ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تبلت گلکسی تب اس 4 سامسونگ همراه با یک سخت افزار جانبی از راه خواهد رسید

نسل چهارم از تبلت های گلکسی تب اس احتمالاً در جریان نمایشگاه IFA امسال معرفی می شود؛ اما این بدان معنا نیست که برای اطلاع از جزییات سخت افزاری و سایر مشخصه های دستگاه باید ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۴:۰۰

نسل چهارم از تبلت های گلکسی تب اس احتمالاً در جریان نمایشگاه IFA امسال معرفی می شود؛ اما این بدان معنا نیست که برای اطلاع از جزییات سخت افزاری و سایر مشخصه های دستگاه باید چند ماه دیگر منتظر بمانیم. طی یک ماه گذشته، گلکسی تب اس 4 دو بار در فضای مجازی رویت شده است و در هر دو دفعه، شاهد انتشار جزییات بیشتر درباره آن بوده ایم.

به عنوان مثال هم اکنون می دانیم که سامسونگ برای تجهیز گلکسی تب اس 4 به چیپست اسنپدراگون 835 برنامه ریزی کرده و اندروید اوریو نیز به صورت پیش فرض روی آن نصب خواهد بود. این تبلت حالا با شماره مدل SM-T737P نیز رویت شده که نشان می دهد بار دیگر در انحصار اپراتور مخابراتی اسپرینت خواهد بود.

گذشته از گلکسی تب اس 4، سامسونگ احتمالاً از یک سخت افزار جانبی نیز رونمایی خواهد کرد که Book Cover Keyboard نامیده می شود. این سخت افزار جانبی پیشتر جوازهای لازم را در کره جنوبی دریافت کرده و با توجه به شماره مدل آن (یعنی EJ-FT830)، به صورت خاص برای گلکسی تب اس 4 ساخته شده که تحت عنوان M-T830 و SM-T835 نیز شناخته می شود.

بنابر سایر جزییات فاش شده، تبلت کهکشانی بعدی سامسونگ علاوه بر چیپست پرچمدار سال گذشته کوالکام به 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی تجهیز خواهد شد و نمایشگر 10.5 اینچی آن، نسبت ابعادی معادل 16:10 دارد. یک بار دیگر لازم به اشاره است که گلکسی تب اس 4 و کاور کیبورد آن احتمالاً اواخر ماه آگوست یا اوایل ماه سپتامبر در جریان نمایشگاه IFA 2018 برلین رونمایی رسمی خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی