ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کامپیوتکس ۲۰۱۸
تکنولوژی

کامپیوتکس ۲۰۱۸ و هرآنچه در این رویداد معرفی شد

کامپیوتکس نمایشگاهی با محوریت کامپیوتر است که همه ساله در تایپه تایوان برگزار می شود و از اوایل دهه ۲۰۰۰ میلادی به عنوان یکی از بزرگ ترین رویدادهای این صنعت در سرتاسر دنیا نامش را ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۹:۴۵

کامپیوتکس نمایشگاهی با محوریت کامپیوتر است که همه ساله در تایپه تایوان برگزار می شود و از اوایل دهه ۲۰۰۰ میلادی به عنوان یکی از بزرگ ترین رویدادهای این صنعت در سرتاسر دنیا نامش را مطرح کرد.

امسال کامپیوتکس ۲۰۱۸ از تاریخ ۱۵ تا ۱۹ خردادماه میزبان بزرگان صنعت سخت افزار دنیا بود که مهم ترین خبرهای مربوط به آن را نیز در دیجیاتو از نظر گذراندید. در ادامه این مطلب نگاهی گذرا خواهیم داشت به برخی از مهم ترین محصولات معرفی شده در این رویداد.

ایسوس در کامپیوتکس ۲۰۱۸

کامپیوتکس ۲۰۱۸ - ایسوس

امسال ایسوس در این نمایشگاه از نخستین مچبند دنبال کننده جریان خون دنیا رونمایی کرد و نوت بوک های سری ذن بوک اس و ویووبوک خود را هم به روز رسانی نمود. علاوه بر اینها شرکت تایوانی از یک ذن بوک پرو با ترکپدی که همزمان نقش نمایشگر ثانویه را ایفا میکرد نیز رونمایی کرد و گجتی مفهومی به نام پروژه Precog را هم به نمایش گذاشت که با دو نمایشگر خود حسابی مورد توجه قرار گرفت.

AMD

کامپیوتکس ۲۰۱۸ -AMD

AMD از دیگر شرکت های آسیایی تبار بود که با رونمایی از یک پردازنده ۳۲ هسته ای در کامپیوتکس ۲۰۱۸ خبرساز شد. این شرکت همچنین نخستین پردازشگر ۷ نانومتری جهان را در جریان کامپیوتکس ۲۰۱۸ پیش روی خبرنگاران قرار داد.

اینتل

کامیپوتکس ۲۰۱۸ -اینتل

اینتل هم با نمایش پردازنده ۲۸ هسته ای خود که فرکانسی برابر با ۵ گیگاهرتز دارد و البته مموری M.2 Optane که برای کامپیوترهای موبایل طراحی شده در کامپیوتکس حاضر شد.

لنوو

کامپیوتکس ۲۰۱۸ -لنوو

امسال لنوو نسل دوم یوگا بوک هیبریدی خود را معرفی کرد که به تبعیت از ترند تازه ایجاد در بازار به نمایشگری دوگانه مجهز بود.

انویدیا

کامپیوتکس ۲۰۱۸ -انویدیا

این شرکت آمریکایی نیز از پلتفرم های سخت افزاری و نرم افزاری تازه اش رونمایی کرد که مشخصا برای توسعه هوش مصنوعی طراحی شده اند.

MSI

کامپیوتکس ۲۰۱۸ - MSI

این کمپانی امسال تلاش نمود که پای را فراتر از حوزه گیمینگ بگذارد و در همین راستا محصولاتی از زیربرند خود با نام  Prestige رونمایی کرد ضمن آنکه چند ورک استیشن تازه را نیز به گروه محصولاتش اضافه کرد. این شرکت همچنین اپلیکیشن تازه ای را معرفی کرد که به کاربران اندروید امکان میدهد بازی های موبایلیش شان را روی پی سی اجرا نمایند.

ROG (جمهوری گیمرهای ایسوس)

کامپیوتکس ۲۰۱۸ - ROG

این برند از یک موبایل ویژه گیمینگ رونمایی کرد و علاوه بر این یک هدست پیشرفته گیمینگ به نام دلتا و همچنین برخی قطعات کامپیوتری را هم معرفی کرد. نوت بوک های سری Strix این برند نیز دو عضو تازه به نام Strix Hero II  و Strix Scar II  پیدا کردند.

کولر مستر

شرکت کولر مستر نیز با معرفی چند کیبورد، ماوس و هدست ویژه گیمینگ تلاش نمود که بار دیگر نامش را در صنعت لوازم جانبی مطرح نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی