ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

لیگ مخصوص مشتریان MVM؛ مسابقات فوتسال جام رمضان مدیران خودرو به پایان رسید [رپورتاژ آگهی]

پیش تر در خبری به اطلاع تان رساندیم که شرکت مدیران خودرو به عنوان نمایندگی برندهای چری و ام وی ام در ایران  با کمک کلوپ مشتریان این شرکت، برای اولین بار برنامه مسابقات فوتسال ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۱:۲۰

پیش تر در خبری به اطلاع تان رساندیم که شرکت مدیران خودرو به عنوان نمایندگی برندهای چری و ام وی ام در ایران  با کمک کلوپ مشتریان این شرکت، برای اولین بار برنامه مسابقات فوتسال جام رمضان را برگزار می کند.

این رقابت های دوستانه در 4 روز از 19 خرداد ماه با حضور 16 تیم و بیش از 160 نفر شرکت کننده به صورت تک حذفی برگزار شد و رقابت های نیمه نهایی و نهایی آن در تاریخ 22 خرداد برگزار و با اهدای جوایز نفیس به سه تیم اول به پایان رسید.

در پایان مراسم آقای شو قائم مقام مدیران خودرو در ایران ضمن ابراز تشکر و قدردانی از کلوپ مشتریان مدیران خودرو و تبریک به سه تیم برتر این رقابت ها، برای تیم ملی ایران در مسابقات جام جهانی آرزوی موفقیت کردند.

در پایان این رقابت ها تیم X33  A به مقام اول و تیم تیگو 5 B به مقام دوم و تیم تیگو 5 A به مقاوم سوم رسیدند. جوایز تیم اول شامل لباس اورجینال تیم ملی فوتبال ایران به همراه یک هدست و کاپ قهرمانی، تیم دوم لباس اورجینال تیم ملی به همراه یک توپ فوتسال و کاپ دومی و به تیم سوم نیز لباس اورجینال تیم ملی به همراه کاپ سومی اهدا شد.

همچنین 9 برنده خوش شانس، قرعه کشی سال گذشته کلوپ ام وی ام 315 به مسابقات جام جهانی روسیه اعزام خواهند شد و بازی اول تیم ملی فوتبال ایران در برابر مراکش را از نزدیک نظاره گر خواهند بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی