ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

لارا کرافت دیگر دختری بی تجربه نیست [تماشا کنید]

در همایش E3 سال ۲۰۱۸ و در جریان کنفرانس مایکروسافت، شاهد بازگشت محبوب ترین بانوی صنعت گیم، لارا کرافت بودیم. Shadow of the Tomb Raider، سومین نسخه از سری ریبوت این فرنچایز محسوب می شود ...

پوریا دانشور
نوشته شده توسط پوریا دانشور | ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ | ۰۲:۰۱

در همایش E3 سال ۲۰۱۸ و در جریان کنفرانس مایکروسافت، شاهد بازگشت محبوب ترین بانوی صنعت گیم، لارا کرافت بودیم. Shadow of the Tomb Raider، سومین نسخه از سری ریبوت این فرنچایز محسوب می شود و قرار است لارا را به همان ماجراجویی دلیری تبدیل کند که انتظار داریم.

برخلاف دو نسخه قبلی، این عنوان توسط استودیو Eidos Montreal ساخته می شود و Crystal Dynamics صرفا کمک حال این استودیو در ساخت توم ریدر است.

لارا این بار در سفری به آمریکای لاتین، در جستجو عتیقه های قوم مایا است، عتیقه هایی که یافتن آن ها، راز هایی از زندگی پدرش را برای او برملا خواهند کرد. در این ماجراجویی، لارا طی سفر خود به نقشه های قوم مایا برای پایان دنیا پی می برد و باید تلاش کند که جلوی آن را بگیرد.

طبعا مانند نسخه های قبلی این عنوان هم به صورت اکشن سوم شخص دنبال می شود و پر است از پلتفرمینگ، حل معما و مبارزات مسلحانه. نقش مخفی کاری در این نسخه پر رنگ تر شده و لارا به ابزار جدیدی برای گشت و گذار دست خواهد یافت. سیستم کرفتینگ هم به پررنگی نسخه قبلی در این بازی حضور دارد و لارا می تواند با شکار حیوانات و جمع آوری منابع، تجهیزات خود را ارتقا بخشد.

Shadow of The Tomb Raider در ۲۳ شهریور همین سال برای پلتفرم های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی