ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

ساخت فصل دوم هیتمن اتفاقی تایید شد

هر چه پیش می رویم، احتمال رونمایی از قسمت جدید هیتمن بیشتر می شود. صفحه رسمی این بازی در توییتر، پستی را منتشر کرد که خبر از رونمایی عنوانی را در تاریخ 17 خرداد می ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۲:۳۰

هر چه پیش می رویم، احتمال رونمایی از قسمت جدید هیتمن بیشتر می شود. صفحه رسمی این بازی در توییتر، پستی را منتشر کرد که خبر از رونمایی عنوانی را در تاریخ 17 خرداد می داد؛ دقیقاً همان روزی که ناشر جدید این سری یعنی کمپانی برادران وارنر، رویدادی را برگزار می کند.

در ادامه، در یکی از توییت های بخش گیم برادران وارنر، یک ماشین مسابقه ای با برند (Hamsun) دیده می شد که اشاره ای به شرکتی نفتی با همین نام است که در فصل اول این بازی با آن روبرو بودیم. حتی در سایت رسمی برادران وارنر لوگو فصل دوم هیتمن دو دیده می شود تا خیالمان از رونمایی این بازی راحت شود.

سری هیتمن توسط استودیو IO Interactive خلق شد و نسخه های مختلف آن هم به وسیله همین استودیو ساخته شدند. چندی پیش اسکوئرانیکس IO Interactive را فروخت اما این استودیو توانست حق استفاده از IP هیتمن را حفظ کند و به همین جهت عجیب نیست که شاهد همکاری ناشرین بزرگی همچون برادران وارنر با این استودیو باشیم.

در صورت انتشار اطلاعات جدیدی در رابطه با فصل دوم هیتمن، آن را با شما در میان خواهیم گذاشت. با نزدیک شدن به رویداد E3 2018، همیشه شایعات و اطلاعات زیادی از بازی هایی که در این نمایشگاه از آن ها رونمایی خواهد شد در فضای مجازی پخش می شود. هر آن چه که از E3 امسال می دانیم، از بازی های جدید گرفته تا ساعت شروع کنفرانس کمپانی های بزرگ را از این جا ببینید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی