داده می‌شوند؟

زمان زیادی تا نمایشگاه E3 سال ۲۰۱۸ باقی نمانده. E3 همیشه محلی بوده برای رونمایی از عناوین جدید و جنجالی و معرفی آینده‌ای هیجان انگیز برای دنیای بازی‌ها. در نمایشگاه پیش رو، احتمال رونمایی و ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۳:۰۰

زمان زیادی تا نمایشگاه E3 سال ۲۰۱۸ باقی نمانده. E3 همیشه محلی بوده برای رونمایی از عناوین جدید و جنجالی و معرفی آینده‌ای هیجان انگیز برای دنیای بازی‌ها. در نمایشگاه پیش رو، احتمال رونمایی و معرفی عناوین بزرگ زیاد است. تا حدی از خیلی‌ها خبر داریم و هنوز راجع به عناوین بسیاری در حال گمانه زنی هستیم. در مقاله‌ای که پیش رو دارید سعی شده تا با تفکیک ارائه دهندگان اصلی نمایشگاه E3 به بازی‌هایی که قرار است در آن نمایش داده شوند، بپردازیم. همینطور راجع به گمانه زنی‌ها و معرفی‌های احتمالی هم صحبت خواهیم کرد.

فارغ از تیتر‌های حماسی و شاعرانه‌ی رسانه‌ها و شوق و ذوق فن‌بوی‌ها در صفحات مجازی، نمایشگاه E3 تنها مختص بازی‌هاست. بقیه‌ی مسائل را فراموش کنید.

در حالی که استودیو‌ها در نینتندو، مایکروسافت و سونی برنامه‌های از پیش تعیین شده‌ای برای این نمایشگاه دارند؛ هیجان قابل توجه نمایشگاه E3 امسال، از سمت ناشران شخص ثالث و عناوینشان خواهد بود. اما چه انتظاری باید از این نمایشگاه داشته باشیم؟‌

بیشتر بخوانید:

در این مطلب ما به لیست کردن همه‌ی ناشران مطرح شخص ثالث که قرار است هفته آینده در لس آنجلس برنامه داشته باشند می‌پردازیم. از به روزرسانی‌ برای عناوین عرضه شده تا شایعاتی از رونمایی‌های جدید و همچنین آرزو‌های دست نیافتنی.

الکترونیک آرتز: تلاش بایوور برای رستگاری تا بتلفیلد جدید

بعد از عرضه‌ی ناموفق و نا امید کننده Mass Effect Andromeda، بایوور ماموریتی جدید دارد. مسلما، با توجه به گذشته‌ای که از استودیو‌های تحت کنترل الکترونیک آرتز سراغ داریم؛ Anthem برای نجات خود باید موفق عمل کند –هرچند می‌دانیم که Dragon Age 4 هم در دست ساخت است. با توجه به تاخیر خوردن Anthem تا سال ۲۰۱۹، رونمایی از نسخه‌ی چهارم Dragon Age غافلگیر کننده خواهد بود. به نظر می‌رسد نمایش امسال بایوور به طور کامل در اختیار Anthem باشد. می‌توانیم منتظر اعلام شدن نسخه‌ی بتا هم باشیم. موضوعی که الکترونیک آرتز سال گذشته آن را تایید کرد.

در جریان هستیم که بتلفیلد جدید، یعنی Battlefield V یکی از عناوین اصلی الکترونیک آرتز در نمایشگاه E3 خواهد بود. اولین نگاه به این عنوان چند روز پیش رقم خورد که سر و صدای زیادی هم به پا کرد. پیش از این البته وجود بخش تک نفره در بتلفیلد جدید تایید شده بود (بر خلاف Call Of Duty Black Ops IIII). به احتمال زیاد بخش اصلی نمایشگاه الکترونیک آرتز معطوف بتلفیلد خواهد شد و تصاویر جدیدی از بازی خواهیم دید. شاید نگاهی داشته باشیم به داستان بازی و با شخصیت‌های اصلی بازی بیشتر آشنا شویم. موضوعاتی که تا امروز از V‌ می‌دانیم این است که مثل همیشه بخش چند نفره‌ی این بازی غنی است و حال و هوای بازی مربوط به جنگ جهانی دوم خواهد بود. برای آن که بیشتر از این‌ها درباره‌ی این بازی مورد انتظار بدانیم باید منتظر نمایشگاه E3 امسال باشیم.

الکترونیک آرتز همیشه الکترونیک آرتز است و باید منتظر اتفاقات طبیعی و رونمایی‌های معمول از آن باشیم؛ تعدادی از عناوین ورزشی به علاوه‌ی DLC های جدید برای عناوین عرضه شده مثل Star Wars Battlefront. راجع به Star Wars باید ببینیم که آیا الکترونیک آرتز شجاعت اشاره به فاجعه‌ی لوت باکس‌ها را دارد یا خیر؛ چرا که بخش قابل توجهی از نمایشBattlefront 2‌ مربوط به بررسی فیدبک‌های نسخه‌ی اول این بازی بود.

همچنین الکترونیک آرتز تایید کرده که در نمایشگاه E3 2018 بازی‌های ورزشی سال ۲۰۱۹ از جمله فیفا ۱۹ قابل بازی خواهد بود.

نمایش‌های تایید شده‌:

  • Battlefield V
  • Anthem
  • FIFA 19
  • Madden NFL 19
  • NHL 19
  • NBA Live 19

نمایش‌های تایید نشده:

  • Dragon Age 4

کنفرانس EA Play و الکترونیک آرتز شنبه ۱۹ خرداد ساعت ۲۲:۳۰ به وقت ایران برگزار خواهد شد.

اکتیویژن: بلک اپس رویال، دستینی و بازگشت Spyro

در حالی که Call of Duty Black Ops 4‌ به صورت رسمی تایید شده و حتی تاریخ عرضه‌ی آن ۲۰ مهر امسال اعلام شده است؛ هنوز اطلاعات کاملی از آن نداریم. اکتیویژن پیش از نمایشگاه E3‌ امسال در رویدادی مهم اطلاعات کاملی از این بازی را در معرض نمایش قرار داد، اما به این معنی نخواهد بود که در نمایشگاه E3 امسال خبری از Call of Duty نیست. بلکه احتمالا اصلی ترین نمایش اکتیویژن در این نمایشگاه مربوط به همین عنوان خواهد بود.

نمایشگاه E3 معمولا فرصت مناسبی برای رونمایی از حالت زامبی بوده و احتمالا اکتیویژن صحبت‌های زیادی راجع به حذف بخش تک نفره این بازی و اضافه کردن بتل رویال خواهد داشت. همه‌ی این موضوعات احتمالا در نمایشگاه E3 به طور کامل مطرح خواهد شد، حتی اگر پیش از این نمایشگاه هم به آن‌ها اشاره شود.

از طرف دیگر، اکتیویژن به طور حتم راجع به دستینی هم صحبت‌های زیادی خواهد داشت. خصوصا حالا که Destiny 2: Warmind عرضه شده و بانجی برای درگیر نگه داشتن بازیکنانش محتویات جدیدی در راه دارد. همینطور ما با بازگشت Spyro در دنباله‌ی Spyro the Dragon: Reignited رو به رو هستیم که با توجه به موفقیت Crash در سال گذشته، محتمل است که در نمایش امسال به نحوی قابل بازی باشد.

نمایش‌های تایید شده‌:

  • Call Of Duty Black Ops 4

نمایش‌های تایید نشده‌:

  • Spyro

Bethesda با دست پر به نمایشگاه E3 می‌آید

تا چند روز گذشته، Bethesda تنها یک عنوان مهم برای رونمایی در سال ۲۰۱۸ داشت –نسخه‌ای جذاب از ولفنشتاین ۲ برای نینتندو سوییچ. اما همانطور که مشخص بود خیلی زود متوجه شدیم که خبری از یک کنفرانس آرام نخواهد بود. Fallout 76 یکی از هیجان انگیز ترین رونمایی‌های چند وقت اخیر بود. بنابراین بتسدا با دست پر به نمایشگاه خواهد آمد.

در لیستی که اخیرا وال مارت کانادا -در اقدامی عجیب- منتشر کرده، نام Rage 2 به عنوان یکی از بازی‌هایی که برای پیش‌ خرید در دسترس است به چشم می‌خورد. حالا این بازی تقریبا به طور رسمی تایید شده است. اما Bethesda نمایش‌هایی بیشتری در چنته دارد. در یک مصاحبه با رئیس Bethesda، پیت هاینس آماده سازی برای نمایشگاه E3 امسال را «جهنم روی زمین» توصیف کرد. تعبیری ساده که در ابتدا به نظر می‌رسد اشاره به کار سخت و طاقت فرسا داشته باشد، ولی کافی است به یاد بیاورید عنوان فرعی بازی DOOM 2 «جهنم روی زمین» بود.

نمایش DLC ها برای عناوین عرضه شده هم محتمل است. Prey‌ همچنان آخرین عنوان این کمپانی محسوب می‌شود و در چند ماه اخیر صحبت از یک DLC با حال و هوای کره‌ی ماه برای این بازی در میان است. علاوه بر این همچنان سوالاتی راجع به سوییچ مطرح است. این که بعد از موفقیت‌های Doom و Skyrim آیا باز هم Bethesda عنوان دیگری را به سوییچ پورت می‌کند یا خیر. آیا ممکن است Fallout 4 عنوان بعدی باشد؟

به هر حال Bethesda قول نمایشی متنوع داده. یکی از اطمینان‌های ما علاوه بر دیدن اطلاعات کاملی از Fallout 76‌ رونمایی از یک عنوان AAA دیگر است. بعد از عرضه‌ی ولفنشتاین جدید و نسخه‌ی دیگری برای Dishonored می‌توانیم در کنار Fallout جدید منتظر یک عنوان معروف دیگر باشیم.

نمایش‌های تایید شده‌:

  • Fallout 76
  • Rage 2

نمایش‌های تایید نشده:

  • Elder Scrolls
  • Starfield
  • Doom

کنفرانس Bethesda روز ۲۱ خرداد ساعت ۶ صبح به وقت ایران برگزار خواهد شد.

 

اسکوئر انیکس: آیا شاهد انتقام جویان و فاینال فانتزی ۷ خواهیم بود؟

همه می‌دانیم که اسکوئر انیکس دو بازی بسیار بزرگ برای سال ۲۰۱۸ در دو قطب کمپانی خود خواهد داشت: Kingdom Hearts 3 در ژاپن و Shadow of the Tomb Raider در استودیو‌های غربی. به احتمال بسیار بالایی هر دو عنوان در نمایشگاه E3 امسال نمایش‌های قابل توجهی خواهند داشت (می‌دانیم که نمایش Shadow of the Tomb Raider قطعی است)، و پیشاپیش در جریان هستیم که رسانه‌ها در ماه جاری و پیش از نمایشگاه E3 عنوان Kingdom Hearts 3 را بازی می‌کنند. همچنین نمایش‌هایی از Dragon Quest 11 خواهیم دید. اما اسکوئر انیکس به جز این‌ها چه نمایش‌هایی می‌تواند داشته باشد؟

دو پروژه‌ی در دست ساخت وجود دارد که بقیه‌‌ی عناوین را زیر سایه‌ی خود برده است: ساخت مجدد فاینال فانتزی ۷ و پروژه‌ی انتقام جویان –که باز هم یکی را در شرق و یکی را در غرب خواهند ساخت. این دو پروژه همان عناوینی هستند که همه مشتاق اطلاعاتی بیشتر از آن‌ها خواهند بود.

فاینال فانتزی ۷ بدون شک محبوبیت فراوانی دارد و یکی از بهترین فاینال فانتزی‌هاست. می‌دانیم که ساخت مجدد FF7 استودیو‌های سازنده را با هم ادغام کرده و اسکوئر انیکس همچنان در حال استخدام افرادی بیشتر برای این پروژه است. اما با توجه به اینکه چند سال است خبری از آن به گوش نرسیده، شاید زمان مناسبی برای یک بروزرسانی باشد. سوال اینجاست که آیا طرفداران می‌توانند تفاوت‌های احتمالی این دو عنوان را قبول کنند؟

پروژه‌ی انتقام جویان از شرکت ایدوس مونترال، یکی دیگر از ناشناخته هاست. تا جایی که اصلا نمی‌دانیم چه بازی خواهد بود. هرچند از شایعات اینگونه بر می‌آید که این عنوان شبیه به سبک Co-Op‌ دستینی باشد. این عنوان در سال ۲۰۱۷ معرفی شد، اما اسکوئر انیکس از همان لحظه به این موضوع اشاره داشت که اطلاعات بیشتر در سال ۲۰۱۸ اعلام خواهد شد. با توجه به موفقیت‌ Infinity War و حضور تانوس به صورت مهمان در بازی فورتنایت؛ شاید بهترین زمان برای اشاره به این عنوان نمایشگاه E3 امسال باشد.

در همین بین، همچنین شنیده‌ایم که امسال بیشتر از Luminous Productions خواهیم شنید. Luminous Productions استودیوی جدید اسکوئر انیکس است که با رهبری رئیس اصلی FF15 یعنی هاجیمه تاباتا و همکارانش -در بازی FF15- ایجاد شده. اگر می‌خواهند خودی نشان دهند، شاید نمایشگاه E3 امسال بهترین فرصت باشد.

از خبر‌های دیگری که در دستمان است می‌توانیم به معرفی فصل دوم از سری بازی هیتمن اشاره کنیم. اسکوئر انیکس قرار است چند روز قبل از برگزاری نمایشگاه E3 امسال، به رونمایی از فصل دوم سری بازی هیتمن بپردازد. بنابراین مشاهده‌ی این عنوان در نمایشگاه E3‌ امسال خیلی دور از ذهن نخواهد بود.

البته علاوه بر همه‌ی این‌ها، نگاه‌ها به فاینال فانتزی ۱۶ و Nier 3 هم هست. اما شاید بیشتر شبیه به رویایی دور از دسترس باشد. هرچند هیچ چیز از اسکوئر انیکس بعید نیست. خصوصا با علاقه‌ی این شرکت به معرفی بازی‌هایی که قرار است چهار یا پنج سال بعد عرضه شوند. لازم است اشاره‌ای مجدد داشته باشیم به لیستی که وال مارت کانادا عرضه کرد و در آن نشانه‌هایی از Just Cause 4 دیدیم. با توجه به ساخته شدن فیلم Just Cause، ماه آینده و E3 2018 می‌تواند زمان و مکان مناسبی برای بازگشت این سری باشد.

نمایش‌های تایید شده:

  • Shadow of the Tomb Raider
  • Hitman Season Two

نمایش‌های تایید نشده:

  • Kingdom Hearts 3
  • Final Fantasy 7
  • Just Cause 4

کنفرانس اسکوئر انیکس در  ۲۱ خرداد ساعت ۲۱:۳۰ به وقت ایران برگزار خواهد شد.

باندای نامکو: Soulcalibur همچنان داغ است، اما خبری از بازی دیگری هست؟ 

سال گذشته باندای نامکو یکی از بزرگترین سورپرایز‌های نمایشگاه E3 را در کنفرانس ایکس باکس با رونمایی از بازی Dragon Ball FighterZ به خود اختصاص داد. این بازی یکی از بازی‌های موفق این شرکت تا به امروز است که نقد‌های مطلوبی هم دریافت کرده. در حالی که شرکت مادر بازی Pac-Man، تمام تمرکز خود را معطوف عنوان Soulcalibur 6 کرده است، چند نمایش دیگر هم می‌تواند از طرف این شرکت ژاپنی هیجان انگیز باشد.

بنابراین، بله. به طور قطع باید در نمایشگاه امسال منتظر رونمایی از شخصیت‌های Soulcalibur 6 باشیم و اطلاعات بیشتری از بازی Code Vein دریافت کنیم. البته ارائه‌ی چیزی کاملا جدید هم به هیچ عنوان غافلگیر کننده نخواهد بود.

نامکو معمولا چند بازی فایتینگ در چنته دارد، به علاوه اینکه این شرکت به طور شفاهی اعلام کرده که بازی‌های بیشتری برای سوییچ عرضه خواهد کرد. بنابراین هرکدام از این دو اتفاق که به‌ آن اشاره کردیم، محتمل است. همینطور به یاد داشته باشید که دارک سولز هم از آن نامکو است و در حالی که گفته می‌شود دارک سولز ۳ آخرین عنوان از این سری بازی‌ها بوده، اما دشوار است که چنین برگ برنده‌ای را فراموش کنیم.

یوبیسافت: زمان درخشش سم فیشر فرا رسیده است؟

بعد از حضوری کمرنگ در Ghost Recon Wildlands، اولین سوالی که راجع به یوبیسافت در E3 پیش رو مطرح شد این بود که آیا زمان بازگشت سم فیشر و اسپلینتر سل فرا رسیده است؟ این شایعه بی پایه و اساس نیست چرا که در ابتدا آمازون کانادا از اسپلینتر سل ۲۰۱۸ صحبت کرد و سپس وال مارت کانادا نیز نام این عنوان را در لیست خود آورد.

لیست وال مارت کانادا همچنین اشاره‌ای به بازی جدید Assassin's Creed داشت. موضوعی که اتفاق خواهد افتاد و یکی از نمایش‌های تایید شده‌ی یوبیسافت Assassin's Creed: Odyssey خواهد بود. چیز زیادی از این بازی نمی‌دانیم به جز اینکه احتمالا دنیای این بازی مربوط به تاریخ یونان باستان است. علاوه بر Assassin's Creed یکی دیگر از بازی‌های تایید شده The Division 2 است. بازی دیگری که یوبیسافت در چنته دارد و ممکن است در نمایشگاه E3 امسال راجع به آن بیشتر بشنویم؛ عنوانی با حال و هوای دزدان دریایی به نام Skull and Bones است. علاوه بر این‌ها نباید ‌Beyond Good and Evil 2 را هم فراموش کنیم. عنوانی که چندی پیش اطلاعات جدیدی از آن عرضه شد و نمایشش در نمایشگاه E3 امسال تایید شده.

علاوه بر همه‌‌ی این عناوین، بازگشت سم فیشر محتمل به نظر می‌رسد. شاید یوبیسافت با اشاره به Odyssey قصد داشته باشد تا کنفرانس خود را مرموز کند و بازگشت سم فیشر را غافلگیر کننده نشان دهد. خصوصا به این دلیل که چندی پیش نشانه‌هایی از اسپلینتر سل جدید لو رفته بود. اما تقریبا مطمئنیم که سم فیشر باز خواهد گشت و شاید در نمایشگاه E3 2018 شاهد این بازگشت باشیم.

سال گذشته یوبیسافت یک انحصاری بزرگ برای سوییچ عرضه کرد که با موفقیت عظیمی همراه شد. یعنی Mario and Rabbids Kingdom Battle. لیستی که در بالا به آن اشاره کردیم به طرز غافلگیر کننده‌ای خالی از عناوین سوییچ است. همچنین نشانه‌های کمی از Watch Dogs 3‌ دیده‌ایم. هرچند به خاطر جیب خودمان هم که شده، کمی برای معرفی این عنوان زود است.

نمایش‌های تایید شده:

  • Assassin's Creed: Odyssey
  • The Division 2
  • Beyond Good & Evil
  • Starlink: Battle for Atlas
  • Skull and Bones

نمایش‌های تایید نشده:

  • اسپلینتر سل
  • عنوانی برای سوییچ

کنفرانس عموما دیوانه‌وار یوبیسافت در تاریخ ۲۲ خرداد ساعت ۰۰:۳۰ به وقت ایران خواهد بود.

کپکام: بعد از مانستر هانتر ورلد، نوبت چیست؟

کپکام چند سال خوب را سپری کرده. بعد از معرفی در E3 سال گذشته، این شرکت با دو عنوان رزیدنت اویل ۷ و مانستر هانتر ورلد سال خوبی را پشت سر گذاشت. بنابراین عاقلانه است که این شرکت روند مشابهی را پیش بگیرد. آیا می‌توانیم منتظر بازی‌های جدیدی از کپکام باشیم؟

اگر نگاهی به عناوین عرضه شده‌ی کپکام در چند سال گذشته بیاندازید، متوجه می‌شوید که این شرکت ژاپنی هر سال دو نسخه‌ی جدید از بازی‌های بزرگ و مطرح قبلی خود را -دقیقا در دو بخش مختلف از سال- عرضه می‌کند و بقیه‌ی زمان خود را به عناوین کوچکتر اختصاص می‌دهد. در سال ۲۰۱۶ در ماه فبریه Street Fighter 5 و در ماه دسامبر شاهد Dead Rising 4 بودیم. سپس در ژانویه ۲۰۱۷ رزیدنت اویل ۷ و در سپتامبر همان سال Marvel vs Capcom Infinite عرضه شدند. بخش اول سال ۲۰۱۸ مربوط به مانستر هانتر ورلد بود... سوال اینجاست که بخش دوم مربوط به چه عنوانی خواهد بود؟

با توجه به موج بازسازی عناوین گذشته توسط کپکام، شایعات حول Onimusha‌ می‌چرخد. اما با توجه به این که در ماه ژانویه، کارگردان بازی Devil May Cry و Dragon’s Dogma اشاره‌ای به سخت گیری‌هایش داشته، عنوان Devil May Cry 5 هم می‌تواند یکی از گزینه‌های محتمل باشد. هرچند که ترجیح می‌دهیم عنوان بعدی Dragon’s Dogma باشد، اما قطعا از ادامه‌ی ماجراجویی‌های دانته هم خوشحال خواهیم شد. از سال‌های گذشته چنین بر می‌آید که می‌توانیم منتظر یکی از این عناوین باشیم.

همچنین بازی‌هایی وجود دارد که همین حالا هم اطلاعاتی راجع بهشان داریم. طرفداران می‌خواهند بدانند بازسازی رزیدنت اویل در چه مرحله‌ای است. رزیدنت اویل یکی از بازی‌هایی است که می‌تواند به راحتی یکی از آن بازی‌های بزرگی باشد که کپکام می‌تواند در سال ۲۰۱۸ عرضه کند. خصوصا حالا که کپکام با مانستر هانتر رکورد درآمدزایی را زده و از شمردن پول‌هایش لذت می‌برد.

المان‌های دیگر نمایش کپکام قابل پیشبینی تر است. ما هنوز منتظر بخش‌هایی از فصل سوم Street Fighter 5 هستیم و E3 می‌تواند جای مناسبی برای رونمایی از بازگشت کودی محبوب یا جنگجوی جدید، یعنی G باشد. کپکام همچنین مگا من ۱۱ را در راه دارد. بنابراین به احتمال زیاد نمایشی از این عنوان هم خواهیم دید.

راستی یک Ace Attorney یا Ace Attorney Collection برای سوییچ چطور است؟ شاید وقتش رسیده باشد!

نمایش‌های تایید شده:

  • -

نمایش‌های تایید نشده:

  • Onimusha
  • Devil May Cry 5
  • Dragon's Dogma
  • Resident Evil

وارنر برادرز: آیا زمان عرضه‌ی مورتال کمبت ۱۱ فرا رسیده یا نوبت بازی بعدی راک استدی است؟

سال گذشته وارنر بروز بازی Middle-Earth: Shadow of War را عرضه کرد. آخرین بازی از سری بازی‌های Lord of The Rings و در حال حاضر فهرست وارنر بروز به طرز شگفت انگیزی خالی به نظر می‌رسد. می‌دانیم که Lego The Incredibles در راه است، اما به جز آن هیچ گزینه‌ی دیگری در سال ۲۰۱۸ به جز چند پروژه‌ی موبایلی در فهرستشان وجود ندارد. در بهترین شرایط، شاید باید منتظر چند بازی بیشتر از لگو ها باشیم.

اما ما نظر‌های جالبی داریم. از سال ۲۰۱۳ و بعد از آرکهام نایت و پس از آن Arkham VR که در سال ۲۰۱۶ عرضه شد، راک استدی به طور ویژه روی پروژه‌ای جدید کار کرده است. مطمئنا بازی جدید راک استدی به زمان معرفی خود نزدیک می‌شود. از نظر طرفداران پروژه‌ی بعدی راک استدی می‌تواند یک بازی راجع به سوپرمن یا ماجراجویی جدیدی از بتمن باشد. این در حالی است که بر اساس گزارشی مستند از کوتاکو، بعد از کنسل شدن بازی Suicide Squad عنوان جدیدی از بتمن در وارنر بروز مونترال وارد فاز تولید شده است.

یکی دیگر از پیشبینی‌هایی که محتمل تر است مربوط به Netherrealm Studios است. شرکت سازنده‌ی مورتال کمبت و سری بازی‌های Injustice. این شرکت سال‌هاست که به صورت تقریبا یک در میان در حال عرضه‌ی یکی از این دو بازی است و به نظر می‌رسد حالا نوبت به مورتال کمبت ۱۱ است. یک شایعه که حتی جزئی تر به این مسئله پرداخته، لیستی از شخصیت‌های احتمالی این بازی است که سال گذشته منتشر شد. چیزی که به نظر من درآوردی می‌رسد. اما اگر یادتان باشد، لیست کاملی از شخصیت‌های Injustice 2 چند ماه زودتر لو رفته بود.

نمایش‌های تایید شده:

  • Lego The Incredibles

نمایش‌های تایید نشده:

  • New Batman
  • Mortal Kombat XI

سی دی پراجکت رد: ندای ۲۰۷۷

ویچر کارش تمام شده. حداقل فعلا. Gwent‌ همچنان با قدرت ادامه می‌دهد و یک موفقیت بزرگ در بخش بازی‌های آنلاین کارتی محسوب می‌شود. همه‌ی این‌ها به این معنی است که برای سی دی پراجکت رد تنها یک ماموریت در E3 امسال باقی می‌ماند: پرده برداری از سایبرپانک ۲۰۷۷. بازی جدید نقش آفرینی که بر اساس یک بازی نقش آفرینی رومیزی به همین نام است.

تریلر معرفی این بازی در سال ۲۰۱۳ عرضه شد. در همان تریلر سی دی پراجکت رد به وضوح اعلام کرد هیچ خبر دیگری تا زمان تکمیل پروژه و احتمالا نزدیک به تاریخ انتشار آن نخواهیم دید. با توجه به تحرکات اخیر اکانت توییتر سایبرپانک و همچنین ادعای یکی از نمایندگان E3‌ مبنی بر اینکه CDP یک بازی نقش آفرینی برای معرفی خواهد داشت؛ به نظر می‌رسد که این اتفاق خواهد افتاد.

نمایش‌های تایید شده:

  • -

نمایش‌های تایید نشده:

  • Cyberpunk 2077

تیک تو: بازگشت به والت در راه است؟

حقیقت اینجاست که بردرلندز ۳ به سختی یک راز محسوب می‌شود. رندی پیچفورد، رئیس تولیدکننده‌‌ی بازی بوردرلندز یعنی گیرباکس، به وضوح اعتراف کرده که کارشان با Battleborn به پایان رسیده و مجددا به بوردرلندز بازگشته‌اند. در حالی که Battleborn یک شکست تبلیغاتی محسوب می‌شود، شاید هیچ واکنشی بهتر از این نباشد که به سه‌گانه‌ی محبوب و موفق خود برگردید.

چند دمو -با تکنولوژی‌هایی که مختص بازی بوردرلندز هستند- در نمایشگاه GDC 2017 دیده شد و از طرفی 2K قول داده که یک بازی به شدت مورد انتظار را روانه‌ی بازار کند. به نظر می‌رسد که همه‌ی اجزای پازل بوردرلندز در حال چفت شدن هستند.

بوردرلندز تنها عنوانی نیست که از 2K انتظار داشته باشیم. بایوشاک هم یکی دیگر از گزینه‌هاست. همین ماه پیش بود که شنیدیم که یک بایوشاک جدید در راه است.

2K همیشه 2K است و می‌توانیم انتظار بسکتبال و همینطور یک عنوان جدید از Firaxis Games –که به نظر هر سال یک عنوان جدید برای عرضه دارد- داشته باشیم. همچنین Civilization 6 و XCOM 2 هردو تنها یک بسته‌ی الحاقی دریافت کرده‌اند. همچنین XCOM 2 هم می‌تواند شاهد ورود نسخه‌ی سوم به این سری باشد.

نمایش‌های تایید شده:

  • -

نمایش‌های تایید نشده:

  • Read Dead Redemption 2
  • Bioshock
  • Borderlands
  • XCOM 3

دیپ سیلور: همه چیز راجع به انتقام یک قتل، با حال و هوای کونگ فو

نمایش دیپ سیلور در E3 احتمالا شباهت زیادی به نمایششان در گیمزکام سال گذشته داشته باشد: رونمایی از قسمت بعدی بازی Ryo Hazuki یعنی Shenmue 3. به نظر می‌رسد که سازنده‌ی Shenmue و Yu Suzuki افسانه‌ای به صحنه‌ بیایند و راجع به آخرین کارشان –که با توجه به تاخیری که خورده است در سال ۲۰۱۹ عرضه می‌شود- صحبت کنند.

اتفاق بزرگ دیگری برای دیپ سیلور می‌تواند مربوط به عرضه‌ی Metro Exodus باشد. عنوانی که انتظار می‌رود در دنیایی مشابه و ظالمانه، تجربه‌ای آزادانه تر و بازتر به ارمغان بیاورد. با توجه به اینکه تاریخ عرضه‌ی این بازی به زودی فرا خواهد رسید، E3 بدون شک می‌تواند سکوی پرتاب خوبی باشد. احتمال می‌رود که دیپ سیلور در نمایش امسال، بازی F1 که هرساله آن را عرضه می‌کند را به معرض نمایش بگذارد.

آتلوس و سگا: کیریو، مایتی، ری و سه پادشاهی واحتمالا خبر‌های بیشتری از ژاپنی‌ها

احتمالا دیپ سیلور در E3 از Shenmue رونمایی می‌کند. اما این عنوان تنها ماجراجویی Hazuki در نمایش امسال نخواهد بود. به نظر می‌رسد که ناشر اصلی این بازی بخواهد از بسته‌ی Shenmue 1 & 2 HD Remastered رونمایی کند. همچنین به نظر می‌رسد که سگا خبر‌هایی راجع به عرضه‌ی Yakuza Kiwami 2 در بازار غرب داشته باشد. بازسازی نسخه‌ی قدیمی پلی استیشن ۲.

سگا همچنین بازی Sonic Mania Plus را چند هفته بعد از نمایش E3 عرضه خواهد کرد. عنوانی که به نظر می‌رسد در E3 آن را خواهیم دید. ما منتظر رونمایی از شخصیت‌های جدید Mighty و Ray‌ هستیم. بازی Two Point Hospital‌ از شرکت Theme Hospital Spiritual Successor هم امسال عرضه می‌شود. بنابراین منتظر خبر‌های بیشتری از آن در نمایش امسال باشید. همچنین Total War: Three Kingdoms، بازی استراتژی دوست داشتنی که برای اولین بار به تاریخ چین سفر می‌کند.

به نظر نمی‌رسد که سگا و آتلوس هیچکدام از عناوین بزرگ ژاپنی خود را در E3 امسال معرفی کنند. چرا که احتمالا آن‌ها را برای نمایش‌های داخلی ژاپن نگاه خواهند داشت. اما احتمالا خبر‌هایی از بازی‌های عرضه شده‌ی خود که قرار است در بازار غرب هم به فروش برسند خواهند داد. این عناوین شامل Persona 3: Dancing Moon Light و Persona 5: Dancing Star Night هم هستند. همچنین بازی‌هایی نظیر Catherine: Full Body که برای بازار غرب معرفی شد اما جزئیات بیشتری از آن ارائه نشده است. دیدن این بازی ها در نمایش امسال غافلگیرکننده نخواهد بود.

... و دیگران: Focus Home، Rebellion، XSEED و بیشتر

به جز ناشران بزرگی که در بالا به آن‌ها اشاره شد، کمپانی‌های زیاد دیگری هستند که در E3 امسال شرکت دارند. قرار نیست این کمپانی‌ها را به صورت جزئی مورد بررسی قرار دهیم، اما به برخی اتفاقات احتمالی اشاره خواهیم کرد:

اپیک گیمز و فورتنایت برای نمایشگاه Fortnite Celebrity Pro-Am در نمایشگاه E3 حضور خواهند داشت و به نظر می‌رسد درباره‌ی آینده‌ی بازی فوق العاده محبوب فورتنایت اطلاعات بیشتری ارائه خواهند کرد. آیا شاهد نسخه‌ی نینتندو سوییچ خواهیم بود؟ یا کراس پلتفرم در راه است؟ زمان همه چیز را مشخص می‌کند...

شرکت بریتانیایی Rebellion هم در نمایشگاه حضور خواهد داشت. احتمالا بازی پیش روی خودشان یعنی Strange Brigade را نمایش دهند. اما دیدن عنوانی جدید از آن‌ها هم جذاب خواهد بود. یا حتی نگاه کوتاهی به Evil Genius 2.

شرکت Devolver Digital بار دیگر قرار است در E3‌ امسال با عناوین مستقل خود آتش بازی به راه بیاندازد. آن‌ها در نمایشگاه E3 امسال میزبان یک کنفرانس هستند و بازی که اخیرا معرفی شده یعنی Serious Sam 4 یکی از عناوین مورد انتظار این نمایشگاه است. البته انتظار داریم خبر‌هایی از بازی‌های جدید دیگر هم باشد.

همین حالا هم می‌دانیم که Focus Home Interactive در حال آماده سازی The Surge 2 در سال ۲۰۱۹ است و احتمالا در نمایشگاه امسال نمایشی داشته باشند. اما این شرکت در کنار این عنوان، بازی‌های دیگری نظیر Insurgency Sandstorm، Vampyr، A Plague Tale، Call of Cthulu و Werewolf The Apocalypse را هم در برنامه‌ی امسالش خواهد داشت. احتمالا غرفه‌ی شلوغی خواهد بود...

شرکت Team 17 بار دیگر در نمایشگاه امسال حضور دارند و با توجه به برنامه‌شان برای معروف کردن شرکت، حرف‌های زیادی برای اثبات خود خواهند داشت. Team 17 بازی‌های مطرحی برای عرضه در راه دارد که شامل Genesis Alpha One هم هست.

ArenaNet در نمایشگاه امسال حضور خواهد داشت. بنابراین بازی Guild Wars 2 یکی از عناوینی خواهد بود که به طور حتم در نمایشگاه امسال به نمایش گذاشته می‌شود.

شرکت Konami امسال حاضر است. اما اینکه به جز Pro Evolution Soccer 2019 عنوان دیگری هم حاضر باشد یا نه در هاله‌ای از ابهام است.

ناشر مستقل، Kalypso Media احتمالا Tropica 6 را به نمایش می‌گذارد. دنباله‌ای برای فرنچایز محبوبشان. Tropico بی‌نظیر است و مستحق توجه بیشتری است.

برای طرفداران بازی‌های ژاپنی، XSEED Games در نمایشگاه حضور دارد. آن‌ها چند بازی Senran Kagura، Fate/Extrella Link و Ys های جدید را به همراه خواهند داشت.

شرکت THQ Nordic به خاطر جام جهانی از حضور در نمایشگاه E3 انصراف داده (به طور واضح تر، احتمالا آن‌ها متوجه شده‌اند که غرق نشدن در دنیایی از بازی‌های بزرگ در نمایشگاه E3 چالش بزرگی است). بنابراین خبری از Darksiders 3، Biomutant یا هریک از بازی‌هایشان نخواهد بود. باید در ماه آگوست و نمایشگاه گیمزکام منتظر این عناوین باشیم.نمایشگاه E3

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • reza
    reza | ۱۶ خرداد ۱۳۹۷

    dmc 5?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی