ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

شرایط فروش محصولات ایران خودرو به مناسبت عید فطر لغو شد

دو روز قبل بود که به مناسبت عيد سعيد فطر شرايط فروش فوری محصولات ايران خودرو با ظرفيت محدود به شرح جدول زير اعلام شد، اما حالا خبر می رسد که مدیران ایران خودرو در تصمیمی ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۶:۳۰

دو روز قبل بود که به مناسبت عید سعید فطر شرایط فروش فوری محصولات ایران خودرو با ظرفیت محدود به شرح جدول زیر اعلام شد، اما حالا خبر می رسد که مدیران ایران خودرو در تصمیمی ناگهانی اقدام به لغو این شرایط فروش کرده اند و قرار است شرایط فروش بعدی این شرکت متعاقبا اعلام شود. براساس اخبار غیر رسمی این اقدام بار دیگر می تواند بالانس بین عرضه و تقاضا را در بازار خدشه دار کند و به افزایش قیمت خودروها در بازار آزاد منجر شود. در واقع مدت هاست که در پی عدم اعلام شرایط فروش، مشتریان نیازمند خودرو چاره ای جز رفتن به سراغ بازار آزاد و مواجه شدن با دلالان ندارند.ایران خودرو
گفتی است در شرایط فروش اعلامی قیمت پژو 206 تیپ دو در حدود 33.9 میلیون تومان اعلام شده بود که با اعلام امروز شورای رقابت مبنی بر افزایش 7.18 درصدی قیمت محصولات ایران خودرو بعید نیست که این رقم به حدود 35.5 میلیون تومان افزایش یابد.

رانا LX حامل برچسب قیمتی برابر با 367,732,862 ریال است. مدل LX این خودرو به یک موتور 4 سیلندر بنزینی با قدرت 105 اسب بخار در 5800 دور در دقیقه و گشتاور 142 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه مجهز بوده همچنین یک گیربکس 5 سرعته دستی نیز آن را همراهی می کند.
قیمت در نظر گرفته شده براى H30CROS اتوماتیک نیز 500,045,000 ریال است. این کراس اوور به یک موتور 4 سیلندر 16 سوپاپه با قدرت 105 اسب بخار و گشتاور 142 نیوتن متر به همراه یک جعبه دنده 5 سرعته اتوماتیک مجهز است. مصرف سوخت ترکیبی این خودرو چیزی در حدود 7 لیتر در هر 100 کیلومتر است. از جمله امکانات H30CROS اتوماتیک ارائه شده از سوی ایران خودرو می توان به سیستم ترمز ضد قفل با سیستم توزیع الکترونیکی نیرو ABS و EBD، فرمان هیدرولیک، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، چراغ های عقب LED دار و چراغ های جلو LED کریستالی، آینه های جانبی راهنمادار و دارای سیستم گرمایشی، شیشه بالابر های جلو و عقب برقی، روکش چرمی غربیلک فرمان، سیستم ضد سرقت (ایموبیلایزر)، قفل میکروسوییچی درب ها، سنسور پارک، چراغ مه شکن جلو و عقب، دوربین دید عقب، ایزوفیکس، رینگ اسپرت آلومینیومی 16 اینچ، سان روف برقی و ... اشاره کرد.

گران ترین خودروی این لیست ایران خودرو که هایما S7 اتوماتیک توربوشارژ است با قیمت 1,043,114,000 ریال به فروش مى رسد. این خودرو به یک موتور 1.8 لیتری توربو شارژ با قدرت 170 اسب بخار و گشتاور 230 نیوتن متر مجهز بوده و از یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک برخوردار است. از جمله امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو می توان به سیستم ترمز ضدقفل ABS، سیستم توزیع متعادل نیروی ترمز EBD، سیستم کنترل پایداری الکتریکی ESP، سیستم کمکی حرکت در سربالایی HSA، سیستم کنترل کشش، تودوزی چرمی 2رنگ، فرمان MFC (مجهز به دکمه های کنترل سیستم صوتی، کروز کنترل و بلوتوث بر روی فرمان)، شیشه جانبی دودی، ریموت کنترل قفل مرکزی، کامپیوتر سفری، سان روف برقی، اسپویلر، دکمه روشن و خاموش و ورود بدون کلید و سنسور باران، فرمان قابل تنظیم در 4 جهت، صندلی راننده 8 حرکته برقی گرمکن دار و صندلی شاگرد 4 حرکته دستی، دوربین 360 درجه، سنسور دنده عقب و ... اشاره کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • اردلان
    اردلان | ۲۳ خرداد ۱۳۹۷

    به جهنم
    بهتر
    انشالله که این دو کارخونه قاتل زودتر درشون تخته بشه

  • sepehri
    sepehri | ۲۲ خرداد ۱۳۹۷

    فقط حرف میزنیم و هیچ وقت تو هیچ چی اتحاد نداشتیم اخرش میشه همین

  • yosof
    yosof | ۲۲ خرداد ۱۳۹۷

    بنظرم چون دلار داره میاد پایین (هزارتومن)، دارن صبر میکنن که بعد از اینکه پایین اومد، خودروها رو بفروشن
    نامردی اگه 33 تا لایک به پستم ندی

    • ordinary guy
      ordinary guy | ۲۲ خرداد ۱۳۹۷

      natars ta 50 ta ham ja dare

  • saeed
    saeed | ۲۲ خرداد ۱۳۹۷

    لگن خودرو

  • NYC
    NYC | ۲۲ خرداد ۱۳۹۷

    روزی رو میبینم که ایرانم بشه مثل کوبا که فقط توش ماشینهای دهه ۶۰ رفت و آمد کنن...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی