ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی Dying Light 2 معرفی شد؛ دنیایی کاملا پویا متاثر از تصمیمات شما [تماشا کنید]

موج معرفی نسخه های جدید فرانچایزهای قدیمی در کنفرانس مایکروسافت با معرفی Dying Light 2 نیز همچنان ادامه پیدا کرد. کریس اولون (Chris Avellone) که پیش تر عضوی از استودیو موفق Obsidian بود، به روی ...

پدرام بهادری
نوشته شده توسط پدرام بهادری | ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ | ۰۲:۱۸

موج معرفی نسخه های جدید فرانچایزهای قدیمی در کنفرانس مایکروسافت با معرفی Dying Light 2 نیز همچنان ادامه پیدا کرد. کریس اولون (Chris Avellone) که پیش تر عضوی از استودیو موفق Obsidian بود، به روی صحنه آمد تا اطلاعات بیشتری را در مورد نسخه جدید سری Dying Light با حضار به اشتراک بگذارد.

به گفته او Dying Light 2 یکی از پویاترین بازی هایی است که در دنیای گیم دیده شده و دنیای بازی و اتفاقات آن کاملا متاثر از انتخابات و تصمیماتی است که شما می گیرید. برای نشان دادن این ویژگی، ویدیویی از بازی به نمایش در آمد که دنیای Dying Light 2 را در دو حالت متفاوت به تصویر می کشد. پیامدهای کاملا مختلفی که تنها متاثر از تصمیم شما در یکی از مراحل بازی است.

مرحله به نمایش در آمده و پیامدهای متاثر از آن در آینده دنیای بازی تنها یک نمونه از 100 ها ماموریت و انتخابی است که در طول داستان با آن ها مواجه می شوید، انتخاباتی که تصمیم گیری در مورد بسیاری از آن ها بدون شک آسان نخواهد بود.

اما Dying Light 2 تنها به تعاملات شما با دیگر کاراکترها و گروه های موجود در بازی و تصمیماتی که می گیرید ختم نمی شود، با فرا رسیدن شب همه چیز تغییر کرده و چون گذشته زامبی های وحشی تنها مهم ترین مشکلی هستند که باید نگران آن ها باشید. در آخر می توانید تریلر منتشر شده از بازی را مشاهده کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • مسعود فصیحی
    مسعود فصیحی | ۲۲ خرداد ۱۳۹۷

    گرافیکش عالی شده

  • sobhan da
    sobhan da | ۲۱ خرداد ۱۳۹۷

    با سری اولش خیلی از استاندارد های بازی سازی از جمله واقع گرایی فیزیکی و نور پردازی چند مرحله جلو برد

  • farzad je
    farzad je | ۲۱ خرداد ۱۳۹۷

    عالیه

مطالب پیشنهادی